بازدید 19833
۸

مشکل جدید شهر زلزله‌زده سرپل ذهاب

جمع آوری و زباله و فاضلاب در شهر سرپل ذهاب پس از زلزله تقریبا متوقف شده که این امر می تواند زمینه ساز بروز بیماریهای عفونی در منطقه شود.
کد خبر: ۷۴۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 18 November 2017
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۸
بیشتر زباله ها مواد پلا ستیکی و بازیافتی است اگر اجازه خروج این مواد از شهر امکانپذیر باشد بسیاری از کسانی که در امر بازیافت فعالند میتوانند بسیاری از زباله ها را جمع اوری کنند و به شهر های دیگر منتقل کنند
خوبه که گزارش شده ولی تیتر آن به عنوان مشگل بزگ وجدید اصلا منصفانه نیست . در اثر بی بنامه گی احمال شده و حمل زباله اصلاا کار سختی نیست و از بدیهیات است .
سازمانهای مدعی کمک چرا پیشنهاد نمیدهند؟
این مشکل سرپل ذهاب نیست... این مشکل فرهنگی ماست
... بعد میگن چرا مردم خودشون اقدام می کنند و به ما اعتماد ندارند؟ انگار اولین بار هست که در کشور ما زلزله میاد هنوز همه چیز به شدت بی نظم و برنامه است اونهم جایی که صحبت جان و سلامت مردم عزیزمون مطرحه...
سلام
متاسفانه به نظر میرسه مسئولین وظایف خودشونو به کلی فراموش کردن! یعنی جمع آوری زباله که جزء اصلی ترین وظایف شهرداری هست هم به خاطر یه زلزله باید دچار اخلال بشه؟ یا باید نهاد دیگه ای بیاد کمک؟! واقعاً توی اون استان به خاطر یه زلزله، اندازه پاکسازی معابر بعد از راهپیمایی 22بهمن هم توان در شهرداریها وجود نداره تا شاهد چنین وضعیتی نباشیم؟! همه کارها رو باید بسیج مردمی انجام بده؟
گاهی مشکل از خود مردمه ، مثلا میگین دیدین ژاپن سونامی اومد مردم چه کردن ولی افسوس که فقط حرف میزنیم و عمل نمیکینیم
شهرداری اونجا چکار میکنه که اینقدر زباله ایجاد شده بهداشت حرف اول رو در منطقه میزنه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر