بازدید 2665
۱

پنتاگون از وقوع بیش از ۲۰ هزار تجاوز جنسی نظامیان آمریکایی خبر داد

نظامیان آمریکایی در چهار سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مورد آزار جنسی را از پایگاه‌های ارتش آمریکا گزارش کرده‌اند.
کد خبر: ۷۴۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 18 November 2017

نظامیان آمریکایی در چهار سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مورد آزار جنسی را از پایگاه‌های ارتش آمریکا گزارش کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در این گزارش متعلق به دفتر پاسخگویی و پیشگیری از تجاوزات جنسی وابسته به وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) جزئیات مربوط به این پرونده‌های اذیت و آزار جنسی از سوی نظامیان آمریکایی که مربوط به بازه زمانی سال‌های مالی ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ هستند، ذکر شده است.

بیشترین مورد تجاوزهای جنسی مربوط به نیروی زمینی ارتش آمریکا با ۸۲۹۴ پرونده بوده است. در این میان نیروی دریایی ۴۷۸۸ پرونده یگان تفنگداران دریایی، ۳۴۰۰ پرونده و نیروی هوایی، ۸۸۷۶ پرونده اذیت و آزار جنسی را ثبت کرده‌اند.

ارتش آمریکا حدود ۱.۳ میلیون سرباز مشغول به خدمت دارد. این گزارش در حالی منتشر شده که رسوایی آزارهای جنسی در آمریکا به ویژه در حوزه هنری و همین طور حوزه‌های سیاسی و فرهنگی، بالا گرفته و هر روز اتهامات اذیت و آزار جنسی علیه چندین چهره سرشناس و معروف این حوزه‌ها مطرح می‌شود. با وجود اینکه پنتاگون به شکل مداوم اطلاعات درباره حملات جنسی در رده‌های نظامی را پیگیری کرده و منتشر می‌کند، گزارش اخیر این نهاد که در روز جمعه منتشر شد، جزئیات مربوط به پایگاه‌های نظامی محل وقوع این تجاوزها را نیز ذکر کرده است.

مقام‌های پنتاگون گفته‌اند که از سال ۲۰۰۲ تاکنون گزارش‌های سالانه تجاوز جنسی در ارتش آمریکا به لحاظ عددی تنزل پیدا کرده است. در سال ۲۰۱۲ اطلاعات نشان دادند که گزارش‌های تجاوز جنسی ثبت شده از سوی نظامیان زن ۶.۱ درصد بوده که در سال ۲۰۱۶ به ۴.۳ درصد رسیده است.

همچنین گزارش‌های تجاوز جنسی ثبت شده از سوی نظامیان مرد نیز در سال ۲۰۱۲ ، ۱.۲ درصد بوده که در سال ۲۰۱۶ به ۰.۶ درصد رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آزار و اذیت جنسی خیلی زیاد شده ها حالا نوبت به سر باز های مونث رسیده . جلالخالق
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان