بازدید 3383

نهضت امام حسین (ع) تا پایان تاریخ ادامه دارد

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نهضت امام حسین (ع) تا پایان تاریخ ادامه دارد،گفت: زیبایی‌های عاشورا در به وجود آمدن انقلاب، جنگ تحمیلی و راهپیمایی‌های اربعین مشهود است.
کد خبر: ۷۴۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 18 November 2017
محمدمهدی زاهدی در چهارمین همایش ملی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت،گفت: نهضت امام حسین (ع) تا پایان تاریخ ادامه دارد.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر بررسی کنیم، زیبایی‌های عاشورا در به وجود آمدن انقلاب، جنگ تحمیلی و راهپیمایی‌های اربعین مشهود است.

رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و رئیس اتحادیه نخبگان واندیشمندان مجمع تقریب مذاهب جهان اسلام ادامه داد: محورهای وحدت در این‌همایش می‌تواند الگوی خوبی برای جهانیان باشد و در نزدیک شدن تمام مذاهب اسلامی ملاک عمل و الگو قرار گیرد.

زاهدی افزود: بصیرت عاشورایی نه تنها ماه قمری و شمسی و میلادی نمی‌شناسد، بلکه مربوط به زمان٬ قرن و تاریخ نیست٬ قبل از حسین(ع) بوده است و تا ابد نیز ادامه دارد و از همین  رو شیعه ، سنی و حتی پیروان ادیان دیگر به عشق امام حسین(ع) در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

  وی با بیان اینکه امروز همان عاشورا و کربلا است، تصریح کرد: رژیم آل سعود٬ نابخردان حوزه بین الملل و نابالغان سیاست ورزی و عقلانیت، با تفکر انجمادی، حقه صهیونیستی و پول و تزویر آمریکا و عواملش در منطقه، به مبارزه حسین زمان آمدند.

  زاهدی افزود:جبهه مقاومت در منطقه تشکیل شده و مشاهده می‌کنیم چگونه با کمترین امکانات به مبارزه با جریان یزیدی رفت و ما همچنان در برابر جریان استکبار می‌ایستیم و توطئه‌های آنها را خنثی می‌کنیم.

رییس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس در پایان با تقدیر از رییس هیات موسس و امنا دانشگاه و رییس دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری اینگونه همایش‌ها در دانشگاه آزاد، یادآورشد: این همایش می‌تواند مشت محکمی در دهان توطئه‌گران٬ اسرائیل و آمریکا باشد و به یاری خدا با بیداری اسلامی که ایجاد شده است اسلام ناب که در آن عدل الهی است، بروز و ظهور خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر