بازدید 3404

بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس،گفت: عنوان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آب و محیط زیست تغییر پیدا کرد.
کد خبر: ۷۴۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 21 November 2017
علی‌محمد شاعری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص نشست صبح امروز( سه‌شنبه 30 آبان ماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طرح اصلاح قانون نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را در کمیسیون در دستور کار قرار داشت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز 9 ماده از این طرح به تصویب رسید و ما بقی مواد در جلسات بعدی به تصویب می‎ رسد، گفت: در جریان بررسی مواد، عنوان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آب و محیط زیست تغییر پیدا کرد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارکان این سازمان در استان‌ها و کشور کاملا تغییر پیدا کرد، عنوان کرد: صدور حکم مدیران این سازمان در استان‌ها تغییر پیدا می‌کند و همچنین اختیارات سازمان نظام مهندسی کشاورزی در آینده بر اساس مصوبات امروز گسترده تر و غیر دولتی تر می‌شود.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: تلاش شده تا این سازمان در حیطه اختیارات و مسئولیت‌ها وظیفه‌مند و از حالت نیمه دولتی خارج و به‌سمت تبدیل شدن به یک سازمان غیردولتی و کاملا خصوصی حرکت کند تا بتواند اختیارات لازم را برای ایفا نقش در حوزه ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی و کارآفرینی موفق‌تر عمل کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی