بازدید 3057

لیگ‌یک/ سه امتیازهای رگباری برای آلومینیوم!

کد خبر: ۷۴۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 21 November 2017
تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد در یک دیدار هیجانی در ثانیه های پایانی سه امتیاز را به حساب خود واریز کند.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف کشور در حال پیگیری است و در یکی از این دیدارها تیم آلومینیوم در اراک از شهرداری ماهشهر میزبانی می کرد. این دیدار تا دقیقه 80 بدون گل دنبال شد، اما در همین دقیقه بود که حسین احمدلو موفق شد نتیجه را به سود میزبان تغییر دهد؛ در شرایطی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود به یکباره روند بازی تغییر کرد و طی 2 دقیقه شاهد دو گل بودیم.

ابتدا بازیکنان تیم شهرداری ماهشهر در دقیقه 93 بازی را به تساوی کشاندند ولی شاگردان حامد بصیری که اصلا دوست نداشتند، این سه امتیاز حساس را از دست بدهند موفق شدند در دقیقه 95 توسط میثم آقایی گل دوم بازی را به ثمر برسانند تا شیرینی سه امتیاز برای آنها بیشتر شود؛ به خصوص که آنها در هفته گذشته نیز موفق به کسب پیروزی برابر راه آهن شده بودند.

با این پیروزی آلومینیوم اراک 15 امتیازی شد تا در رتبه چهاردهم قرار بگیرد، ولی در سوی دیگر شهرداری ماهشهر که هفته گذشته با استعفای سرمربی خود کوروش پورموسوی مواجه شد، همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد و در حال حاضر با 16 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفته است. البته با پایان تمام بازی های هفته چهاردهم جایگاه تیم ها دستخوش تغییرات می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار