بازدید 24309

افرادی که برای احمدی نژاد سینه چاک می کردند، امروز کجایند؟

افرادی که برای احمدی نژاد سینه چاک می کردند، امروز کجایند؟ صحبت خطاب به افرادی است که تا چند سال پیش، هر انتقاد و مخالفتی را در رسانه هایشان سرکوب می کردند و برای منتقدان یا پرونده می ساختند و یا او را در ملأ عام بی آبرو می کردند، ولی امروزه در برابر آشوب طلبی احمدی نژاد و رفقا روزه سکوت گرفته اند و در سایه مقاومت و فرماندهی دلیرانه حاج قاسم سلیمانی، فاتح میدان های نبرد، خود را پنهان کرده اند!
کد خبر: ۷۴۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 22 November 2017
هنوز مدت زمان زیادی از آن سال ها نگذشته که اگر منتقدی یا مسئول دلسوزی، انتقادی به سیاست های احمدی نژاد وارد می کرد، عده ای قلم به دست ـ که تعدادشان اتفاقا کم هم نبود ـ با برچسب هایی چون منافق، ضد انقلاب، فتنه گر و... آنان را می نواختند و تا بی آبرو کردن منتقدان و امنیتی کردن فضای کسب و کار زندگی شان هم پیش می رفتند. حافظه ها آنقدر هم کوتاه نیست که اینها فراموش شده باشد، ولی آن قلم به دستان این روزها، در برابر آشوب طلبی، احمدی نژاد سکوت کرده اند.

به گزارش «تابناک»؛ اصولگرایان هیچ گاه، حتی اکنون هم مشکلی با احمدی نژاد ندارند؛ اصولگرایانی که از موهبت دولت او بهره ها بردند، حتی بی میل هم نبودند، او که بر خلاف توصیه رهبری وارد انتخابات شده بود، تأیید صلاحیت هم بشود، چون یاد گرفته بودند که احمدی نژاد فقط به جاهای حساسش، حساسیت دارد و اصولگرایان هم آن چند نقطه را به خوبی شناخته اند و می توانستند با آنها راه بیایند! به همین دلیل اگر انتقادی هم داشته باشند، به همین چند نقطه حساس او انتقاد کرده و موضوع را تمام می کنند!

همچنین برای همین است که این روزها، جرأت معذرت خواهی نداشته و شهامت ندارند، از کسانی که می گفتند احمدی نژاد نظام را به قهقرا برده است، عذرخواهی کنند. نمی توانند به صراحت بگویند آن همه اتهام نفاق و منافق که به افراد انقلابی و متدین و متخصص زدند و هر کدام را به گونه ای به استهزا و تمسخر گرفتند، ناشی از عدم دوراندیشی و یا منفعت طلبی کوتاه مدتشان بوده است.

اکنون صحبت از سیاست احمدی نژاد نیست. او رفته و این دولت جدید است که باید مسئولیت بپذیرد و با علم و اطلاعی که از شرایط کشور، امور را اداره کند. مردم این حق را به دولت نمی دهند که به بهانه اینکه مشکلات مربوط به گذشته است، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند، بلکه صحبت خطاب به کسانی است که تا چند سال پیش، هر انتقاد و مخالفتی را در رسانه هایشان سرکوب می کردند و برای منتقدان، یا پرونده می ساختند و یا او را در ملأ عام بی آبرو می کردند، ولی امروزه در قبال آشوب طلبی، احمدی نژاد و رفقا روزه سکوت گرفته و در سایه مقاومت و فرماندهی دلیرانه حاج قاسم سلیمانی، فاتح میدان های نبرد، خود را پنهان کرده اند!

امروز توصیه به آنان این نیست که دوباره به میدان بیایند و هر مخالف یا منتقدی یا احمدی نژاد را در رسانه ها سرکوب کنند، بلکه سخن این است که زبان بگشایند و از آن همه ظلمی که در حق منتقدان در دوران احمدی نژاد کردند، عذرخواهی کنند. بیایند اعتراف کنند که انتقاد به قصد اصلاح، حق همه منتقدان و مخالف بود؛ منتقدان مصلح نه بی دین بودند و نه مغرض! بسیاری از آنان از سابقون انقلاب و جهاد و جنگ  و دلسوز کشور بودند، ولی همان افراد آبرویی برای آنان نگذاشتند! امروز احمدی نژاد، فرصتی برای آنان است که به صحنه بیایند و از آن همه ظلم و جوری که بر منتقدان مصلح کردند، طلب عفو و استغفار کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۱۴
درود بر شما و درود بر حرف حق .خدا نگهدارتان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
پس باید به احمدی نژاد افرین بگید که کم کم داره همه اونایی را که به شما ظلم کردند ،پاسخگو می کنه خیلی زود این اتفاق می افتد شاید خیلی چیزاها رو شود که تصورش را هم نمی توانستید بکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
اون بگم بگمو ول کرده ولی شما ول نمیکنین و اینقدر ساده اید که هنوز بهش امید بستین
مجلس و حمایت از مرتضوی و مشائی و بقایی و حتی مخالفت با دستور رهبری در شناخت احمدی نژاد براتون کافی نیست ؟
قطع و یقین اگه چیزی واسه گفتن داشت تا حالا صدباره رو کرده بود
بفهمید که جز پولایی که به فنا دادن و پولایی که کسب کردن چیز دیگه تو دست و بالشون نیست
البته بجز آه و نفرین مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
احمدی نژاد واقعا دست همه را رو کرد.شما که جای خود دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
نه اینکه آقای روحانی انتقاد پذیر و به کسی توهین نمی کنه ؟؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
متاسفانه هر انقلابی که اتفاق می افتد مسولیت های مهم کشور هم به انقلابیون که اکثرا هم بی تجربه و بی تخصص و همچنین ماجراجو هستند می سپارند محمود هم نمونه یک انقلابی واقعی است بپذیریم که هیچ مسولی را به استانه تقدس نرسانیم
در حال کیسه دوختن و مجیزه گویی برای نفر بعدی هستند. عده ای نان به نرخ روز خور که درستی و نادرستی موضوع برایشان اهمیتی ندارد و با به لجن کشیدن مملکت تنها باید به نیات مادی خود برسند
تابناک
برای ورود جدی به این قضیه صریحتر و دقیقتر بنویس
موردی بررسی کن
تا امکان نفاق و دورویی وبادپرستی کمتر شود
ساختن یک ساختمان بروی یک زمین صاف آسانتر است از ساختن یک ساختمان بروی آوار . هم به میخ می زنید و هم به نعل . چی تحویل دادید که غیر مستقیم انتقاد می کنید . یکی از سایت هایی که جرات انتقاد از احمدی نژاد را نداشت خود تابناک بود . حالا میدان را خالی دیدید و شیر شدید .
این حرف های بی سر و تهو بدون استدلال چیه که شما داری می زنی؟ خودت متوجه شدی چی گفتی؟ اگر انتقاد داری درست و مستدل بگو. همین حرفها رو چند مدت دیگر در مورد روحانی و دیگران هم خواهند گفت
این آقا در پی توجه طلبی است، موضوع آقای احمدی نژاد فلان مشکل و فلان اختلاس نیست. بلکه میخوان هنوز تو نطق مردم باشن. شما رسانه ها هم که شدین آلت تبلیغ شون.
کلا ما ایرانیها در بزرگ کردن بیهوده افراد و سپس در تخریب همان اشخاص ید طولایی داریم !!!!
یه روز زنده باد زنده باد ، و روزی دیگر مرده باد مرده باد ....................
منتقدان مصلح؟!
منظورتون کسانی هستند که چون یکی پیدا شد که بعد از مدت ها جلوشون وایسه لب به اعتراض باز کردن؟
رفتار ایشون رو تایید نمیکنم اما معتقدم گاهی لازمه یه آدم بی کله پیدا بشه تا برخی راحت خوابشون نبره. همون هایی که شما بهشون میگید منتقدان مصلح!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
این آدم بی کله نیست عزیزم از همه آتو داره. آتوها شده پله براش.
واسه همینم فقط برخی مواقع خاص به حرف میاد. با بگم بگم رای آورد
تابناک! نگاهی به آرشیو مطالب خودت در دوره احمدی نژاد بندازی بد نیستا!!!!
باااااااااااااااااااااااااااااااشه ؛ بن لادنم تو کشتی تابناک ؛ توام روشنفکری ...
کدام یک از طرفداران کسانی رای آورده اند اکنون هستند که طرفدارهای احمدی نژاد باشند
مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كدوم مردم .؟ مگه مردم هم تو اين سيستم بجز نقش راي دهنده و شعار دهنده جايگاهي دارند ؟؟؟
عزيز دل برادر بحث رفاقت اصلاً مطرح نيست بلكه گرفتن آتو احمدي نژاد از تك تك آقايون در جايگاههاي مختلف كشور است كه آنها را ناگزير ساخته كه روزه سكوت بگيرند ، و ملت همچنان به دنبال حقوق از دست رفته خودشان در اين 8 سال رياست جمهوري ايشان سرگردانند .
خیلی باحالید
فقط نظر منتقدان احمدی نژاد را منتشر میکنید
یک روز نیست که علیه احمدی نژاد سه تا خبر و مطلب ننویسید
شبانه روز هم تلاش کنید محبت این مرد الهی از قلب و جان مردم بیرون نمیرود
ما مردم او را دوست داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
مرد الهی ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
شما مردم تعداد مثبت منفی های کامنت خودت رو نگاه کن تا بفهمی مردم کی هستن
ملت که هستند در صحنه مردید دکتر احمدی نزاد یار محرومان و امید اینده ملت را تایید صلاحیت بکنید ببینید ملت چه می کنند ولی نون به نرخ روز خورها هم هر جا هستند خود دانند
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
آره راست میگی داداش در مدت این هشت سال دیدیم که چه بلائی به سر مردم آورد ،دلار 900تومانی شد 3650تومان ،سکه400/000 تومانی شد1/560/000هزارتومان خانه ی بیست میلیونی شد دویست میلیون بنزین صدتومانی شد هزارتومان ،لواش ده نومانی شد یکصدوسی وپنج تومان ،پراید هفت میلیونی شد بیست میلیون تومان ،اعتبار پاسپورت ایران شد 3تا به آخر ،بزرگترین اختلاس تاریخ ایران سه هزارمیلیاردی وهزاران اختلاس دیگرو تورم 40درصدی وووووووووووووووووووووووووومث اینکه خوابی داداش،
درود بر احمدی نژاد که داره خیلی از دست های پشت پرده را به تصویر می کشه.
درود بر احمدی نژاد که همیشه ساختار شکن بوده است.
همه در صحنه هستند ولی ملت از صافی شورای نگهبان ناامید است که ته ندارد از اول انقلاب یه ریس جمهور حتی انتخاب نکرده که برای نظام بماند همه را بدست خودش قلع و قمع کرده انشاالاه صافی بهتری بخره تا خودشون فردا رد نشن از سوراخ صافی
احمدی نژاد ثابت کرده است که در برابر ظلم سکوت نمی کند.
در هر حال ملاک حال فعلی افراد است. ابن ملجم و شمر هم در سپاه حضرت علی بودند. تابناک کی میخوای آدم بشی منافق؟
تاکی می خواهد گندکاری های خودتان پای دیگران بگذارید ایا مگر کشور درآن زمان مجلس ودیگران را نداشت مگرقانون نداشت مگرهرکی هرکی بود چراشما ها وجدان ندارید بخاطرچهارروز چپاول گشوروملت وجدان وشرفتان رازیر پا می گذرید درآن موقع کجا بودید ...
روش احمدی نژاد از همان اول ایجاد دوقطبی وزدن شخصیتهای دارای وزن در جمهوری اسلامی بود.شاید شما هم جرات انتشار نداشته باشید اما حقیر معتقدم سخنرانی این اقا در سازمان ملل را تیم خود نتانیاهو نوشته بود وبا استناد به ان امریکاتوانستدر جهت تحریمها علیه ایران اجماع جهانی ایجاد کند.این اقا وحلقه نزدیکش به خوبی به دشمنان این مملکت خدمت کردند وحتی همین امروز گروهی سازماندهی شده سایبری در فضای مجازی به نفع ایشان در حال فعالیت هستند وگاهی یک نفر انها دهها یا صدها کامنت بنفع جناب صبورچیان میگذارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
لطفا اين "شخصيتهاي داراي وزن" را تعريف كنيد. فكر مي كنم خيلي توي توهم هستيد.
زنده باد تابناک
البته احمدی نژاد و تمام مسؤلان آنزمان اعم از.....
اگر این آشوب طلبی نبود در نتیجه حصر هم نبود
الفتنه اشد من القتل
فتنه از قتل بدتر است
میگم چرا آن هاله نور هنوز به کمک پاکترین دولت به قول خودش نیامده است
چه ربطي به قضيه سردار سليماني داشت...چي ميگي تابناك
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
درود خداوند بر حاج قاسم سلیمانی
این آدم که حتی اسمشو هم نمیارم کسی نیست. همیشه دنبال یکی میگرده که به پر و پاش بپیچه و از این طریق اعتباری بدست بیاره. شما هم ندونسته دارین با پخش و نقد حرکاتش بهش کمک می کنین. آخه مگه همیشه باید به این موجود پرداخته بشه و مسئله مهمتری دیگه نیست؟ چرا بزرگش می کنین؟ بهترین حالت اهمیت ندادن بهشه.
قوه قضائیه باید مطابق قانون و بدون ملاحظه باهاش برخورد کنه. ولی اگه شما اینقد بهش نپردازین برخورد کردن باهاش راحت تره. البته باید اراده ای هم باشه. خلاصه دواش برخورده، نه نقد رفتارش.
بعد از برخورد برا بلوغ فکری جامعه که دیگه گول این آدما رو نخورن خوبه حسابی نقد بشه.
تابناک واضحتر حرفت و بزن الان که کسی نیست تعطیلت کنه
چرا اتهاماتی که احمدی نژاد به دولتهای قبل از خودش و سایر مسئولین زد هیچ وقت در قوه قضاییه بررسی نشد؟!!

در حالی که
وقتی دولت فعلی با بررسی اسناد دولت قبل اتهاماتی به احمدی نژاد و همکارانش وارد کرد در حال بررسی در قوه قضاییه است.
مگر دکتر احمدی نژاد و دوستانش چه میخواهند جز اینکه دادگاه آقایان بقایی- مشایی -خراسانی و جوانفکر از طریق رادیو و تلویزیون بصورت زنده پخش گردد
کجای این درخواست با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یا با شرع اسلام مغایرت دارد
سلام
من از افرادی هستم که به اقای احمدی نژاد رای دادم تا زمانی هم طرفدار ایشون بودم اما زمانی که فاصله گرفت از رهبری و وارد مسائل حاشیه ای شد مسیرش رو عوض کرد...
توی این کشتی انقلاب آدمهایی بودن که الان پیاده شدن و آدم هایی بودن که بیرون بودن اما وارد کشتی شدن
توی این سالها هم آیت ا.. منتظری داشتیم و هم دکتر طناز بحری و هر کسی از ظن خود شد یار ما....
گذشت زمان خیلی چیزها رو روشن میکنه لطفا نگذارین که آیندگان و کسانی که ما تاریخشون هستیم با ناله و نفرین یادمون کنند
این روزها مسائل زیادی برای درگیر کردن ایران هست و ایران دشمنان زیادی داره و وااسفا به حال افرادی که عوض اینکه باری از دوش این مردم و مرز و بوم بردارن خودشون شدن بار روی دوش ایران و دغدغه کشور
بیایم مرد باشیم و اگر پای ایران وسطه خودمون رو نبینیم
بیاین کاری کنیم که بچه هامون توی کتاب درسیشون به این قسمت تاریخشون افتخار کنند نه اینکه مایه شرمشون باشیم
احمدی نژاد حتی به طرفدارانش هم جفا کرد.
با سلام خدمت عزیزان: همانطور که بارها گفته شده ملاک حال فعلی افراد است. فراموش نکنیم آقایان موسوی، هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد همه در زمان مسولیتشان کارهای مثبتی انجام دادند که مورد تایید نظام و رهبری قرار گرفتند اما در مقاطع دیگر مرتکب اشتباهاتی شدند که برای نظام هزینه داشته است. بهرحال مقام و منصب در سایه توجهات شیطان به هیچ کس رحم نمی کند به خدا پناه ببریم و مواظب باشیم که شیطان ما را گول نزند. نویسنده محترم توجه داشته باشند ملت تا زمانی از مدیران خود حمایت و دفاع می نماید که در خط اسلام و رهبری باشند. والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
افرین بر این نظر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
کارهای اشتباه اقتصادیش برای ملت هزینه داشت اما افشاگری هایش در باره مفسدان دستمریزاد داشت
آنهایی که برای احمدی نژاد سینه چاک می کردند نمی دانیم کجایند ولی می دانیم آنهایی که به ایشان انتقاد می کردند اکثرا دچار مشکل شدند
یکیش همین تابناک که اوایل دوره اول ریاست جمهوری چقدر از همین آقای احمدی نژاد حمایت کردید.
درود خداوند بر حاج قاسم سلیمانی
به فرض محال که عذر خواهی کردند(چون اصول گرایان اصولا عادت به عذر خواهی ندارند)چیزی از بار گناه و حق الناسی که بر دوش دارند کم نمیکند و همه را در محکمه عدل الهی باید پاسخگو باشند واقعا چگونه میخواهند جبران کنند؟؟
جریان انقلابی مثل جریان اصلاحات نیست که شخص محور باشه.
یک زمانی موسوی در جریان بود یا هاشمی یا روحانی.
به مقدار حضور دردمندانه پای نظام حمایت شدند و میشوند.
احمدی نژادم همینه.

اتفاقا شما مواظب روزی باشید که مثل زمانی که مجبور شدید هاشمی رو از "عالی جناب سرخ پوش" بیارید بالا ، مجبور بشید از احمدی نژاد هم بت بسازید.
بسم اله الر حمن الرحیم
این افراد کجا هستند؟
1-تعدادی از این افراد با توجه به این که چمدان خود را از دلارها وطلاهای وارداتی ان موقع پر کردند والان در کشور کافر کانادا هستند .
2-تعدادی با گفتن چند جمله بد و پشت سر مسئولین به اصلاح طلب تغییر وضعیت داده و نقاب زده اند
3-تعدادی هم در همین راه متوجه شدند که چه اشتباه بزرگی کرده اند و الان به مسافرکشی مشغول هستند
4-تعدادی هم که اعتراض قانونی کردند توسط تعدادی از دوستان به خارج از کشور کوچانیده شدند والان پرستار بچه هستند شاید هم سالمند
5-تعدادی از انها هم از رو نرفته اند و هنوز به حرفهای خود اعتقاد وایمان دارند و همچنان مشغول شخصیت سازی و بت سازی در اجتماع هستند.
6-تعدادی هم که سوار بر موج بودند و باد هر جا بوزد انجا می روند حالا مانده اند با این مسکن مهری که با رانت و ... گرفته اند چه بکنند!
این همه نوشتم تابی جان چاپ کن نترس
تو هم بعضی وقتها از یک سوراخ سوزت تو می ری و برخی مواقع هم از در دروازه تو نمی ری تابی جان!
عقده احمدی نژاد تو را کشت
تو این چند سال چه وجهه هایی از افرای س ی اسی !! در خصوص دکتر احمدی نژاد پیدا نشد؟ چه آدمهایی که حسب نیاز با او بودند و الان یا کنارگیری کرده اند یا شمشیر برای قتل او به کمر بسته اند!! به راستی که از ابتدای انقلاب تا به حال در حق کسی این همه ظلم نشده هر چه خواستند گفتند و نسبت می دهند! هر چه استهزاء بود نصیب این مرد شد هر چه اتهام بود گریبان این دولت را گرفت. حال از خود یکبار هم که شده در خلوت بپرسید آیا منطق، مردانگی، انصاف و ... رعایت کرده اید؟ دیگر مانده که او را به چه کسی یا چیزی یا گروهی منتسب نکنید؟!!
و خدا همین نزدیکی است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
هیچ کس نمی پرسد این آقا که حالا منفور شده چطور دو دوره به ریاست جمهوری منصب شد؟ .
خدا بیامرزه هاشمی رفسنجانی رو
تابناک جان در مزدوری شما که شکی نداریم اینکه احمدی نژاد را ماکز قدرت وابسطه به از قبیل هاشمی و مرعشی و کرباسچی و کارگزارانیها به این روز امداختند مثل روز برای ما روشن است و نفوذ دادن بقایی و مشایی در دم و دستگاه دولتهای نهم و دهم از جانب کارگزارانیها و توطئه و تخریب احمدی نژاد از درون برای پتک کردن او و زدن بر سر اصوالگراها این هم کاملا واضح و روشنهاما اینکه میگی اصوالگراها باید بگویم که منظورتان کدوم اصوالگرایان است اگر منظورتان چهارتا پاچه ور مالیده دنبال این کرسی و آن کرسی بدو است و کسانی که مانند چند تا نمایندهد خود فروش در مقابل کرسیخای ریاست است که کور خوندی اینها اصلا اصوالگرا که نبودند هیچ بلکه اینها هیچ نبودند بعد هم با پیوستن منافقانه به لیست امید و.. رای آوردند لذا کوتاه میکنم واژه اصوالگرایی و اصلاح طلبی دیگر هر دو مرده اند خیلی ذوق نکن این واژه ها دیگر به زباله تبدیل شده اند و الان نه احمدی نژاد اصوالگراست نه روحانی اصلاح طلب که شما از این طریق بخواهی کلاهیربرای خود بسازی چهره منافقامه شما هم برای مردم هویدا شده لذا لب و لوچه اتن آویزان است میدانم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
جناب حافظ ! یک بار دیگه متن رو بخون ببین چند تا اشتباه داری . اعصابت رو کنترل کن .
از اول انقلاب ابتدا بنی صدر بر سر کار بود بعد میر حسین موسوی نخست وزیر و ریئس دولت بود اولی فرار کرد و دومی از سران فتنه بود از سال 68 هم 8 سال هاشمی و 8 سال خاتمی بودند که به نوعی به فتنه ها ربط دادند 8 سال هم احمدی نژاد کرد هر آنچه برسرمان آمده پس فردا که روحانی هم می رود دولت بعدی پته ها را بر آب می کند انگار از اول انقلاب سیاست مدار درستکاری پیدا نشده که این ملت بیچاره را پیش ببرد و عملا به ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
کشوری که بر اساس قانون اساسی اداره نشود و افراد جای قانون را اشغال کنند نتیجه ای جز این ندارد
ماهيت اين دلقك هاى بهارى براى مردم رو شده است و كمتر كسى براى شاخ و شانه كشيدن احمدى نژاد براى نظام دليلى مى آورد،شايد احمدى نژاد مى خواهد خود را شجاع نشان بدهد به قيمت درگيرى با سه قوه اصلى نظام كه اين نشان از بى فكرى و آب در آسياب دشمنان نظام انداختن اوست و شايد به خيالش براى فراموش نشدن بايد هر چند گاهى يه بلوايى در كشور راه انداخت تا نگاهها درگيره او بشوند٠
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
شاید هم متحول شده و نمی تواند چشم خود را بر مفاسد ببندد.
ما هستيم هنوز هم براش سينه چاك ميزنيم ، تا كور شود هرانكس كه نتواند ديد.
انهایی روی کاراوردن احمدی نزاد دست از پادنمی شناختند وبا توسل به امام زمان وخواب های عرفانی وامدادهای غیبی وروایات وجفنگیات مختلف انرا بر مردم تحمیل وانرا معجزه هزار سوم ورجایی دوم مینامیدندامروزه توسوراخ خود خزیده ولمیده ودی،ر عرضه وجرعت دفاع از این مهره سوخته خودرا ندارند ،وانرا مثل راندن شیطان از پیشگاه ایزدی وادم از بهشت با ریا وتزویر وازترس منافقانه از اردوگاه اصولیه ومکتب وارزش ها وبصیرت چی ها رانده اند واز این بابت دچار تهووسرگیجه ومنگی سیاسی شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
جرأت دلبندم جرأت !
تابي مي ترسم سايتتو ببندن . تازگيها تخت گاز مي ري . از مرحوم هاشمي مي نويسي به طرفدار هاي سابق محمود بد و بيراه مي گي .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
بنده خدا تانناک خودش می تواند دیگر روزنامه ها را تخته کند .لازم نیست شما نگران تابناک باشید.
بیخود حرف زدی مردم از دکتر ناراحت نیستن مگر پولدارای مال مردم خور
می میری یک روز علیه این ادم مظلوم احمدی نژاد عزیز چیزی ننویسی.او نه روزنامه دارد نه سایت نه ..... او فقط خدا را دارد و مردم دوستش دارند.
راستی چرا تابی جون اصلا اخبار استعفای دیکتاتور زیمبابوه را گزارش نمی کنی ؟!!
رفتن دیکتاتور خط قرمز شماست؟!!
ان مرد رفته همینو میخواد که یه ج.ری در رسانه ها مطرح باشه تورو خدا رها ش کنید
هنوز هم هستیم از سینه چاکان احمدی نژاد، مطمئن باشید روزگار اینگونه نمی ماند در حالیکه هیچ رسانه ای در اختیار احمدی نژاد نیست می تازید یقینا احمدی نژاد در قلب اقشار متوسط به پایین جامعه جا دارد.
مصباح یزدی قبل و بعد انتخابات هشتاد و هشت میگفت
مخالف احمدی نژاد، مخالف خداست.
خیلی ها هم می گفتند به بهشت نمی روم اگر احمدی آنجا نباشد
برخی هم در مجلس هفتم از لیوان احمدی نژاد، ته آب و یا ته چایی بود، یادم نیست، می خوردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
یادآوری بجایی بود .
شما در اختلاف افکنی خوب تبحر دارید. اکثر دولتهایی که روی کار آمدند همه شان اوایل خوب بودند و خوب کارمیکردند ولی آخرها که میشود همه چی خراب میکنند بنظر میرسد در کشور ما برای پپشیرشفت نیازمند به مدیریت جهادی است که زمینه اش وجود دارد
تا بوده همین بوده ... سه سال بعدهم خیانتهاو یابرنامه های غلط دولت فعلی را رو میکنند.همین نوسینده ای که الان از سردار سلیمانی بعنوان فاتح و قهرمان یاد میکندممکن است پس فردا با تغییر شرایط و سوار بر موجها، قلم به انتقاد بچرخاند.
دورود بر مجاهد نستوه احمدی نزاد
چه تون شده تابناک؟!!!!!!!!با این دولت ساختی؟ بخدا خیلی بهتر از اینا و اربابان تیمی و کارگزارانی سیستم سرمایه داری بود که تبعیض بیداد میکنه فقط ثروت و قدرت طلب هستندهر فرد بدون پارتی را انگل جامعه میدونند - متاسفم برات که طرفدار این اشرافیگرایون شده-
احمدآی نژاد برای مردم کار کرد و منافع کشور را نفروخت .آیا میتوان در مورد روحانی هم این جمله را گفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
خداوند به همه عقل سلیم عطا فرماید .
در دوران ،خاتمی که بحث اصلاح نظام پیش آمد ،تجار ،بازاریها ،وکسبه ،وتفگداران ،چنان عرصه را بر مردم تنگ نمودند ،که تورم پنحاه درصدی دوران سازندگی را فراموش نمودند ،اکنون هم که دولت روحانی دم از اعتدال ،و آشتی ملی ،وجهانی میزند ،باز هم ،همانها چنان عرصهٔ اقتصادی را بر مردم تنگ نموده اند ،که مردم فراموش نمایند ،تورم روز به روز را که گاهی در یک ماه تورم بیست درصد میشد ،و در این دورهٔ دوم روحانی که حرفهای خارج از ضابط وعرف حکومتی زدند،چنان عرصه ای بر مردم تنگ شده ،که همه تلاش میکنند ،فقیرتر نشوند ؟ فقرا پذیرفته اند ؟ اما دست ،وپا میزنند که فقیرتر نشوند ‌، این سیاست ،گرسنه نگداشتن مردم ایران است ،وحکومت کردن ،، مسولین که سروته یک کرباسند ،اما قشر اکثریت جامعه است که جنسش از کرباس نیست ،،،؟
اینقدر غصه بخور تا غصه دانت پاره شه مردم احمدی نژاد و دوست دارن
طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی محض اطلاع گویا پهلوی همونهایی هستند که به مدافعان حرم بابت دفاع از کیان اسلام و ایران و جنگ با داعش گیر می دادن.
درود بر احمدی نژاد که هیچ وقت حاضر نشد با امتیاز گرفتن و رانت خواری سکوت کنه
شما با هر کی با لگد بیاد وسط سفره تون مشکل دارید
انتخاب آقای احمدی نژاد در سال 84 و هشت سال عجیبی که سکان قوه مجریه را در دست داشت اگرچه تلخ و سرشار از خسارات سنگین و غیر قابل جبران بود، اما حداقل یک حسن بزرگ هم داشت: تجربه و بینش سیاسی که ملت ایران در این هشت سال به دست آوردند قطعا ارزشمند و راهگشاست. در سال 84 اکثریت مردم بعد از شنیدن وعده های انتخاباتی آقای احمدی نژاد، واقعا تصور کرده بودند که قرار است تحولات عظیمی در اقتصاد کشور روی دهد، به قول خود ایشان پول نفت بر سر سفره ها بیاید، برابری و عدالت اقتصادی بر کشور حکمفرما شود، با مفاسد اقتصادی مبارزه شود، همه مردم در رفاه زندگی کنند، و نیز هیچ تغییر عمده ای در جهت محدود کردن فعالتیهای بخش فرهنگی و رسانه ای کشور (که میراث ماندگار دولت آقای خاتمی بود) روی ندهد. اما تنها چند سال بعد، ماهیت واقعی این جریان برای بسیاری از مردم پدیدار و مشخص شد که این جریان، خود از ناکارآمدترین و فاسدترین جریانات سیاسی بعد از انقلاب است. و امروز میبینیم که با همه هنجارشکنی ها و تندروی ها و عبور مکرر از خط قرمزهای نظام، این جریان کوچکترین طرفداری ندارد و بیشتر باعث تفریح و مضحکه مردم شده است. این تجربه ارزشمند، خود را در انتخابات سال 96 نیز نشان داد، و دیدیم که کاندیداهایی که مدام شعارهای افزایش مبلغ یارانه و تامین کار و رفاه و... می دادند، به طور مطلق شکست خوردند و از گردونه رقابت حذف شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
هرکس در باره مفاسد اقتصادی افشا گری کند خط قرمز است؟
می گفتند ته استکانی چای ایشان را برای شفا باید خورد!
قاعدتا دولتها خدمتتگزار مردم هستند و باید پاسخگو باشند. فرقی نمیکند اصولگرا، اصلاح طلب یا اعتدالیون و یا هر گروه و حزبی باشد که قدرت را برای مدتی در دست میگیرد. شاید الان کشور به اندازه ای رشد کرده که واقعا مردم بتوانند یک مسول عالی رتبه در سطح رییس جمهور را، فارغ از هر نگاه، بازخواست کنند و حزب حامی موظف هستش پاسخگو باشد. شاید اصولگرایان که خود را مدعی حق میدانند برای این شروع این باب مقدمتر از هر گروهی باشند. شاید شاید بتوانند ظاهر مذهبی خود را دوباره بازیابی کنند در میان مردم. شاید
بله درست فرمودی کجا رفتند حامیان دولت بهار که هرگز قبول نداشتند منتقدین را و فورا انگ فتنه و آمریکایی به دیگران زدند چه کسانی که عمرشان را پشت میله های زندان نگذارندند بخاطر همین اقایون ،چه سرمایه های مالی به باد نرفته ،چه نخبگانی ترک وطن نکردند مگر همین اقایون کفن پوش نبودند یا رفتند تو سوراخ موش ،البته اونها هم تنها نبودند عده ای که حامی بودند و پست داشتند الان هم هستند اما حاضر به عذر خواهی نیستند چرا مملکت تو تحریم هست نیایید همه را به آمریکا و اسرائیل ربط دهیم بلکه یک زندگی همین اقایون هم هست
آدم نمیره چیا تو کدوم سایت ها ممکنه بخونه... جل الخالق...
با سلام خدمت عزیزان،
ببینید احمدی نژاد یک زمانی توسط اصولگران حمایت محض گردید زیرا در چهار چوبی که شاید نا نوشته بود قرار داشت اما همینکه پا را از این چها رچوب فرا نهاد در حقیقت بنوعی قوائد بازی را بهم ریخت و باعث دلسردی و نهایتا دور شدن جناح اصولگرا از وی شد بگونه ای که حتی مورد انتقاد شدید از طرف اصولگرایان واقع گردید....میتوان بجرئت گفت که نقش احمدی نژاد بنوعی در جمع سیاسیونی که چشم امیدی به هدایت سکان اجرائی کشور در آینده داشته باشند کم رنگ و یا بی رنگ شده است....فراموش نشود که نیروهای انقلاب هیچ عقد اخوتی با کسی نبسته اند و هر کسی تا زمانی که در چهار چوب جریان انقلاب باشد مورد حمایت و چناچه بخواهد از این چهارچوب بعمد خارج شود تردد میگردد...در این راستا میتوان از صدها نفر که در امور سیاسی کلان کشورادر زمان خود نقش ایفا کرده اند نام برد که حتی بعضی از آنها اعدام هم شده اند....پس این نویسنده گرامی این را بخاطر داشته باشد که پاسخگوی عمل امروز آقای احمدی نژاد خود وی میباشد نه حمایت گذشته دیگران.
همتون نون به نرخ روز خورید
اگر صداقت دارید به سایت کیهان و وطن امروز مراجعه کن ببین چقدر بر علیه احمدی نژاد مطلب پیدا می کنی
سلام
دکتر احمدی نژاد فردی است که دلسوز ملت است برای خودش کیسه ندوخته و ملت هم او را دوست دارد حتی اگر نگذارید صدایش شنیده شود شماها چقدر خود خواه و تمامیت طلب هستید حتی یک سایت راهم تحمل نکردید آزاد اندیشی در ذهن شما فقط خود بینی و خود خواهی است
اوه چقدر اظهارنظر!!!!!!
همه مه سرکاریم....
تابناک منظورت از اون قلم به دستان دقیقا چه کسانی هست و منظور از کسانی که سود میبردند چه اشخاصی هست ؟!! ! چرا اینقدر ضعیفیم که حتی جرات گفتن نام کسانی رو که ظلم و دزدی و فساد کردند رو نداریم ؟؟
آقای ریس جمهورعادل آقای جهانگیری پر ادعا :
دولت بی تفاوت و نوبخت : خجالت بکشید و حقوق بازنشسته ها را بیش از این بتاخیر نینداز آیا مستضعف تر از این قشر سراغ دارید؟ بکجا پناه ببریم کشورهای دیگه؟ ما که توان کار نداریم و ممری برای زندگی اگه نمی توانید حقوق حقه مارا بپردازید اعلام کنید تا فکری کنیم تکلیف را روشن کنید
همون آدمها اتفاقا الان هم هستند و دارند دولت فعلی رو حمایت میکنند. اینها عده زیادی نان به نرخ روز خور هستند که براشون فرق نمیکنه کی سر کاره هرکی باشه برای منافعشون
سلام تورو خدا کمک کنید دانشکده دامپزشکی که خودش باید عامل کمک به حیوانات باشه حیوانات زبان بسته رو زنده زنده تشریح میکنه به صورت زنده با چاقو بازشون میکنه سگ و گربه های بیچاره رو .تمام دنیا به روی جناززه حیوانات مرده این کار رو میکنن اما ایننها انگار عقده های عصبی بودن خودشونو رو این زبون بسته ها خالی میکنن شما را به خدا رسیدگی کنید
این وسط نقش مردم را شما کلا فراموش کردید.در سال 1384 تمام افراد و گروههای سیاسی دارای کاندید مشخص در انتخابات بودند. ولی پدیده آن دوره انتخابات آقای احمدی نژاد بود و از گمنامی به رشد چشمگیری رسید.و اتفاقا گروه های اصولگرا هیچکدام کاندیدشان احمدی نژاد نبود. لاریجانی، قالیباف و محسن رضایی داوطلبین اصولگرا بودند. در نهایت احمدی نژاد با اختلاف اندکی به مرحله دوم رفت و در این مرحله بود که اصولگرایان به ناچار به طرف احمدی نژاد رفتند. ولی حمایت یا عدم حمایت آنها هیچ تاثیری در پیروزی احمدی نژاد نداشت. وقتی دولت تشکیل میشد چون احمدی نژاد دارای کادر نبود همکارانش را از میان اصولگرایان انتخاب کرد. خوب اگر اصولگرا ها وارد نمیشدند از کجا نیرو تامین میکرد؟بنا بر این اصولگرایان هیج وقت در عملکرد احمدی نژاد مسئول نیستند
این اقا و اصحابش به زودی محاکمه میشوند.
تابناک عزیز بنویس و کوتاه هم نیا. احمدی نژاد مایه بدبختی ایران از دوران مادها تا دوران پس از ظهور است. بنویس و کم هم نیار.
سلام جناب ناشناس 14:40
رشد دلار در دوسال اخر احمدی نژاد به علت تحریما بود .
چرا 6 سال اول تورم نداشتیم؟
علت تحریما هم سیاست هسته ای مجموعه نظام چون میخواست غنی سازی رو ادامه بده تا تو مذاکرات دستش پر باشه.
الان که تحریما برداشته شده چرا دلار 4100 تومان
شده حتی بالا تر از زمان احمدی نژاد.در مورد دلار لازمه بدونه که قیمت 900 تومانی ان زمان واقعی نبود الانم که 4100 تومانه واقعی نیست و باید بیشتر باشه. سکه هم متاثر از قیمت جهانی انس و دلار داخلی است در زمان احمدی نژاد انس 1900دلار بود و همین الان1288 دلار پس منطقی است که قیت سکه نسبت به زمانی که انس 1900 دلار بوده کمتر باشه. خواهشن اطلاعات اقتصادی تون رو بیشتر کنید.
اختلاس هم در دولت روحانی کمتر از زمان احمدی نژاد نیست
دروود بر احمدی نژاد با چندهزارتا + - منفی احمدی نژاد را نمیتونینن از دور خارج کنید
حرف حق زدن هزینه هم دارد
انقدر که مطلب زدید علیه احمدی نژاد در این دو هفته

مطلبی درباره اونایکی کشور بردن قهرقهرا دولت وقت زدن زمین و درخواست تحریم دادن


برا اونا توی این 7 سال گذشته ب تعداد این دو هفته ک علیه محمود مطلب زدید ..مطلب نزدید

شماها چطور میخواید بمیرید...نمیترسید از انقدر ناحق گویی؟؟
تازه ميفهميد كه جناب مير حسين از دست اين چه زجري كشيده.
سردسته ی فرقه ی زنبیلیه از چنان حاشیه ی امنی برخوردار هست که شک برانگیز
اصول گرایان بر مبنای اصول از ایشان خمایت می کردند
الانم بر مبنای اصول ایشان را شایسته شماتت می دانند
آیا فهمیدن این امر سخت است؟
اما اصلاح طلب ها تا پای دین و ایمان از فرد حمایتت می کنند، حتی اگر هزاران فسادش آشکار شده باشد.
الان همینکه اصلاح طلبان دارند کم کم از ایشان حمایت می کنند برای ایشان بس است
درود بر احمدی نژاد.
تابی جون!
خودت اون روزها کجا بودی؟
خودت چند تا نقد گردن کلفت توی اون روزهای تلخ کار کردی؟
لجبازی و خودمحوری از آفت ها است . اگر از روز اول با سعه صدر به صحبت های موافق و مخالف گوش میدادند وضعیت فعلی را نداشتیم .
اتفاقا اینطور باید نتیجه گرفت که طرفداران سابق آدم هایی هستند که بر اساس شرایط تصمیم میگیرند و تعهدی در قبال طرفداری همیشگی به کسی نمیدهند.
مخالفان قبلی احمدی نژاد با مخالفان فعلی احمدی نژاد از یک جنس نیستند و دلیل مخالفتشان متفاوت است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار