بازدید 3615
آمار

نتایج ناامیدکننده گزینه دستیاری شفر؛ صفر برد وفقط ۳گل زده

کد خبر: ۷۴۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 23 November 2017
سیروس دین‌محمدی یکی از گزینه‌های دستیاری وینفرد شفر در استقلال بود. دین‌محمدی که در کمیته فنی استقلال حضور داشت و یکی از کسانی بود که به حضور سرمربی آلمانی در این تیم رای مثبت داد. 

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از حضور شفر در ایران، بحث دستیاری او مطرح شد. حتی در یک روز رسانه‌ها خبر رسمی حضور دین‌محمدی روی نیمکت استقلال را مطرح کردند. خبری که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و خیلی زود با تکذیب باشگاه همراه شد. در نهایت دین‌محمدی نتوانست به استقلال برگردد و راهی لیگ یک شد.

سیروس دین‌محمدی فصل را با راه‌آهن استارت زده بود. در همان اولین بازی شکست چهار بر صفر را تجربه کرد. در بازی دوم هم باخت. در بازی سوم هم سه بر صفر شکست خورد. دریافت هشت گل در سه بازی و بدون حتی یک گل زده، او را از نیمکت راه‌آهن دور کرد. دین‌محمدی در این مقطع از راه‌آهن جدا شد و درگیر حواشی استقلال شد. با دوری از استقلال، به نیمکت شهرداری تبریز رسید. حالا پنج مسابقه است که سیروس دین‌محمدی روی نیمکت شهرداری تبریز می‌نشیند. در این ۵ بازی، شهرداری تبریز فقط سه گل زد که این سه گل، دو باخت و یک تساوی برای‌ این تیم به همراه داشت. دو شکست و سه تساوی حاصل کار دین‌محمدی در شهرداری تبریز است.

به نوشته سایت برنامه نود گزینه دستیاری وینفرد شفر در این فصل، مجموعا ۸ مسابقه روی نیمکت تیم‌های لیگ یکی (راه آهن و شهرداری تبریز) نشسته است که ۵ باخت و سه تساوی به همراه داشته است. تیم‌های دین‌محمدی در قبال ۳ گلی که زدند، ۱۴ گل دریافت کردند.

نتایج این فصل تیم‌های سیروس دین‌محمدی

۳ هفته در راه‌آهن
راه آهن ۰-۴ شهرداری ماهشهر
راه‌آهن ۰-۱ برق نوین شیراز
راه‌آهن ۰-۳ مس کرمان

۵ هفته در شهرداری تبریز
شهرداری تبریز ۱-۱ صبای قم
شهرداری تبریز ۰-۰ آلومینیوم اراک
شهرداری تبریز ۱-۲ ایرانجوان
شهرداری تبریز ۰-۰ خونه‌به‌خونه
شهرداری تبریز ۱-۳ فجرسپاسی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل