ششصد و نود و هفتمین «تابناک پلاس»؛

ویدیو حرف‌های بی‌سابقه نایب رئیس مجلس درباره عملکرد کارگزاران نظام

کد خبر: ۷۴۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ 23 November 2017
تعداد بازدید : 4252
بازدید 27030
۷
ویدیو متحد شدن نیروهای مسلح سوریه و عراق؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است. «تابناک پلاس»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می‌شود.
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
نتیجه این فلسفه بافی های پزیتویستی آقای پزشکیان در تقدیس وحدتی که نمیفرمایند سر چی باید باشه ؟!!(چون وحدت لاجرم موضوع میخواد) چیزی غیر از این نیست که اگر نشستیدمن برا شماها کاری بکنم بی خود نشستید!
اردوغان به هر قیمتی میخواهد در ذخایر نفتی سوریه سهیم باشد گه به نعل و گاه به میخ میزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
پوتین سگیه که پارس میکنه ولی نمیتونه گاز بگیره
ممنون از تابناک
۱- اگه صندلی نمیافتاد طرفداران اردوغان میگفتن ببینید پوتین در این حد۶ که داره صندلی رئیس جمهور مارو جابه جا میکنه و پوتین زرنگتر از ایناست ک همچین اتویی بده..
۲- صندلی با اون وزن تنها زمانی میفته که به صورت ضربه ای پرت بشه نه اروم بیاد عقب (به طرز عقب راندن صندلی دقت شود)
۳- اقای پوتین ک صدای افتادن صندلی را شنید و اینقد هم باهوش هست ک بدونه این تا اون حد جنجال میشه که تابناک هم واکنش نشون بده؛ پس چرا برنگشت و ب شکلی جبران نکرد؟!
۴- تابناک عملکرد خوبی داره ولی تا زمانی که نویسنده هایی نداشته باشه ک از این نوع تحلیلهای مخاطب جذب کن ارائه بده نمیتونه رقبای داخلی و خارجیشو پشت سربزاره (اینو میتونید پیشنهاد همکاری در نظر بگیرید)
پوتین زورش زیاده دستاش سنگینه . قهرمان جودوست دیگه. حرکت خیلی زیبایی بود با هر نیتی که بود . اما دقت کنید موقع بلند شدن اردوغان با مشکل مواجه شد
برای اولین بار بود که یک مسئولی عالی رتبه نظام حرف دل مردم را زد. آقای پزشکیان همیشه یکی از صادقترین مسئولان کشور بوده است.