بازدید 3914
امروز انجام گرفت

بازدید نماینده سازمان ملل از مناطق زلزله‌زده

نماینده سازمان ملل در ایران برای بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به استان کرمانشاه سفر کرد و پس از استقبال مدیرکل مدیریت بحران استانداری با استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
کد خبر: ۷۴۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴ 25 November 2017
نماینده سازمان ملل در ایران برای بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به استان کرمانشاه سفر کرد و پس از استقبال مدیرکل مدیریت بحران استانداری با استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، گری لوییس نماینده سازمان ملل در ایران برای بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده به استان کرمانشاه سفر کرد و پس از استقبال رضا محمودیان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

نماینده سازمان ملل در ایران خدمات ارائه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر به زلزله‌زدگان را مورد تقدیر دانست و متذکر شد: هلال‌ احمر اقدامات خوبی در این مناطق انجام داده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وحدت مردم ایران در شرایط پیش‌آمده و برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان، ادامه داد: امدادرسانی به هفت هزار حادثه‌دیده زمین‌لرزه پیش آمده در کمتر از یک روز نشان از انجام امدادرسانی خوب صورت گرفته است.

هوشنگ بازوند، اقدامات انجام گرفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار زیاد توصیف کرد و گفت: حضور مقام معظم رهبری نقطه عطفی در امدادرسانی و خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بود و مسؤولان ارشد کشور نیز در این مناطق حضور یافتند که تاثیر بسیار زیادی داشت.

وی، کمک‌های مردمی را در حد بزرگی ملت ایران دانست و با بیان اینکه میزان کمک‌ها با توجه به بزرگی این ملت غیرقابل پیش‌بینی نبود، تصریح کرد: سازمان ملل اگر تمایلی به کمک به زلزله‌زدگان دارد، باید از طریق جمعیت هلال‌احمر اقدام کند.

استاندار کرمانشاه، میزان کمک‌های بلاعوض و تسهیلات بازسازی در نظر گرفته شده را یک‌هزار میلیارد تومان برای زلزله‌زدگان عنوان کرد که تاکنون اختصاص یافته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر