بازدید 23397
فوتو نیوز «تابناک»؛

درخواست هواداران ایرانی از مجری زن مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی/وزیر کشور: سلبریتی‌ها درباره کمک‌های مردمی گزارش بدهند

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۵۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 25 November 2017

قاسم عابد _ تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۷
كساني كه كمك كرده اند اگر خواستار دخالت و نظارت دولت بودند، مطمئنا از طريق ارگانهاي دولتي كمك ميكردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
فکر کنم مالیاتشو می خواد بگیره
عراق و سوریه از ایران تو فوتبال حمایت نکردن
عرلق و سوریه رو ورود کالاهای ایرانی تعرفه زیادی حتی در حد 25 درصد وضع کردن طوری که بازارشون بیشتر در اختیار ترکیه است ....که حامی اصلی داعش و محل واردات نفت داعش...


چقدر ایران تنهاست.....
علی آقا ایران بخاطر منافعش بعضی وقتا مجبور کارهایی بکنه که به ظاهر دیگران قدر نمی دونن . حق با شماست ما در خاورمیانه واقعا تنها هستیم .
دولت خودش شفاف سازی کند
اونا که کمکشونو دست کسی غیر از شما دادن بهش اعتماد داشتن و گزارشی هم نیاز ندارن از طرف مردم حرف نزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
به موسسات غیر مجاز کی اعتماد داشت؟!
منم موافق گزارشم. اما همه مسئولان هم باید گزارش دهند و بعد به گزارش بقیه هم خواهیم رسید. مسئولان گزارش بدهند با پول نفت چه می کنند. یا چه کسایی وام های کلان از موسسات مالی و بانک ها گرفته اند که هیچکس تمی تونه ازشون پس بگیره و بقیه سپرده گذارها را به خاک سیاه نشوندن.
بنده به عنوان کسی که از طریق سلبریتی ها کمک کرده ام ، به هیچ عنوان از ایشان گزارش نمی خواهم. کسی هم حق ندارد بابت عمل خودجوش مردمی با قید " باید" از ایشان گزارش بخواهد. اینا میشه روحیه تمامیت خواهی، زورگویی و ارباب-رعیتی، حسادت و دخالت در جزئیات زندگی مردم دیگر به مرحله ای رسیده است که از پنهان کردن آن در قالب الفاظ مودبانه به حالت عریان و بدون تعارف تبدیل شده است !!!
مگه شما به مردم حساب پس میدین ؟
اعراب دشمن ایران هستند
اولا گزارش را آنها خود داوطلبانه خواهند داد نگران نباشید ،دوما اعراب در طول تاریخ رقیب ،ودشمن ایران بوده اند ،وخواهند بود ، سوما ،ایران در کجای جهان تنها نیست ،؟ چهاما ،امروز همهٔ نانوایی ها نان را گران فروختند ،چقدر خوب است اول مسولین فکر کنند ،وبعدا عمل
مسئولان محترم به داد ملت خودتون برسید. اگر ملت از شما راضی باشن هیچ کس جرات نداره ایران رو تهدید کنه. در صورتی که ملت از شما راضی نباشن ، حتی اگر کل کشورهای منطفه هم با شما مونا باشن شما هیچ پشتیبانی ندارید
اقای وزیر کشور بجای دلسوزی برای اموال کمکی مردم، دلتون به حال زلزلزده هایی بسوزه که تو این سرما سرپناهی ندارن. اگه راست میگی و دلسوزی این مردم هستی یک شب تو چادر، پیش همین مردم شب رو به صبح کن
شما الحساب گزارش بدهيد تو اين مدت براي اين مملكت و كشور چه كرده ايد ؟ تا بعد برسيم به حساب ديگران
این خانم مجری روس درست است که بد لباس است ولی اگر عکسهایش را ببینید متوجه میشوید که حتی اگر لباس پوشیده اسلامی هم بپوشد، شرایطش و ظاهرش طوری است که باز هم در تلویزیون ایران سانسور خواهد شد. یعنی اشکال کار از لباسش نیست بلکه کلا قیافه اش، ظاهرش مشکل ساز هستند.
واقعا جوک جالبی بود این درخواست از مجری زن مراسم فیفا! کل دنیا رو میخوایم به زور روسری سر کنیم! خخخخ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل