بازدید 2091

عبدالملک الحوثی: آمریکا و اسرائیل طاغوت زمان هستند

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص)، آمریکا و رژیم صهیونیستی را طاغوت معاصر دانست و بر ضرورت پرهیز از آنها تاکید کرد.
کد خبر: ۷۵۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۵ 27 November 2017

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص)، آمریکا و رژیم صهیونیستی را طاغوت معاصر دانست و بر ضرورت پرهیز از آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالملک بدر الدین الحوثی اعلام کرد: آمریکا و اسرائیل طاغوت زمان ما هستند که سعی بر سیطره بر مردم و دور کردن آنها از پیام الهی دارند. این دو یعنی آمریکا و اسرائیل طاغوت معاصر هستند که باید از آنها پرهیز شود و با آن مقابله شود.

وی بیان کرد: طاغوت در هر زمان وجود دارد و هدف آن دور کردن مردم از پیام الهی است.

الحوثی تاکید کرد: دشمن و متجاوزان مسئول نخست اوضاع اقتصادی سخت کشور هستند. برخی سعی دارند که نقش جنگ و تجاوز در سرنوشتی که کشور هم اکنون به آن دچار شده است را نادیده بگیرند. برخی مشکل را انصارالله می دانند و این با وجود تلاش مضاعف انصارالله در موسسات کشور است. انصارالله با تمام توان حضور دارد.

وی بیان کرد: دولت با همه توان تلاش می کند تا سوداگران از اوضاع برای بالا بردن قیمتها سوء استفاده نکنند.

الحوثی در ادامه گفت: ما در مرحله اوج جنگ قرار داریم و مسئولیت ما ایجاب می کند که با همه توان به مقابله با این تشدید تحرکات دشمن بپردازیم. همه به همبستگی اجتماعی توجه دارند. ما باید در راستای همکاری به نفع منافع ملت و تقویت پایداری در مقابله با متجاوزان حرکت کنیم و به منظور کاستن از تبعات جنگ و محاصره تلاش کنیم.

وی بیان کرد: بندگی خدا، انسان را از بندگی طاغوت رها می کند. رسالت و نبوت در دین اسلامی موضوعی اساسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر