بازدید 2191

تحریم نُجَباء توسط آمریکا موجب افزایش عزت و افتخار آن می‌شود

مرجع عالی قدر جهان تشیع در پیامی ضمن محکوم کردن لایحه تحریمی کنگره آمریکا علیه مقاومت اسلامی نُجَباء، تاکید کرد: این امر، عزت و افتخار جوانان این جنبش را افزون می‌کند.
کد خبر: ۷۵۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 28 November 2017

مرجع عالی قدر جهان تشیع در پیامی ضمن محکوم کردن لایحه تحریمی کنگره آمریکا علیه مقاومت اسلامی نُجَباء، تاکید کرد: این امر، عزت و افتخار جوانان این جنبش را افزون می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نجباء، آیت الله العظمی حائری مرجع عالی قدر جهان تشیع در پیامی ضمن تبریک نابودی حکومت خودخوانده گروه تروریستی داعش، آورده است: ای فرزندان من در نیروهای مسلح عراق، حشد شعبی مقدس، ارتش و پلیس فدرال، بشارت خداوند و وعده صادقش بر شما باد که پیروزی را برای شما به ارمغان آورد.

این مرجع عالی قدر با تاکید بر نقش خون شهدا در پیروزی‌های جبهه مقاومت تصریح کرد: ما نباید فراموش کنیم که همه این پیروزی‌های بزرگ به برکت شهدایی است که بالاترین مصداق پایمردی و ایثار را به تصویر کشیدند و سرزمین رافدین با خون پاک آنها مقدس شد.

در این بیانیه ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا علیه نُجَباء آمده است: ما توطئه استکبار جهانی که توسط کنگره آمریکا اجرا شد و مقاومت اسلامی نُجَباء را در لیست تحریم موسوم به تروریسم قرار داد، محکوم می‌کنیم.

آیت الله العظمی حائری همچنین خطاب به مسئولان، فرماندهان و رزمندگان این گروه مقاومت تاکید کرد: بنده این اتفاق را دلیلی بر وحشت دشمن از حماسه آفرینی شما در شکست نقشه‌های آنها و نابودی حکومت داعش که آروزهای خود را بر آن بنا کرده بودند، می دانم.

در ادامه آمده است: این امر، عزت و افتخار جوانان این جنبش را افزون می‌کند "وَلا یحْزُنْک قَوْلُهُمْ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلهِ جَمِیعاً"، ما به سرمستان و بی عقلان کنگره آمریکا نه می گوییم که آنها امروز بی چاره هستند و ضعیف‌ترین بهانه‌ها را پیش گرفته‌اند.

آیت الله حائری در بخش پایانی، خطاب به دولتمردان عراق ابراز داشت: حشد شعبی با همه گروه‌های تحت فرمان آن و در کنار نیروهای امنیتی عراق، قلعه محکمی برای دفاع از کشور عراق خواهد بود.

همچنین در این پیام آمده است: شر تکفیری‌ها و مزدوران آنها و خطرشان برای کشور هنوز به پایان نرسیده است و نباید از آن غافل شویم. باید آمادگی نظامی کامل برای مقابله با هسته‌های مخفی تکفیری‌های خبیث حفظ شود و لذا تفکیک بخشی از نیروهای مردمی مقاومت به بهانه پایان جنگ با داعش تصمیمی عاقلانه نیست، چراکه جنگ با داعش در این مرحله از مرحله قبلی کم خطرتر نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل