بازدید 6630
۴

تذکر شفاهی کواکبیان برای رفتارهای احمدی تژاد

کد خبر: ۷۵۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 29 November 2017

نماینده مردم تهران به اظهارات اخیر رییس دولت‌های نهم و دهم واکنش نشان داد و گفت: آقای احمدی‌نژاد قیافه شما به دفاع از آزادی و دموکراسی نمی‌خورد. اگر می‌خواهید مورد توجه قرار بگیرید، به مجلس توهین نکنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مصطفی کواکبیان در دقایق پایانی نشست علنی مجلس شورای اسلامی با استناد بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام کرد: شأن مجلس باید توسط رئیس و نمایندگان مجلس حفظ شود و این در حالی است که امروز ندیدیم نماینده‌ای به آقایی که در نامه‌ای به رهبری انقلاب به زمین و زمان ناسزا گفته است و به نمایندگان توهین کرده پاسخ دهد.

وی افزود:‌ ممکن است بگویند این اظهارات ارزش پاسخگویی ندارد اما به هر حال انتشار گسترده این نامه در فضای مجازی صورت گرفته است.

نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: تاکید ما اصلاح‌طلبان از همان ابتدا با این فرد روشن بود و تعجبمان از برخی بزرگان اصولگرا است که یک زمانی این فرد را تایید می‌کرده و می‌گفتند نظر امام زمان به او است، امروز سکوت کرده‌اند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید اضافه کرد: این در حالی است که قوه قضائیه نیز می‌گوید بعدا متوجه می‌شوند که چرا با این فرد برخورد نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با خطاب قرار دادن رئیس دولت نهم و دهم اعلام کرد: آقای احمدی‌نژاد قیافه شما به آزادی، دموکراسی و مبارزه با تخلفات انضباطی و مالی نمی‌خورد و اگر می‌خواهید خود را مطرح کنید، راهش توهین به مجلس نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
چی شد ؟ من نمیفهمم چرا این سیاستمدارای ایرانی مرگ را فقط برای همسایه میخوان؟ عزیز من پای منبر هرکدومتون که میشینیم با یه قیافه حق به جانب میفرمائید نگاه نکنید چه کسی حرف میزند ببینید چه میگوید ؟ حالا هم با احمدی نژاد چکار داری یه نفر اصلا" مفسد قاتل هرچی ده دوازده تا ایراد مطرح کرده که خدایی تو فکر همه مردم هم هست جواب قانع کنند دارید بدید چرا همه فرار میکنید از پاسخ و یاد گرفتید آقای احمدی نژاد به شما نمیخوره از این سوالها بپرسید آره به احمدی نژاد نمیخوره قبول حالا مرحله بعد به سوالها جواب بدید.
دمت گرررررم
کواکبیان
این به خاطر کوتاهی اصلاحطلبان در بیان مطالبات مردم است که جناب احمدی نژاد را هم ردای اصلاح طلبی پوشانده.

اصلاح طلبی مرد از وقتی عده ای به نام اصلاح طلبی وارد عرصه سیاست شدند و فراموش کردند از که و برای چه رای گرفته اند.
من جای شما باشم به عنولان اصلاح طلب از کسانیکه رای داده اند عذر خواهی می کنم.
خواهشمندم اگر توان انتقاد از وضع موجود را ندارید وکیل زبان دیگران نباشید.
امام زمان را کی دیده که از نظرش خبر داره؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر