بازدید 3803
۲

ورود مدعی‌العموم بر نظارت ساخت‌وساز‌ها در کرج

کد خبر: ۷۵۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 01 December 2017

دادستان کرج با ورود بر نظارت بر ساخت و ساز‌ها و مقاوم سازی ساختمان‌ها از دستگاه‌های اجرایی و شهرداری خواست که ساختمان‌های فاقد استحکام و پاساژ‌های فاقد اطفاء حریق را به دادسرا اعلام کنند.

دادستان کرج با تاکید بر نظارت بر ساخت وساز‌ها و مقاوم سازی ساختمان‌ها گفت: نهاد‌های اجرایی موظف هستند ساختمان‌های که فاقد استحکام و همچنین پاساژ‌هایی که فاقد اطفاء حریق هستند را شناسایی و به دادسرا اعلام کنند.

حاجی رضا شاکرمی دادستان کرج در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به تشکیل جلسات در رابطه با نحوه نظارت بر ساخت و ساز‌ها و تعیین یکی از معاونین دادستانی جهت نظارت و کنترل ساخت وساز‌ها در سطح شهر کرج تصریح کرد: جلساتی با حضور شهرداری، نظام مهندسی، معاونت عمرانی استانداری و اداره راه شهرسازی جهت نظارت برای مقاوم سازی ساختمان‌ها و جلوگیری از تلفات انسانی و موارد زلزله تشکیل شده است.

وی افزود: براساس مصوبات این جلسات از مسئولان خواسته ایم که هر ۶ ماه یکبار عملکرد خود را در خصوص نظارت بر ساخت و ساز‌ها و مقاوم سازی ساختمان‌ها و ایمن سازی ساختمان‌هایی که فاقد استحکام و پاساژ‌هایی که فاقد اطفاء حریق و بافت‌هایی که احتمال خطرریزش را دارند را شناسایی و به دادسرای کرج اعلام کنند.

دادستان کرج در ادامه بیان کرد: دستگاه‌ها همچنین موظف هستند جهت استحکام ساختمان‌ها و نصب دستگاه‌های اطفاء حریق در مکان‌های عمومی از جمله پاساژ‌های مهم حسب وظیفه قانونی خود اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سلام بسیار کار نکو و پسندیده ای هست.امید واریم با ایجاد سامانه خاص موضوع نوسط دادستانی محترم .مردم هم بتوانند گزارش بدهند
در این موضوع، در همه شهرها باید مدعی العموم ورود .ساخت و ساز بی کیفیت در کشورر داره بیداد میکنه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان