بازدید 32220
تاملی بر سخنان شگفت‌آور و ابهام آفرین اسماعیل نجار؛

مدیریت بحران زلزله کرمان بر عهده مدیری‌ست که کانادا زندگی می‌کند!

مدیرکل بحران استان که می‌بایست به اقتضای شغلش 24 ساعت هر روز در تمامی سال در دسترس باشد و به محض وقوع اتفاقاتی از قبیل زلزله، به یاری مردم بشتابد، آنقدر از خاک کشورمان دور است که اگر با جت شخصی هم به سمت میهنمان حرکت کند، به این زودی ها از راه نخواهد رسید؛ بماند که طی کردن این مسیر در بهترین حالت هم با یک پرواز ممکن نخواهد بود!
کد خبر: ۷۵۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 01 December 2017
موافق گرفتن عوارض از خودروهاي شخصي در بزرگراه هاي تهران هستم/ بايد مطلوبيت سفر با خودروهاي شخصي را كاهش دهيمهرچه درباره مدیرهای پروازی در کشورمان شنیده‌اید را فراموش کنید چراکه ظاهرا نسل جدید مدیرانی از راه رسیده اند که با یک پرواز نمی‌توانند فاصله منزل و محل کارشان را طی نمایند و آن سوی مرزهای هوایی کشورمان ساکنند!


به گزارش «تابناک»، ساعاتی پیش زلزله‌ای در کرمان به وقوع پیوست که با شنیدن خبرش، ترس وجود بسیاری از ایرانیان را در برگرفت. خبر وقوع زلزله 6.1 ریشتری که با توجه به فجایع رقم خورده در پی زلزله غرب کشورمان و رفع و رجوع نشدنشان، ترسناک جلوه می‌کند و به شدت نگران کننده است.


نگرانی هایی که با گذشت چند ساعت از ماجرا و بررسی هایی که حکایت از رقم نخوردن فجایع جانی و مالی در اثر این زلزله دارد، برطرف شده اما جایش را نگرانی بزرگ تری گرفته است؛ اینکه مدیر بحران استان در زمان وقوع زلزله در استان حضور نداشته و حتی در کشورمان نیز نیست!


داستانی که ظاهرا از زمان انتخاب این فرد به مدیریت بحران استان کرمان، روند هر روزه و دائمی ست نه اتفاقی، چراکه آقای مدیر ساکن کشورمان نیست. این را اسماعیل نجار، رئیس ستاد مدیریت بحران کشورمان به باشگاه خبرنگاران جوان گفته است.


نجار در پاسخ به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌های محلی در خصوص مرخصی طولانی مدت مدیر کل ستاد بحران استانداری کرمان گفت: «قرار نیست زلزله با مدیریت بحران هماهنگ کند، اما معاونان مدیر بحران استان کرمان می‌توانند پاسخگو باشند. خانواده مدیرکل در خارج از کشور سکونت دارند و محل زندگی آنها ایران نیست که همین امر باعث سفر مدیر بحران استان به خارج از کشور شده است.»


بدین ترتیب مشخص می‌شود که مدیرکل بحران استان که می‌بایست به اقتضای شغلش 24 ساعت هر روز در تمامی سال در دسترس باشد و به محض وقوع اتفاقاتی از قبیل زلزله، به یاری مردم بشتابد، آنقدر از خاک کشورمان دور است که اگر با جت شخصی هم به سمت میهنمان حرکت کند، به این زودی ها از راه نخواهد رسید؛ بماند که طی کردن این مسیر در بهترین حالت هم با یک پرواز ممکن نخواهد بود!


اتفاقی که اگرچه شبیه به یک شوخی تلخ و دردناک است، اما سخنان نجار ثابت می‌کند واقعیت دارد. اینجاست که چرایی انتخاب این مدیر مورد پرسش قرار خواهد گرفت. سوالی که نجار در پاسخ به آن می‌گوید: «ارتباط ما با مدیران بحران به صورت نقطه چین است و این افراد توسط استانداری برگزیده می‌شوند ضمن اینکه ما پیشنهاد دادیم که مسئول دیگری را برای این مجموعه انتخاب کنند.»


اظهاراتی که نشان می‌دهد رئیس ستاد مدیریت بحران کشور این مدیر پروازی را تعیین نکرده و احتی به این انتخاب به نوعی معترض است و پیشنهاد تغییر وی را هم داده است اما به همین پیشنهاد کفایت کرده و تلاشی برای تغییر این مدیر صورت نداده است؛ وضعیتی که ثابت می‌کند نجار نیز به سهم خود در مدیریت بحران کشور قانع است و دنبال تاثیر گذاری بیشتری نیست!


واقعیتی به مراتب تلخ تر از سکونت مدیر منصوب شده در کرمان، در قاره ای دیگر در آن سوی گیتی که خدا می‌داند در چند استان دیگر مشابه آن را می‌توان دید؛ وضعیتی که دقیق شدن در آن کافی ست تا به روال شدن اوضاع در مناطق زلزله زده در غرب کشور خدا را شاکر باشیم!!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۵
واقعا دیگه این خبرا عادیه سالهاست میدونیم کسی جز خودمون دلش بحال هموطناش نمیسوزه
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
این موضوع در حد فاجعه است . فاجعه ای برزگتر از زلزله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
از ماست که بر ماست مصر اصلتی مرم هتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
باید از کار برکنارش کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
مشکل اینجاست که ما خودمون هم دلمون به حال خودمون نمیسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
ستاد مدیریت بحران دور اندیشی کرده است
بدینترتیب که اگر زلزله ای بیاید و کل ایران ویران شود مدیران ایرانی ای که در خارج هستند میایند و بقیه را نجات میدن

دیدید زود قضاوت کردین بازم
معلومه با هم دعوا دارن منظورش این بوده انتخاب مدیر بحران استان را به من بسپارید تا خودم انتخاب کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
چه ربطی دارد به نبودن مسئول در محل خدمت؟ چرا هرچیز را ..... میکنید
مدیریت بحران زلزله کرمان بر عهده مدیری‌ست که کانادا زندگی می‌کند!
بله ایشان حتما از قشر آسیب پذیر هستند . پس دستگاه های نظارتی و گزینشی کجا هستند؟ و ملاک انتخاب اینگونه افراد چه بوده؟ بترسید از خشم خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
دستگاههای نظارتی سخت میگرند میگوید چرا سخت میگیرید . آسان میگیرند میگوید چرا آسان میگیرید. اول مشخص کنید که آیا باید نظارت شود یا نه.
بعد رسانه ی امریکایی اومده بخشی از واقعیات امدادرسانی ومدیریت بحران زلزله کرمانشاه رو گفته همین تابناک داره خودشو میکشه که سیاه نمایی کرده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
این به اون چه ربطی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگرخود ما واقعیت را حس نمیکنیم که آنها برای ما واقعیت را نمایش دهند؟
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
ناشناس 21:43 والا كم كم ماهم حس ميكنيم هم مشاهده ولي چون كاري نميكنيم براي جهانيان جالبه
عجب ماشالله این مدیران اینقدربایران علاقه دارند که خانواده محترم درکانادا زندکی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
ایکاش همه مدیران از ایران می رفتند تا مردم خودشان کشور رادرست کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
مدیر از مریخ اومده اینام از این مردمن دیگ
حتماً به خاوري هم سلام برسانيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
دو بار ! هم از طرف ناشناس هم از طرف من !
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
یک بار هم از طرف من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
از طرف من بهش بگو برادر مومن جناب خاوری دستمون تنگه یه وام بهمون بده
به عنوان کسی که سالهاست در بدنه ارگانهای دولتی دارم کار میکنم به جرات میتونم بگم بود و نبود ۹۹ درصد مدیران دولتی هیچ فرقی در پیشبرد اهداف اون نهاد ندارد!! مسوولین نظارتی هم که جیره خور همون مدیران هستند !! سازمانهای دولتی ایران با همون اندک وجدان کارکنان دارن میچرخند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
اون وقت خود شما کجای این قضیه هستنید؟تک تک ما در این مملکت زندگی میکنیم و هرکدام مسئولیتی داریم و در این مواقعه دیگران را نشانه میرویم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
کاشکی آمریکا به همه مسئولینی لیاقت ساماندن کنار خموطناشون را ندارند اقامت دائم بده از این کشور بگذارند و بروند
منظور جناب نجار این است که مدیر پروازی بحران استخدام کرده چون بحران خبر نمی کند پس مهم نیست ایشان کجا باشد وبعد بحران هم نیازی نیست در محل خدمت باشد زیرا معاونان آن بجای ایشان تصمیم می گیرند
عزیزان برای چی ناراحت هستید اون روزهایی که میدوید و برای این اقای روحانی دست و جیغ و هورا می کشیدید باید فکر این روزها را می کردید جالب این است که رسانه های ما از این اتفاقات فقط ماست مالی اش را بلد هستند این کارها در خارج از کشور و در کشورهای متمدن وزیر و معاون وزیر و رییس جمهور را برکنار می کند ولی در کشور ما دیگر عادی شده است.دولت معلوم نیست در این کشور مسئول چیست.دولت روحانی فقط بلد است بگوید بلدم بلدم.ما سیاست خارجی را درست کردیم.خوب این چه دردی به حال مردم ایران دارد.واقعا برایتان متاسفم روزی تدسف این را خواهید خورد که این فرد را برای چه چیز به عنوان رییس جمهور انتخاب کردید.البته ان دوستانی که از ایسان حمایت هم کردند باید پاسخگوی اعمالشان باشمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
شما نیز باید پاسخگوی کارهای رفقای احمدی نژاد باشید. مساله انتخاب بین بد و بدتر است برادر
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
والا ما هم موافقيم كه بشه از رييس جمهور و مسئولین... انتقاد كرد ولي همسن شما دلواپسان بعد فرياد تون بالا نره که فلان شد و بيسار شد و ... ميدونيد كه چي ميگم برادر !؟
اگر آمارواقعی دوتابعیتی هاارایه شودخواهیددیدچه میزان ازمدیبران دولتی تابعیت دوم دارند !
نبود، کم کاری و سهل انگاری دستگاه نظارتی در تمامی جامعه کاملا مشهود و قطعی است...
طفلی ها از اون جایی که میدونند چه بلایی سر ایران آوردند ، خانواده هاشون رو بردن بلاد کفر !!!
برخی مدیران کشور ناکارآمد هستند .
این حق مردم مظلوم کشورمان نیست.
ها ها ، ها ها ، ها ، عشق است کانادا
شیب ملایمت هوش از سرم برده.ای طاووس .ای رود نیل خرد و دانایی.ای آنکه از هر آنی،آن تری.تو چقدر مدیری.شماچقدر به فکر مایی.از تو ممنونم ای ممنونی ترین چیز دنیا.
کسی که خانواده اش در خارج زندگی می کند، حتما صلاحیت مدیریت در ایران را ندارد اما به کدام دلیل و سند می نویسید : « با توجه به فجایع رقم خورده در پی زلزله غرب کشورمان و رفع و رجوع نشدنشان ..». چرا به بی اعتمادی دامن می زنید!؟ مگر قرار است ظرف کمتر از یکماه ۱۵۰۰۰ واحد مسکونی ساخته یا بازسازی شود؟ کدام کشور بزرگ صنعتی این کار را انجام داده که از ایران انتظار دارید و ایجاد توقع می کنید!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
رجوع کنید به زلزله 6 ماه پیش خراسان ، بیچاره ها هنوز تو چادر میخوابن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
ژاپن خانه های مقاوم موقت ساخته
دلیل انتخاب این مدیر ارزشمند و کارآمد چیزی نیست جز قحط الرجال و ژن خوب
اینهمه مدیران دولتی که از وامها و امکانات برای خود و فرزندانشان در سرمایه گذاری خارج ازکشور بخصوص کانادا استفاده کرده اند واقعا جای تاسف دارد و اینها هیچکدام کوچکترین ارزشی برای کل سرنوشت ایران قایل نیستند و دنبال فرصت طلبی و اندوختن در خارج برای روز مبادا هستند
واقعا جای تاسف دارد که مملکت متاسفانه توسط همینها اداره میشود کسانی که اولویت زندگیشان چیز دیگزیست و اعتقادی به این کشور ندارند
اصلا ايا مديران بحران در كشور مى داند كه ما بايد چند مرحله كارها را در يك زلزله انجام بدهند جون در كشور مثل كره وژاپن درمرحله اول تمام تاسيسات ورزشى ومكانهاى مذهبى و ديگر مكان هاى عمومى استفاده مى كنند در زلزله غرب ايران دراين مرحله چندين ارگان به موازات هم كار انجام مى دادند امور هم ديگر را خنثى مى كردند هزاران ميليارد خرج اسكان موقت بوسيله چادر و...كه نه دراين سرما به درد خورد بعدهم ازبين خواهد رفت وازاين موارد فراوان مثل زده شده يكى شش چادر گرفته بود يك زن تنها هيچ چادرى نگرفته بود مواد غذايي هم از روى كاميون ها پرتاب مى شد هر كسى زور داشت رو هوا قاپ مى زد
رفته پی کار شخضی خودش وخانواده و سیاست بازی مثل تمام مدیران رعیت زاده
بنده خدا می دانسته زلزله میاد رفته کمک جمع کنه اخه بیشتر مدیران سرشان کانادا جمه و همان جاجلسه بحران تشکیل می دهند .
سلام اینگونه مدیران تلاش و کوشش مدیریتی اشان را در کانادا و امثالهم انجام می دهند و فقط جهت گرفتن حقوق سر ماه هزینه های زندگیشان به ایران می آیند!
چرا كسايي تو جمهوري اسلامي مسئول و مدیر هستند كه اعتقادي به زندگي تو وطن ندارند؟مديران و رييسهايي كه بچه هاشون رو ميفرستند خارج از كشور و اونجارو براي زندگي بهتر ميدونن نبايد مديريت كنند.چون جيبشون پر كه شد در ميرن همون كانادا.كانادا شده محل فرار اختلاص گرا.
نجار خودشو مديريت كند بس است
سلام..فقط دریافت حقوق و مزایا
خدا می داند اگر این زلزله اتفاق نمی افتاد تا یک قرن دیگر هم این قضیه افشاء نمی شد. فقط باید به حال این مردم گریست.....
دولت نفت میفروشد، دلار میگیرد به ریال تبدیل میکند، به مدیران دولتی پول کلان میدهد، انها پول را گرفته ، در کانادا سرمایه گداری می کنند، بازدهی هم که ندارند.
به طور خلاصه کانادا با پول نفت ایران آباد می شود. مردم ایران هم در فقر خود دست و پا میزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
سال 2000 نرخ برابری دلار کانادا حدود 530 تومان بود به یمن سرازیر شدن دلار های ایرانی ، واحد پول آن ها تقویت شد ، مال ما هم به یک چهارم تنزل پیدا کرد .
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
عزیز جان اگه به یمن سرازیر شده بود که دچار قحطی نمیشدن. پولها رفته کانادا و انگلیس!!! شما هم توپ راتو زمین حریف ننداز
به فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
بنده خدا منظورش به یمن با ضمه می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
یُمن به معنای مبارکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
آقا فرهاد اون یَمَن نبست دلبندم یُمن است با ضم یاء . باز هم در قضاوت عجله کردید .
اینیکه خدمتتون عرض می کنم نظر شخصی منه

ببینید دوستان ما بارها خوندیم و شنیدیم که وقتی جامعه ای فساد زیاد باشه زلزلزله میاد. وقتی امر به معروف نباشه زلزله میاد.

به نظر من حقیر شاید این ها هشدارهایی باشه برای تهران و برخی از تهرانی ها. عزیزان همه می دونن که اگر خدایی نکرده تهران زلزله باید چه فاجعه ای رخ میده. پس لطفا اگه گناهی دارید می کنید توبه کنید. حواستون باشه مرگ آدمی خیلی نزدیکه و در 1 ثانیه اتفاق میافته. لطفا گناه و فساد نکنید.

شاید بعضی از عزیزان بگن پس چرا برخی از کشورهای فاسد اروپایی که غرق ر فساد هستند اتفاقی نمیفته؟ در پایخ به این عزیزان هم لازم است بگم که حداوند در قرآن فرموده که بعضی ها رو که غرق در فساد هستند و قابل هدایت نیستند ولشون میکنه, میگه با اینا کاری ندارم بزار گناهشون زیاد و زیادتر بشه تا آخرتشون وحشتناک تر

خدا ایشالا هممون رو به راه راست هدایت کنه و بعد از هدایت خودش کمکمون باشه که از راه راست منحرف نشیم. ان شا الله
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
ميگم امين خان تو كه واردي ما بايد چيكار كنيم که راحت زندگي كنيم !؟
ایشون بابت این خدمات حقوق هم دریافت مینمایند یا نه؟
شما و امثال شما اگر رسانه بودید وآزادی بیان داشتید خیلی قبلتر باید به این موضوع می پرداختید.
به نظر من که خوب کاری می کنه چون سفره انقلابه و خودش رو ذخایر نظام و استوانه نظام می دونه بالایی ها هم همچین فکری می کنن وگرنه نمی ذاشتن مدیر بشه. و نکته اخر اینکه اونایی که نقد کنن مخالف اسلام و ضد انقلاب و دشمن هستند.!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
داداش چرا خودزنی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدت هاست کشور رها شده است.
واقعا باید برای مردم گریست. حرف مردم هم بجایی نمیرسه. این دولت و اون دولت هم فرقی ندارن. وای بحال مردم
خود مسئولین هم بی خیال کشور شدند و به این نتیجه رسیدند که درست شدنی نیست پس کشور را ترک میکنند و اکثرا برای بازنشستگی خودشون کشور دیگری را انتخاب کرده اند.
حتما اگر کانادا زلزله بیاد ، بر می گرده ایران!
بعد جناب وزیر اطلاعات میگن مدیر دو تابعیتی نداریم. اگه کسی خبر داره به ما بگه بابا این وظیفه شماست. کلا هر کسی که بیشتر از پنج سال در آمریکا و بیشتر از دو سال در کانادا و استرالیا زندگی کرده باشه و درس خونده باشه عملا دو تابعیتیه.
وامصيبت اين جه دولتي است كه كارمندانش در كانادا زندكي ميكنند واقعا جه شده است خدايا خودت باين مردم رحم كن حتما رفته دنبال خاوري مجلسيها كجا هستند
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
رفتن موزه لوور!!! دلخوری؟ دفعه دیگه هم برو به همین دولت رای بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
مطهری در این مواقع سکوت میکند.
مدت هاست حرفي براي گفتن ندارم
سكوت تلخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
آره باباجون تو استراحت کن
بدبخت مردم ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
بدبخت خودت
ناشناس
| Poland |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
به خدا برای این ملت کلمه بدبخت هم کمه.
دقت ندارید ایشان خانواده شان در کاناداست نه خودشان. چرا شلوغ میکنید. مثل خیلی دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
چشم ساکت می مونیم احیانا شما دوستی اقوامی چیزی نیستی
تابناكي ها : عيد ميلاد آخرين فرستاد خداوند و برترين مخلوق خدا بر شما و همه ي هم وطنان عزيزم مبارك .
چون پيام قبليم را انتشار داديد نمي خواهم فكر كنيد و فكر كنند از باب چاپلوسي دوباره پيام مي گذارم ! نــــــه
بنده در كردستان ايران عزيز زندگي ميكنم ، وقتي پست هاي دولتي و مناصب حكومتي در محافل شبانه حزبي تقسيم شود و سهم خواهان لطف مي كنند و مشاغلي كه بيش از آن انتظار داشتند در اختيار مي گيرند توقع داريد مدير بحران استان كرمان در قاره اي ديگر زندگي نكند !
البته متهمم نكنيد كه تعلق به جناحي خاص داريم ! به اين روز عزيز اينگونه نيست . كردستان در دوره رياست جمهوري گذشته نيز وضع مشابه اي داشته اما در دولتهاي يازدهم و دوازدهم مصائب ما به مراتب بدتر شده !
افرادي ميخواهند قانون اساسي و منويات رهبر فرزانه انقلاب را در كردستان اجرايي كنند و اكنون مديركل شده اند كه يا اصلاً كارمند نبودند يا اينكه در دانشگاهها تدريس ميكردند و زمان تقسيم پُست ، سهم فعلي را به ارث برده اند!
هم وطن ، ايراني ، مسلمان به نظرم ما بجاي اينكه نگران سياستهاي غلط و ظالمانه دولتهاي خارجي باشيم بايد مواظب باشيم دوستان نادان در سمت ها و پُست هاي مختلف آبروي دين ، نظام و ايران عزيز را نبرند.
مي خواهيد ملموس عرايض بنده را درك كنيد زحمتي به خود داده و سفري به مناطق زلزله زده غرب كشور بكنيد تا ببينيد اگر عزيزان ارتشي ، سپاهي ، انتظامي و البته مهمتر برادراني كه حسب وظيفه بعنوان داوطلب و زائرين امام حسيني (ع) كه در مسير بازگشت از زيارتشان به كمك هموطنان علي الخصوص اهل سُنت خود نمي رسيدند و مهمتر اگر حضرت آقا به كرمانشاه تشريف فرما نمي شدند با عملكرد و اقدام مسئولاني مانند رئيس ستاد بحران كشور تاكنون آبروي نظام مقدس جمهوري اسلامي را برده بود !
اصلاً از آقاي دكتر نجار كه اتفاقاً استاندار كردستان هم بوده اند بپرسيد براي اينكه يك تريلي حاوي مواد شيميايي بازهم در سد قشلاق سنندج سقوط نكند چكار توانست بكند ؟!
خدایا .......
ما رو از دست این نوکران خدمت گزار نجات بده .
واقعا چرا فقظ همین چرا؟ چرا اینها همه دو تابعیتی هستند و بر مسند قدرت سوار؟ قحط الرجاله؟ اونم از تیم مذاکره کننده هسته ایی با مشکلاتی که دو تابعیتی ها برای کشور ایجاد کردند.چرا کسی جلوی اینها رو نمیگیره چرا مجلس قانون وضع نمیکنه برای عدم بکارگیری دوتابعیتی ها در مشاغل دولتی و حساس؟چرا آخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
کسی که خودش دو تابعیتی هست یا دنبال تابعیت ؟؟؟؟
نه بقیه مدیران بحران که در ایران زندگی می کنند ،کارشان را درست انجام داده و می دهند!!!!!
مگر کانادا غرب نیست ؟
دشمن مانبست؟
علیه ما نیست؟

پس مسوولین انجا چکار می کنند؟

خشم داره
گریه داره
یعنی خاااک یر سر ما با این مسئولینمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
عزیزم خاکی شد.خودت را بتکان. ادب لطفا"
اینکه غصه ندارد!!!!!
تا دلتان بخواهد مدیر بحران برجسته در ایران داریم!!!!!
اقا شلوغش نکنید.
سلام علیکم
همه هموطنان شریف و نجیب ایران
عدم وجود نظارت کیفی در مجوعه باعث هرج و مرج و این تابعیت دوگانه ایرانی و کاندایی بازی شده دیگه.
ما اگه یه واحدنظارت کیفی داشته باشیم مشکل حله.
سریع مدیر دوتابعیتی و ۱۷میلیون حقوق بگیرو شناسایی می کنیم تو تلگرام ابروشو می بریم.
فقط منو روسفیدکنید بهم رای اعتماد بدین بیام بالا.
چشم جاده هم می زنیم.
بله؟
یارانه
نه نه قطع نمیشه .قول میدم نفتو از روی سفره هاتون بردارم سفره ها بو گرفته. فقط رای یادت نره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
داداش تو 2 تابعیتی هستی؟ آن 2 تابعیتی ها کم بودن شما هم میخواهید اضافه بشی مگر نمیگن درآمد آنجا خوبه پس چرا میخواهی بیای و مسئولیت بگیری؟
اقا کاندا غرب نیست.
دقیقا شرق غربه!!
خداوکیلی ذرسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
باهوش، دانشمند، باسواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
نه درست نیست...اتفاقا غربِ غربه البته از اینور بخوام آدرس بدم میشه شرقِ شرق
تابی جون این روزها خیلی تند و اتشی شدی
خیلی به مسوولین گیر می دی
خوب انها رفتن برای مردم نیازمند شغل بیارند . پول بیارند.رفاه بیارند...!!!
کسی که خانوادش در خارج از کشور هستند دلش برای ملت و سرزمین ایران میسوزه؟
به نظرتون کسی که به فکر ساختن ایرانه خانوادشو میبره اونبر آب؟
امین جان!!!!!-
آنان که باید توبه کنند نه مردم تهرانند و نه روستاییان و شهرستانی ها.....
آنان که باید توبه کنند مسئولین هستند.....
بقول شهید مطهری : پیام قیام کربلا امربه معروف و نهی از منکر بود اما برای حکمرانان و مسئولین.
ایشان می فرمودند تا اسم امر به معروف و نهی از منکر می آید سریع مسئولین می روند سراغ مدل موی فلان جوان یا دگمه پیراهنش!!!!!
رهبر هم در یکی از خطبه های نماز جمعه در دهه هفتاد فرمودند امر به معروف و نهی از منکر به مردم جزء دهم است ولی مرتبه اول آن به مسئولین برمی گردد.....
جانِ برادر کمی فکر کن و سطحی میاندیش.
اقا ببخشید خیلی فوریه
در قسمت نظرات که می خواهم پاسخ نظر را بدهم نمیشود.
سریع برطرف کنید.
پاسخ ها
تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
تابناک: همانگونه که می بینید، بخش پاسخ به نظرات مشکلی ندارد. احتمالا بخشی از نرم افزارهای سیستم شما به روز نشده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
دوست عزیز باید فلش رو در مرورگرت فعال کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
اینو سرچ کن :
فعال کردن فلش در کروم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
تو اپدیت جدید مرورگرها قابلیت فلش رو غیر فعال کردن شما باید دستی فعالش کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
برید تنظیمات مرورگرتون فلش رو واسه هر سایتی که میخوای فعال کنید
تابناک جان چرا جوسازی میکنی؟
بنده خدا یک مرخصی رفته عیال و اولاد را ببینه و برگرده!
شاید هم جشن تولد داشتن نتونسته بیاد!
شاید هم تولد خاوری بوده؟
خدا میدونه و جماعت تدبیرگر و امیدوار و پایدار! بقیه هم که جزء آمار نیستن تا بدونند!
امام (ع) در مورد اطرافیان زمامدار می‌فرمایند: خواص و نزدیکان کسانی هستند که به هنگام فراخی و آسایش بر دوش والی باری گران‌اند و، چون حادثه‌ای پیش آید کمتر از هر کس به یاری‌اش برخیزند و خوش ندارند که به انصاف درباره آنان قضاوت شود. اینان همه چیز را به اصرار از والی می‌طلبند و اگر عطایی یابند، کمتر از همه سپاس می‌گویند و اگر به آنان ندهند، دیرتر از دیگران پوزش می‌پذیرند.
مدیران دوشغله!!!!!!
مدیران دو تابعیتی!!!!!!
اقای دانیال شاید مجلسی ها هم خودشان دو تابعیتی باشند

ایا ندیدی اقا《پ》قبلا نماینده مجلس بوده و تابعیت دوگانه امریکایی ایرانی داشت و الان تو امریکا طبابت می کنه ؟

رطب خورده خورده کی کند منع رطب

به غیر از خدا هیچ امیدی نداشته باشید
الو الو آقای .... نسب؟
الان کجایی؟ تورنتو؟
تهران زلزله اومده! آب تهران قطعه! مردم دارن از بی آبی می میرن! شما که مدیر بحران تأمین آبی تا هفته آینده خودتو برسون ایران!
اون وقت این آقای مدیر دقیقا بابت چی حقوق میگیرن؟
ای بابا ! دعوا نداره که ، خب این پست رو هم بدین به جناب دکتر و.... ! 20 تا سمت داره اینم روش !
ای بابا....چرا تفریح دوستان رو خراب میکنید..بابا کانادا ..کجا...
چرا اقایان مسئول ووکیل و وزیر مشت گره میکنند ومرگ بر امریکا میگویند اما تمامی فرزندان وخانواده در امریکا وکانادا مشغول تحصیل وزندگی عالی هستند ...البته از جیب مردم ایران .............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
به خاطر همین دشمنان فرضی است که میتوانند ما ملت ساده را چپاول کنند.
این فرد بیش از بیست سال تجربه در مدیریت بحران دارد و مراحل امداد و نجات و بازسازی را در زلزله بم بخوبی مدیریت کرد۰ ایشان اگر در مرخصی در ارومیه نیز بود بایستی جانشینش هدایت عملیات را بعهده میگرفت. آقای نجار بهتر فرافکنی نکند.
جاي تاسف براي استاندار كرمان با چنين انتصابات
البته اگر ايشون نگويند كه اين انتصاب با قشار فلان مدير بوده....
نکنه برنامه بفرمایید شام شبکه من و تو این هفته خونه این مدیر توانا ظبط شده
معلوم ميشه اصول گرا و اصلاح طلب فرقي نداره.
خدا به اين ملت مضلوم رحم كنه
پس زنده باد احمدی نژاد
این میشه نتیجه برتری دادن متعهد به متخصص ،متخصص ها چون متعهد نیستند باید بیکار و خانه نشین باشند متعهد ها هم ایران و هم دنیا رو دارند لکن/
با سلام
آقای نجار قبل از سمت فعلی در دولت قبل استاندار کرمان بودند و متاسفانه عدم صلاحیت ایشان مورد اتفاق مردم عادی کرمان بوده و حتی بعضی رفتار ایشان سوژه حکایات عامه مردم بود.
زیاد نگرانم نباشید درخود سازمان مدیریت بحران هم حتی چند نفر مدیر مجرب دوره دیده واشنا با حوادث غیر مترقبه وجود ندارد وانهائی هم که هستند بالشان شکسته وتوان پرواز ندارند طی این ماها سازمان مدیریت بحران فقطبه امار کارهای انجام شده توسط سایر سازمانها اکتفا کرده چون خودش قادر نیست حتی یک ساختمان مستقل برای خود فراهم کند .هرچه بکندد نمکش میزنند .
به خدا این کشور پر از ادم لایق مدیر و افراد کار امده این اقا و اقا زادگان را از بدنه نظام حذف کنید اگر فرمانده ای در مرز یا در کشور عراق و سوریه شهید میشود اگر سرداری اعلام میکند از شهادت تا نابودی داعش باکم نیست اگر پزشکی داوطلبانه در مناطق محروم بدون دستمزد کار میکند اگر پسر بچه ای اسباب بازیهایش را برای کمک به زلزله زدگان میفروشد نشان از حس خوب وطن دوستی و ارمان خواهی میدهد کسانی را که لایق و معتقد هستند را جایگزین این افراد کنید که با زد وبند مدیریت جایی را بدست اورده اند این کار یک پاکسازی است وباید انجام دهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
خود همین آقایان و آقا زاده ها مملکت دستشان است کی می خواهد کی را حذف کند؟
با برای ظهور امام زمان دعا کنیم تاجلوی بی عدالتی را بگیرد
ببینید کانادا فعلا کله کرده به عده ای اقامت بده، فرقی هم نداره از کجای دنیا، دلش میخواد، نمی خوای نیا، میتونی بیا. ممکنه یکی بیاد شانسش بزنه و کار خوب همراه با زتدگی خوب گیرش بیاد، ممکنه یکی بیاد ببینه زندگیش بهتر شده ولی کارش توی ایران بهتر بوده، لذا مجبوره خانوادش رو بگذاره و خودش برگرده یا کلا برگرده، یا ستیزن بشه بعد برگرده. این هم شرایطیه از شرایط روزگار و جهان خلقت، هیچ عجیب نیست، انصاف داشته باشید. ولی اگر مدیری که میاد اینجا که با پول شما برای سرمایه گذاری اومده که مشکل شماست. اگه ادم متخصصی باشه و مجانی اومده، اگر چند تا چیز از اینجا ببینه و یاد بگیره و بیاد بهونه تو ایران شبیه اون رو اجرا کنه که به نفع شماست.
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
شیطون خودتی؟ چرا ترک پست کردی؟
باورکنیدکارهابدون وجودمدیران بخوبی پیش خواهدرفت۰اول ازهمه بدون آقای نجار!
مرگ بر غرب، مرگ بر امریکا، بلادکفر فقط برای مردمه.خخخخ باید بدتر از اینا سرمون بیاد :|
مگه جون مردم ایران ارزشی هم داره؟؟؟
این کشور بخدا نیاز به دشمن خارجی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
کدوم دشمن .همه این ها توهمات است.
سلام علیکم ضمن قدردانی از شما و مردم شریف ایران اسلامی این موضوع عدم حضور مدیر بحران جناب حاج آقا محسن صالحی کرمانی را حتما بررسی و درصورت صحت موضوع با ایشان برخورد واز اینترپل استرداد کرده محاکمه میکنیم البته اگر بتوانیم راستی کانادا کجاست
شغلهای مدیریتی را به دو تابعیتها ندید اونی که تو ایرانه فکر کشور نیست وای به حال کسی که خارج زندگی میکنه البته به عنوان مشاور خیلی هم خوبه چون در کشور های صاحب تکنولوژی زندگی مکند با روشهای جدید اشنا هستند
اولا که زلزله خبر نمی کنه و به کسی زنگ نمی زنه که اماده باشید. اما در خصوص این مدیر بحران در صورتی میشه قضاوت کرد که برای مدت طولانی در محل خدمتش نباشه ( با توجه به نوع کارشون که لازمه در مواقع خاص حضور داشته باشن)، اما اگه صرفا مرخصی گرفته باشه که اشکالی نداره... یعنی هیچکدوم از شما ها که فقط بلدین دیگران را بدون هیچگونه اطلاعاتی از اونها قضاوت کنید تا خالا مرخصی نرفتین. لطفا یاد یگیرین دیگران را بدون اطلاعات کافی قضاوت نکنین.
این همه بیان فرمودید ،اما ،نام مدیر را نه فرمودید ؟ مگر نگفتیددانستندحق همهٔ‌مردم ایران است ،پس چه چیزی را باید بدانند؟،،،
برای انتخاب یه آبدارچی هزار مرحله گزینش میذارند اونوقت مدیران این مملکت یا دو تابعیتی هستند یا خانوادشون خارج نشینه عزلشون کنیدحداقل با پول این کشور نرند اون ور هزینه کنند
اقاجون حرف اخراینه که تمام مردم وما کم هوشیم کاربلدنیستیم مدیریت بلدنیستیم ومدیرای لایق نداریم که بایددست به دامان یه همچین فرشته هایی بشیم که طقی به طوقی بخوره هم برن اونوروبرنگردن.یه سفره ای پهنه چندنفری دورهم نشستن ومیخورن اگه ازلای انگشتشون چیزی هم بیفته اشتباها قسمت مردم ازمابهترون میشه.اقا مزاحم خوردن نون وپنیرسرسفره شون نشید.خداخیرشون بده بازم هستن مثل بعضیا دارای 30_35تاشغل مدیریتی نیستن ومیرسن به دردمردم.بعدمیگن شرایط برای ظهوراماده ست.اقاجون اماده نیست دیگه همه چی خوب وخوش وخرم وروبراه.
هرکس خودش یا زن و بچه در خارج زندگی میکنن یا اقامت کشور دیگه ای دارند باید از هرگونه مقام دولتی و شبه دولتی برکنار بشن
یک سوال فنی بنده ک یه ادم معمولیم بخووام برم ابدارچی یه دستگاه دولتی بشم امار هفت جد ابادمو در میارن بعد تازه خودمو گزینه میکنن بعد چطور میشه ایشون پست مدیر کلی داره ولی هیچ فیلتری متوجه نشده یا شایدم کل حضرات مثل ایشونن ما مردم ساده سپر بلایم فقط تازه الان متوجه میشم اینی ک میگن تحریما هیچ اثری نداره واسه اینه ک این بندگان خدا اصلا اینجا زیست ندارن راست میگن بخدا
در این مملکت .الخصوص در ادارات و ارگانها چیزی ....فقط به اسم ....ستاد بحران است که چندین هزار کارمند بیکار حقوق بگیر دارند ..زیرا انها در طول سال حتی یک بار به فکرشان نمی رسد که باید شرح وظایف این ستاد را انجام داده و تا خیال راحت .مردم زندگی کنند ...
مردم همیشه در صحنه و مسئولین در فکر رفاه و اسایش در همون کشورهایی هستن که ما محکوم میکنیم
سلام اگر من یا شما هم در این مملکت به جایی برسیم، احتمال به ترکستان رفتنمان زیاد است.
من موندم چرا این مدیران حقوق میگیرند ؟
وقتی مدیریت بحران کشور در مقابل زلزله کرمانشاه ضعیف ظاهر شد چه توقعی دارید
با توجه به اینکه ایشان مدت طولانی است که در استان حضور ندارند و از طرفی استان کرمان استان حادثه خیزی می باشد نمی دانم چرا اقای استاندار مدیر دیگری را به جای ایشان منصوب نمی کنند
سلام . اشکال نداره

اصلا مگر قراره که مدیر محترم بحران در حوادث خودش آستین بالا بزنه و بحران رو حل کنه؟
چیزی که مهم است کمک به اسیب دیدگان است دولت باید یک کارخانه تولید کانکس بسازد که حد اقل روزی هزار عدد کانکس تولید کند
ایشون مسلما ژنی بسیار خوب دارند
خدا خیرت بده تابناک
اجازه ورود به این شخص داده نشود
۱. تا زمانی که مدیر پاسخگو و مسؤول مورد سؤال واقع نشود و حقوق مدیریت بجز حق مسؤولیت تفاوت فاحش زیادی با دیگران می‌کند، به نظرم وضع در هر بخشی به همین منوال است. مسئول پاسخگو براحتی هر مسؤولیتی را قبول نمی‌کند و همه به دلیل سختی پاسخگویی از زیر بار مسئولیت فرار کرده و شانه خالی می‌کنند.
۲. در کشورهای پیشرفته، عدم پاسخگویی مدیر در موارد متعدد حداقل منجر به استعفاست و در ژاپن بعضاً منجر به خودکشی و... می‌شود.
۳. مدیرانی که از ابتدای انقلاب با واسطه و بی‌واسطه در چرخه مدیریت قرار گرفته‌اند تا زمان فوتشان بازنشسته نمی‌شوند و در همه بخش‌های به دلیل لابی خوبی و آشنایان جناحی، حزبی، قرابتی، نسبی و سببی و... همیشه در چندین شغل مستقرند و عضو هیئت مدیره‌های زیادی اند.
۴. متأسفانه در چرخه مدیریت ما جوان‌ها مگر با لابی و پارتی بندرت قدرت اتصال به بدنه مدیریت دارند
۵. برخی مسئولیت‌ها قاعدتاً هنگام تدوین لزوماً بایستی جانشین و جایگزین داشته باشند همچون نیروهای نظامی...
۶. قاعده ترفیع اگر همچون سیستم عمومی بانک و سیستم عمومی پرسنل نظامی اگر در امور دولتی هم شکل می‌گرفته شاید کمتر شاهد بی عدالتی ها بودیم.
۷. لزوماً کسی مدیر شد قرار نیست همیشه مدیر باشد. اگر بهره‌وری و مدیریت افراد در جایگاه شفاف قرار می گرفت جنین اتفاقاتی به ندرت می‌افتاد.
....
چشمتون روشن .
واقعا" در عجبم !!
مرگ بر آمریکا !!!!!!! دست استکبار جهانی در این امر مشهوده
مدیری که خانواده اش در خارج زندگی می کند، حتما صلاحیت مدیریت در ایران را ندارد
اکثر مسیولان خانواده هایشان در بلاد کفر زندگی میکنند
این روز ها آنقدر خبرهای متناقض با رفتار و کردار اسلامی میشنوم که وقتی یکی در باره دین صحبت میکند دلم میخواهد تلویزیون را بشکنم ولی چون پولدار نیستم خاموشش میکنم
آقای احمدی نژاد، اینچنین مدیرانی را به سرعت برکنار میکرد ولی متاسفانه عده ای قدر ندانستند، پس بهتر است تحویل بگیرند
نشستین یک جای گرم این همه نظر پردازی کردین
با عرض سلام چرا بايد هر روز خودمانرا تضعيف كنين با اخباري كه بدون تحقيق وصحت منتشر ميشود
من اهل استان کرمانم، ترجیح میدم یه آدم کار بلد از کانادا بحران رو مدیریت کنه یک مشت آدم از قرن 19 اومدن توی اینترنت توقع دارن مدیر بحران بره خودش آوار برداری بکنه یا بره پشت بیل مکانیکی بشینه مدیریت بحران بکنه !! آهای آدم ها قرن 19 و 20 تموم شد ! الان تو قرن 21 هستید ! خلبانان امریکایی از توی امریکا پهباد رو در یه کشور دیگه کنترل میکنن و عملیات انجام میدن و تازه فرماندهیشون هم جای دیگه است. چرا نمیخواهید بفهمید دنیا تغییر کرده ؟؟؟
پاسخ ها
یک کرمانی
| Netherlands |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
ناشناس عزیز با چه عقلی این کامنت را گذاشتی؟ فکر هم کردی؟
خدا عاقبت این مردم را بخیر کند...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر