بازدید 4385

جزییات بازدید رضایی از مناطق زلزله زده

محسن رضایی در جمع مردم روستاهای زلزله زده کرمانشاه گفت: امیدوارم با تلاش و کوشش بتوانیم این زلزله را به ريشترهاي پیشرفت و آبادانی و رونق کشاورزی منطقه تبدیل کنیم.
کد خبر: ۷۵۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 01 December 2017

محسن رضایی در جمع مردم روستاهای زلزله زده کرمانشاه گفت: امیدوارم با تلاش و کوشش بتوانیم این زلزله را به ريشترهاي پیشرفت و آبادانی و رونق کشاورزی منطقه تبدیل کنیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر جمعه ١٠آذر با حضور در ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور از انبارهای محل جمع آوری کمک های مردمی در سر پل ذهاب، دیدار کرد و خواستار شناسایی افراد و جمع آوری اطلاعات جامع از خانواده های آسیب دیده از زلزله و توزیع مناسب اقلام شد.

محسن رضایی در ادامه اين سفر از روستای ناوسره كه ٩٠ در صد آن با ٧ کشته و ٧٥مجروح تخریب شده بود ، بازدید کرد، با اهالی روستا و گروه های جهادی مستقر به گفتگو پرداخت و به مشکلات آنها گوش سپرد.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس در ادامه سفر به مناطق زلزله زده به روستای شیرین آب در شهرستان قصر شیرین رفت، در جمع مردم اين روستا حاضر شد و به شنیدن مسائل و مشکلات آنها پرداخت. دکتر رضایی در اين ديدار با ابراز همدردی و عرض تسلیت به بازماندگان ، خواستار دريافت و احصاي نيازمندي هاي اهالی روستا برای بازسازی و ارائه خدمات بهتر شد و اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان دی ماه، کار اسکان موقت پایان مي یابد و پس از آن اسکان دائم که بر عهده دولت است، شروع خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قول مساعد داد که مساله دريافت وام را که دغدغه همه روستائیان است، به رييس و اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام منتقل کند و در پایان اعلام کرد گزارشی از این سفر و روند خدمات، امدادرسانی، موانع پیش رو و نتیجه دیدارهای خود با مردم را به رهبر معظم انقلاب ارائه خواهد کرد.

در ادامه این سفر، دكتر محسن رضايي از سامانه پروژه انتقال آب کشاورزی دشت ذهاب دیدن کرد و در جمع اهالی این منطقه گفت: به این علت از بازديد روستاهای تخریب شده بر اثر زلزله، به کنار این کانال آمده ایم که امید داريم اين منطقه آباد و تولید و اشتغال در آن جدي گرفته شود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به ظرفيت هاي اين پروژه افزود: با استفاده از چنين ظرفيتي و با تغییر الگوی کشت می توان صادرات محصولات کشاورزی به کشور عراق را كه در همجواري مردم منطقه است، رونق بخشید. امیدوارم با تلاش و کوشش بتوانیم این زلزله را به ريشترهاي پیشرفت و آبادانی منطقه و رونق کشاورزی آن تبدیل کنیم.

در اين سفر همچنين سردار نعمان غلامی، فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی کشور، اکبری، فرماندار قصر شیرین و منکراسی، رئیس ستاد توانمندسازی محرومین استان کرمانشاه ، دبیر مجمع تشخيص مصلحت نظام را همراهی می کردند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر