بازدید 2671
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام در جلسه ستاد جهاد توانمندسازی محرومین استان کرمانشاه:

دريافت وام دغدغه اصلی آسيب‌ديدگان‌زلزله است

جلسه ستاد جهاد توانمندسازی محرومین استان کرمانشاه با حضور دکتر محسن رضایی، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و آيت الله مصطفي علما نماینده ولی فقیه، عصرامروز دهم آذرماه در استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 01 December 2017

جلسه ستاد جهاد توانمندسازی محرومین استان کرمانشاه با حضور دکتر محسن رضایی، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و آيت الله مصطفي علما نماینده ولی فقیه، عصرامروز دهم آذرماه در استان کرمانشاه برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام كه پس از بازديد یک روزه از شش روستای زلزله زده در این جلسه شركت مي كرد، با تسلیت مصیبت وارده به خانواده های داغدار استان و با اشاره به دیدارش از کارگاه ساخت کانکس های اسکان موقت گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) کار اسکان موقت را شروع کرده، کار ساخت ٢٧٠٠سکوی سیمانی را به اتمام رسانده و هزار کانکس شانزده متری را نيز مستقر کرده است كه این کانکس ها برای زندگی کوتاه مدت هشت ماهه مناسب است و برای اسکان دائم مناسب نيست.

دکتر رضایی افزود: مساله اصلی مردم، بازگشت به زندگی روزمره و همچنین دريافت وام های ٣٥ میلیون تومانی است كه مطرح شده است. بنابراین نباید فکر کنیم چون شوک اولیه بر طرف شده، مشکل مردم نيز حل شده است. سنگینی این مصیبت بر دوش مردم است و همه باید تلاش کنیم تا این مشکلات را به حداقل برسانیم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اظهار اميدواري نسبت به آینده روشن منطقه كرمانشاه گفت: بنا به فرمان مقام معظم رهبری، مبلغ هشت میلیارد دلار از صندوق توسعه کشور برای طرح انتقال آب منطقه پرداخت شد که طرح انتقال آب به دشت ذهاب، بخشی از آن است و مردم برای ورود به این دوران شکوفایی باید سه سال دشوار را تحمل کنند. همه دستگاه های دولتی و خیریه ها نيز باید تلاش کنند که از این سه سال به راحتی عبور کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اين كه گزارش بازديد خود از مناطق آسيب ديده را به مقام معظم رهبری تقديم خواهد كرد، از نيروهاي انقلابي خواست تا در ميدان بمانند و به حل و فصل مشکلات مردم آسيب ديده ادامه دهند.

دكتر محسن رضايي با اشاره به ظرفيت خيريه ها براي كمك به آسيب ديدگان زلزله افزود: تجربه ثابت کرده است که خیریه ها می توانند کارهای بزرگی انجام دهند، اما چون بر خلاف سایر اصناف تشکیلات ندارند، به رغم آن که به ایتام کمک می رسانند، خود در مواردي یتیم هستند لذا در صدد برآمدیم با تشكيل ستاد، خیریه ها را گرد هم آوريم و تلاش كنيم قانوني جامع برای فعالیت خیریه ها در مجلس شورای اسلامی تصویب شود تا خيريه ها از حمايت هاي دولتي بهره مند شوند .

در اين جلسه، همچنين آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن خير مقدم به دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و قدردانی از تلاش مستمر و روحیه جهادی دكتر محسن رضايي، بر ضرورت استفاده از ظرفيت خيريه ها براي ترميم آسيب هاي ناشي از زلزله تأكيد كرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر