بازدید 10627

قیمت آپارتمان‌های دوخوابه در تهران

کد خبر: ۷۵۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 02 December 2017

هر مترمربع آپارتمان در منطقه یوسف آباد با عمر ۵ ساله بنا ۸ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده به طوریکه برای خرید یک واحد ۸۸ متری به سرمایه ۷۲۵ میلیون تومانی نیاز است.

به گزارش میزان، برای خرید آپارتمان دوخوابه در مناطق مختلف تهران با توجه عمربنا و منطقه باید هزینه‌های متفاوتی پرداخت کرد.

طبق جدول زیر قیمت هر مترمربع آپارتمان دوخوابه در تهران از متری ۳ میلیون تومان آغاز و تا بیش از ۹ میلیون تومان ادامه دارد.

قیمت آپارتمان‌های دوخوابه در تهران

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
قیمت ها درست نیست و کمتر از اینهاست
این مدل قیمت دادن ها برای فعال کردن بازار هست
حورالعين
قیمت آپارتمان در تهران از متری 2 میلیون تومان شروع میشود مگر اینکه مناطقجنوب شهر تهران مثل یافت آباد و خزانه و را جزو تهران حساب نکنید
قیمت ها با درامد کارمندا خیلی فاصله دارد
این قیمت ها واقعی نیستند، نیروهوایی نوساز بین 6.5 تا 9.5 میلیون قیمت داره
هرکی الان بخره برنده است چون قیمت ها جهشی میره بالا
تبریز ارزونتره آقایی
من سری به بنگاه زدم بیخودی قیمت بالا میگن که مردم تحریک بشن بخرند. هفته گذشته رفتم گفت ملکی هست با قیمت 6400 پریشب رفتم گفت قیمت منطقه 7000 تومنه در صورتیکه حد اکثر قیمت منطق 5500 است و بیشتر ارزش نداره .من هم بی تفاوت نسبت به قیمت اومدم بیرون اما وقتی سایتها رو دیدم و خبرها رو میبینم قیمتها تغییری نکرده. البته بعضی از مالکین محترم هم برای تهییج بازار قیمت بالای وحشتناک دادند که فکر می کنم باید سالها ملکشون بخوابه تا اگر مشتری بود بتونن بفروشند.
خوبه که مردم فریب بازار گرمی بنگاهها رو نخورند. اونا فقط میخوان بفروشند و اکثرشون چون خودشون صاحب ملکند میخوان قیمتها تا امکان داره بالا بره. الانم دارن قیمتهای غیر واقعی میدن تا مردم رو تهییج کنند. امیدوارم مردم فریب نخورند. مردم باید صبر کنند و نخرند. یا حداقل ۲-۳ تومان زیر قیمتهای بنگاه برای خرید پیشنهاد بدهند. امیدوارم تابناک هم صاحب ملک فراوان نباشد و این پیام را منتشر کند.
تا جایی که بنده میدونم و اطلاعات موثق دارم این قیمتها بالاتر از قیمت منطقه هست. یوسف آباد متری هشت ملیون با سن بنای ۵؟؟؟
مطمئنا اینا قیمت متوسط اون منطقه های ذکر شده نیستن
احتشاميه نوساز زير ده قطعا بر خيابانه وگرنه بين ١٢ تا ١٨ من قيمت ديدم الان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل