بازدید 8523

آخرین خبرها از تحولات پایتخت یمن

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اخبار منتشر شده رسانه‎های «دشمن» درباره سیطره نیروهای طرفدار علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین یمن بر تاسیسات حیاتی شمال یمن را دروغ خواند.
کد خبر: ۷۵۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 02 December 2017

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اخبار منتشر شده رسانه‎های «دشمن» درباره سیطره نیروهای طرفدار علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین یمن بر تاسیسات حیاتی شمال یمن را دروغ خواند.

به گزارش فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله  روز گذشته  (10 آذر 96)در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که این اقدامات در راستای «ایجاد فتنه و درگیری و ناامنی» صورت می گیرد و به اذن خداوند و با تلاش های ملت یمن خنثی خواهد شد.

«عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن نیز امروز در سخنانی به فتنه‌ اخیر ایجاد شده در پایتخت یمن پرداخت و درباره اقدامات غیرمسئولانه برخی طرف‌ها هشدار داد.

وی تاکید کرد: مسجد الصالح یا مقرهای حزب کنگره مردمی یمن، تحت کنترل نیروهای امنیتی یا انصارالله قرار ندارد. کلیه مقرهای حزب کنگره مردمی یمن و نیز منازل رهبران این حزب در صنعاء در امنیت قرار دارند.

رهبر انصارالله یمن در ادامه گفت: از عاقلان می‌خواهم که مسئولیت‌پذیر باشند و با نهادهای دولتی برای حفظ امنیت پایتخت و رفع فتنه همکاری کنند. هر اختلافی را می‌توان با گفت‌وگو و تفاهم حل و فصل کرد و قبایل نیز باید بر همین اساس وارد عمل شوند و به فتنه پا ندهند. همه باید با حکومت همکاری کنند و به هیچکس اجازه تخریب ندهند و با «شبه‌نظامیان فتنه» مقابله کنند.

الحوثی تاکید کرد که این شبه‌نظامیان به اماکن عبادی حمله می‌کنند و این اقدام درست نیست و آنها نیز باید برای امنیت این وطن تلاش کنند. «صالح» نیز باید از شبه‌نظامیان جسور عاقل‌تر و پخته‌تر باشد و با تلاش‌های جاری برای مقابله با فتنه ایجاد شده، همسو شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر