بازدید 25307
در گفت‌وگو با «تابناک» مطرح شد؛

نظر روانشناسان درباره رفتارها و اقدامات اخیر احمدی‌نژاد؛ از خودشیفتگی تا تلاش برای دیده شدن!

برخی از روانشناسان و مشاوران خانواده، رفتارهای اخیر «محمود احمدی نژاد» را ـ که عهده دار ریاست دو دولت در کشور بوده ـ نامعقول می دانند و معتقدند، این رفتارها، جز صدمات درون مرزی و برون مرزی فایده دیگری ندارد. خودشیفتگی یا تلاش برای تبدیل شدن به اپوزیسیون محبوب هم اصطلاحاتی و عناوینی بود که روانشناسان بر این باورند، شاید بتوان نام آن را بر این گونه رفتارهای یک رئیس جمهور گذاشت.
کد خبر: ۷۵۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 03 December 2017

هفته گذشته بود که در پی رفتارها و اقدامات اخیر «محمود احمدی نژاد»، رئیس دولت های نهم و دهم و اطرافیانش، «حجت الاسلام سید رضا اکرمی»، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز، پیشنهاد کرد که این اقدامات و رفتارهای احمدی نژاد از سوی روانشناسان بررسی و دلایل آن توسط خبرگان این علم و حوزه تشریح و مشخص شود، به همین منظور، در گفت و گو با سه تن از روانشناسان، ابعاد روانشناختی رفتارهای اخیر رئیس دولت های نهم و دهم را جویا شدیم.

به گزارش «تابناک»؛ برخی از روانشناسان و مشاوران خانواده، رفتارهای اخیر «محمود احمدی نژاد» را ـ که عهده دار ریاست دو دولت در کشور بوده ـ نامعقول می دانند و معتقدند، این رفتارها، جز صدمات درون مرزی و برون مرزی فایده دیگری ندارد. خودشیفتگی یا تلاش برای تبدیل شدن به اپوزیسیون محبوب هم اصطلاحاتی و عناوینی بود که روانشناسان بر این باورند، شاید بتوان نام آن را بر این گونه رفتارهای یک رئیس جمهور گذاشت.

رفتارهای احمدی‌نژاد نامعقول است

«دکتر طیبه یزدی»، مشاور خانواده در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» در مورد رفتارهای احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق اظهار کرد: رفتارهای ایشان از نظر بعد عقلانی، سیاسی، اجتماعی و وضعیت مذهبی نامعقول است. البته شاید ایشان خواسته ها و مطالبات بحقی هم داشته باشند، ولی هر چه هست، برای دفاع از حقانیت خودشان این روش درست نیست.

نظر روانشناسان درباره رفتارها و اقدامات اخیر احمدی‌نژاد؛ از خودشیفتگی تا تلاش برای دیده شدن!

وی افزود: این رفتارها جز صدمه به انسجام ملی و موقعیت های سیاسی ـ چه در سطح بین الملل و چه درون مرزی ـ فایده دیگری ندارد.

رفتارهای احمدی‌نژاد و اطرافیانش به نفع چه کسی است؟

به گفته یزدی، انسان ها روش های بدیهی برای کارهای خود دارند؛ مثلا از کاری که می کنند در نهایت نتیجه ای به دست می آورند، اما اقدامات ایشان به نفع چه کسی پیش می رود و چه نتایجی از آن به دست می آید؟ بنابراین در این گونه کارها نتیجه معقولی نمی بینم.

این مشاور خانواده بر این باور است، این رفتارها نه تنها احیای حق نمی کند، بلکه لطمه های مختلف فکری و رفتاری به آحاد مختلف مردم وارد می کند و مردم را از روش درست منحرف می سازد.

رفتارهای احمدی‌نژاد ناشی از «خودشیفتگی» است

«عطاالله محمدی»، مشاور خانواده هم در گفت و گو با خبرنگار «تابناک»، رفتارهای احمدی نژاد را یک نوع خودشیفتگی دانست و یادآوری کرد: از نظر روانشناسی خودشیفتگی در رفتارهای سیاسی و اجتماعی ایشان مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه آقای احمدی نژاد شیوه های تفکر و باورهای خاصی نسبت به مسائل عقیدتی و سیاسی دارد، افزود: ارزیابی روانشناختی افراد با روش های مشخصی در علم روانشناسی انجام می شود. به همین دلیل بدون این روش ها شاید ارزیابی رفتارهای ایشان غیرمنصفانه باشد.

احمدی‌نژاد با عهده‌دار شدن ریاست جمهوری «ترور شخصیت» شد!

در ادامه «دکتر اصغر کیهان نیا» یکی دیگر از مشاوران خانواده هم در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» عنوان کرد: شغل و پستی که به عنوان رئیس جمهور به آقای احمدی نژاد داده بودند، در واقع ترور شخصیت بود؛ یعنی اینکه ایشان واجد شرایط ریاست جمهوری نبودند، ولی رئیس جمهور شدند همین مسأله آقای احمدی نژاد را دچار خودبزرگ بینی کرد.

وی همچنین توضیح داد: هنگامی که شخصی شایسته شغل و منصبی نیست و آن مسئولیت به وی داده می شود، درحقیقت شخصیتیش ترور شده است. آقای احمدی نژاد هم ظرفیت و اعتماد به نفس ندارد و دچار هیجان می شود؛ هیجانی که خارج از چهارچوب ها یکسری دستوراتی فی المجلس می دهد و همه می گویند، بله، بله.

کیهان نیا افزود: ایشان هشت سال کارهایی خارج از قاعده و قانون انجام داد که البته اکثرش هم اشتباه از آب درآمد، اما برخی هم از او حمایت کردند، لذا امر بر ایشان مشتبه شد.

احمدی‌نژاد می‌خواهد با پروسه معیوب و قدیمی‌اش دیده شود

این مشاور خانواده و روانشناس ادامه داد: حالا دوره این شخص مدتی است که تمام شده و دیگر کسی او را نمی بیند، برعکس مرحوم هاشمی رفسنجانی و خاتمی که اگر بعد از ریاست جمهوری شان کاره ای هم نبودند، دیده می شدند. بنابراین همچون گذشته که در انتقاد از هاشمی رفسنجانی موقعیتی پیدا کرده بود، الان هم وارد پروسه معیوبی می شود و می خواهد کاری کند که مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: احمدی نژاد برای تأمین این احساس نیاز به دیده شدن، اکنون این گونه فکر می کند که اگر از قوه قضائیه و بزرگان ایراد بگیرد، به اپوزیسیون محبوب تبدیل می شود، اما تلاش های او بیهوده است.

حامیان احمدی‌نژاد تعیین تکلیف کنند

کیهان نیا همچنین گفت: دیگرانی که در گذشته از او حمایت می کردند، اکنون باید یا دوباره او را مورد حمایت خود قرار دهند و یا اینکه حمایت خود را از او پس بگیرند.

بدون تردید، یکی از بخش های مهم تفکرات و شخصیت هر انسانی اعم از مسئول و غیر مسئول بعد روانشناسانه و روانشناختی رفتارها و شخصیت افراد است که اهمیت بسزایی هم دارد و می تواند تشکیل دهنده بخش مهمی از دلایل رفتارها و اقدامات انسان باشد. این مسأله تنها منحصر به «محمود احمدی نژاد» و اطرافیان او نیست و حالا که باب بررسی این مسأله در مورد او باز شد، بد نیست آقایان مسئول دیگر نسبت به این بخش توجه ویژه ای داشته باشند و تلاش کنند اگر رفتار نامناسبی دارند، آن را از طریق اقدامات روانشناختی بهبود ببخشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۶۹
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید / نادیده گرفتن حقایق با لجن مال کردن ایشان برایتان میسر نخواهد شد / کدام حرف را دروغ گفته / جاسوسی فساد / رشوه پارتی بازی / ناکارامدی / بی لیاقتی و....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
ایشان 8 سال رییس جمهور این مملکت بود. در حقیقت این ناکارامدی و بی لیاقتی شامل حال ایشون هم میشه. به این رفتار ایشان میگن فرار به جلو!!!!
حجت
| Germany |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
بنده به ایشان رای دادم اونم دوبار. این یک
اما سوالاز شما:
ایشون بعد اون همه بگم بگم و اینکه کاغذا تو جیبمه بعد هشت سال حداقل یه نفر رو معرفی کرد؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
ما که هرچی فساد و رشوه و پارتی بازی و نارکارآمدی و ... بود توی دولت احمدی نژاد دیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
خبر داری بیشترین فساد در دوره همین معجزه بوده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
زمان ریاست جمهوری همین آقا مگه فساد و رشوه و ... نداشتیم.اگه مرد عمل بود چرا همون موقع کاری نکرد.چرا الان اینقدر دلسوز شده. مشکلات رو هممون میدونیم و با حرافی نتیجه ای حاصل نمیشه
ممدتقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
حرف دل خیلیارو زد که جرات نداشتند ولی ایشون چون ریگی تو کفشش نبود عنوان کرد
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
بس کنین ماله کشها خسته میشین . حقوق مدیران ارشد تو دولت دوازدهم بیکباره سی برابر و نجومی شد . این یعنی آخر فساد
بیشتر رفتارهاش شبیه کسیه که خنجر از پشت خورده و داد و بیدادش حرفهای حقش هم بخاطر همین خرابکاریهاش شنیده نمیشه
پاسخ ها
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
چطور زمان ریاست وزمامداری اش رفتار و منش اورا روانشناسی نمی کردین؟
چه بخواهیم و چه نخواهیم .احمدی نژاد 8 سال رئیس جمهور این کشور بوده
چه مسخره! روانشناس خانواده از روانشناسی شخصیت سر در میاره؟
توبه توبه این حرفها چیه میگی ...
آقا این روانشناسان را پیش خیلی های دیگه ببرید.
احمدی نژاد از اول همین رفتار را داشت ان موقع دست به تخریب عده ای میزد که بعضیها نه تنها بدشان نمیامد وخوشحال هم میشدند ولی الان ظاهرا کمی قضیه فرق کرده چون اونموقع در قدرت بود الان بیرون قدرت
درود بر احمدي نژاد پاك كه با حيل او را اذيت ميكنن
یعنی توجیه های صد من یه غاز تان خیلی باحال است
اون موقعی که انرژی هسته ای توی اشپزخانه و توسط دختر ۱۶ ساله کشف می شد کجا بودید
هاله نور بماند
پس کی می خواهید دست ازسر این بنده خدا بردارید این سه نفری که از آنها اسم برده اید (بنام روانشناس ) یا روانی اند یا خائن به وطن و ملت!
یواش یواش دارن تو جامعه جا میندازن که احمدی نژاد دیوونه شده بعدشم کلکشو میکنن.
پاسخ ها
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
بعدشم یه اتوبان اسمش میشه بزرگراه احمدی نژاد
دکتر برو دکتر
اين روانشناسان اون هشت سال کجا بودن؟ الان که ديگه حرفا خوشايند بعضيها نيست طرف شده رواني؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
اون هشت سال خیلی ها اعتراض کردند ولی جناب مرتضوی از خجالتشون در اومد .
روانشناسی که بدون درخواست خود شخص اقدام به تحلیل شخصیت فرد می کند روانشناس نیست. مگر احمدی نژاد به شما پولی داده یا در مطب شما نشسته که راجع به او حرف می زنید؟ احمدی نژاد بد یا خوب، اصول اخلاق حرفه ای چه می شود؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
بیشین بابا ! طرف گند زده به هیکل هشتاد میلیون صحبت از اخلاق حرفه ای می کنی ؟
تبسم
| Australia |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
سه کس را شنیدم که غیبت رواست
وز این درگذشتی چهارم خطاست
یکی پادشاهی ملامت پسند
کز او بر دل خلق بینی گزند
حلال است از او نقل کردن خبر
مگر خلق باشند از او بر حذر
دوم پرده بر بی حیائی متن
که خود می‌درد پرده بر خویشتن
ز حوضش مدار ای برادر نگاه
که او می‌درافتد به گردن به چاه
سوم کژ ترازوی ناراست خوی
ز فعل بدش هرچه دانی بگوی
سعدی شیرین سخن
عوامل مختلفی در پیروزی آقای احمدی نژاد در سال 1384 دخیل بودند که مهمترین آن سرخوردگی و توقع زیاد اکثریت مردم از جریان اصلاح طلبی بود. طرفداران پیشین جریان اصلاح طلبی در ایران، دیگر شور و شوقی نسبت به آن انتخابات نداشتند و همین مهمترین وسیله ای شد برای پیروزی آقای احمدی نژاد، که اگر آن شور و شوق همچون سال 76 و 80 وجود داشت، قطعا بار دیگر یک شخصیت اصلاح طلب به قدرت میرسید. اما ظاهرا جناب احمدی نژاد این پیروزی مجانی را به حساب امدادهای غیبی گذاشت و جدا تصور کرد که ماموریتی الهی برای اصلاح امور ایران (و دنیا) بر عهده اش گذاشته شده است. لذا به سرعت شروع کرد به خراب کردن و تغییر دادن آنچه پیشینیان کرده بودند و درانداختن طرحهای نو. هرچند خیلی زود دم خروس نمایان شد، اما مخالفان اصلاح طلبان از ترس قدرت گرفتن دوباره این جریان، در حمایت از آقای احمدی نژاد سنگ تمام گذاشتند و نتیجه این سنگ تمام گذاشتن چیزی نشد جز اقتصاد ویرانی که امروز شاهدش هستیم.
احمدی نژاد عشق است
جمع کنید این مسخره بازیارو ...
عامو دست بردارید! این آقای بیمار روانی به گفته شما عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است!!!؟ چی میگوی عامو!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
منم همینو میگم !!!
اقا چرا تمام تیتر برای احمدی نژاد مزنید از حسادت.....تا کی...ول کن دیگه.....اگر عرضه دارید یه کار شما بکنید..
این حرفا درست. ولی چرا حالا دارین اینو میگین؟ خیلیا همون دوره اول شناختنش ولی متهم شدن این حرفا.
طبق قران کریم سوره اسراء اونایی که ریخت و پاش میکنند برادران شیاطین هستند. این آدم وقتی بودجه مملکت افتاد تو چنگش، مثل ندید پدیدا افتاد به جونش و همینجور ریخت و پاش میکرد. آخه چرا اون موقع دلتون نمیسوخت؟ چقد حرصمون داد تا چهار سالش تموم شد ولی دوباره حمایت شد تا بمونه.
چه کار عجیبی انجام داده ؟
خودشو بکشه شما راحت بشید خوبه؟
چرازمانیکه اورییس جمهوربود به صلاحیت ایشان اعتراض نکرد؟خیلی زشت است که بعداز مقام کسی اورا به باد انتقاد بگیریم کمی انصاف هم چیزخوبی است پس کجاست نهادهای نظارتی ؟هرکسی ایرادی دارد ولی ایکاش برای چنین پست حساسی بیشتر مرقبت کنیم تا اینطور نشود یاعلی مدد
آقا دوربینی سیاست!
سالهای مسولیت داری ایشان هم چنین تحلیل هایی از روانشناسان ارایه میشد که جالب از رسانه هایی نظیر تابناک سانسور میشد
من طرفدار احمدی نژاد نیستم . ولی چرا یکی از این روانشناسان هیچ اشاره ای به تاثیر هجمه ها در دو دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد و پنج سال بعد آن در دولت آقای روحانی بر شخصیت احمدی نژاد اشاره نکرده . چند نفر از ما توان تحمل این همه حمله را چه درست و چه غلط داریم . شاید یکی از دلایلی که احمدی نژاد به اینجا رسیده علاوه بر مشکلات شخصی خودش ، رفتار دیگر مسئولان مملکتی هم بوده . عزیزان تابناک این مسئله را هم بررسی کنید تا حداقل برای آینده درس شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
می گویند ، آینه چون نقش تو بنمود راست ....خود شکن آیینه شکستن خطاست .به ایشان واقعیت هایی در مورد عملکردش در دوره ریاست جمهوریشان گفته شده. ناراحتی نداره.
. احمدی نژاد کاری به کسی نداشت. اینها پرونده های دروغین براش درست کردند داره دفاع میکنه. مردش هستید محاکمش کنید انسانی و قانونی و شرعی. ما هم تابعییم
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
دمت گرم حرف حق رازدی.چرامحاکمش نمی کنندان هم علنی
باهاش مخالفم در کل. اما ی خوبی داره حرفشو میزنه، نمیتونن ساکتش کنن. بله قربان گو نیست
درود بر احمدی نژاد دوست داشتنی
در یک کلمه ، او دیوانه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
تودیوانه ای
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
شما عاقلید؟؟؟ازکجا معلوم که شما دیوانه نیستید؟
عجبا .. واویلا..
چرا سر نوشت روسای جمهور ایران بدین صورت میشود نهایتنا !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
بالاخره خودشیفته هست یا معجزه هزاره سوم؟؟ تکلیف مردمو روشن کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
اول معجزه بود بعد دچار خودشیفتگی شد !!!
اصلاً بهتر است 8 سال صدارت او را دوران تاریخی برزخ ایران اسم گذاشت.
احمدی نژاد خوب احمدی نژاد بد اصلا هر چه شما میگویید .اگر خودش اطرافیانش خلاف کردن یکبار بکشین دادسرا وبا یک دادگاه علنی با ارایه مستندات تمام کنید
اگر جامعه دچار افراط وتفریط نباشد مشکلات اینچنینی را شاهد نخواهیم بود.
درود بر تنهاترین سردار...
اون روانشناسای عزیز خیلی شکر خوردند.....
مردم می فهمن عزیز من... شما نمیخواد افاضه کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
بعضی مردم گول شعارهای عوام فریبانه و رفتارهای پوپولیستی را می خورند. مثلا وعده می دهد ماهی 250 هزار تومان یارانه می دهم. یا بگم بگم. آقا بگو ببینم چی می خوای بگی.
سلام. این نظرات که همه شان سیاسی هستند و کمتر برداشتی مبنی بر اظهارنظر روانشناختانه میتوان داشت.....
اگر تازه متوجه این داستان شدید خودتان را به یک روان شناس نشان بدهید شاید فرجی شود
نكنه مي خواين بگين به يك نوعي آقاي دوربيني دوم هست.
شخصیت ایشان از قبل رئیس جمهورشدنشان تا اندازه ای مشخص بود .دو دوره وی را تائید کردنند
هرچند ، این شخص به ارمان های مردم و شهدا و کشور خیانت کرده در زمانی که همه شما دنبال روش بودین. نوشتن این مطالب بار گناهتان را کم نخواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
مردم می فهمند وخوب خیانت را را تشخیص می دنداو به خاطر حمایت از مردم گرفتار شده.مردم این را هم میدانند
موقعی که مردم داشتند به خاک سیاه می نشستند این روانشناسان کجا بودند؟تا کمی مرحم روی زخم این مردم بگذارند
احمدی نژادکارش درست است شماخودتان رابه روانشناس معرفی کنید
احمدی نژاد در قلب ملت ایران قرار دارد .دورودبر مرد عمل و روزهای سخت .
احمدی نژاد فردی زیرک وباهوش است و می خواهد طرفداران خود را برعلیه تمام کسانیکه با او مخالف هستند تهیج کند اما رفتارهای آقای احمدی نژاد یک نوع خود زنی سیاسی واجتماعی محسوب می شود به قول معروف سنگ مفت وگنجشک هم مفت ! حالا این بستگی به نهادهای نظارتی دارد که چگونه با او برخوردکنند. آیا خواهند توانست جلوی حرفهای توهین آمیز و مسئله دار ایشان را بگیرند یا اینکه این داستان همچنان ادامه خواهد داشت
پاسخ ها
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
از کی تا حالا افشاگری شده حرف توهین آمیز
هزاری هم از این مطالب بنویسید احمدی نژاد از قلب و جان مردم بیرون نمی رود
این روانشناس شما خودش نیاز به پرستاری و تیمار داره خواهش میکنم اونو تنها نذارین خودتون هم سری به امین اباد بزنید. اگه شما اسم احمدی نژاد رو نیارید فکر می کنم هیچ کس به سایت شما نگاه هم نمی کنه .خیلی نمک نشناسید از قبلش میخورید و بهش فحش میدید
ضعف اخلاقی احمدی نژاد که در شلختگی مدیریت و خودشیفتگی و خودمحوری شخصیت در سال های انتخابات به وسیله آگاهان هشدار داده شد و سالها گذشته تا آنجا که من در پیرامونم دیده ام جز اقشار خاص جامعه! طرفداری ندارد ولی چون وی در همان اندک دیدارهایش با طرف خارجی گفتمان پسندیده سده 21 میلادی را رعایت نمی کرد اقبال به او رو کرد و ....
قطعاازلحاظ دیدمردمی احمدی نژادبرنده است وامثال شمابازنده اید بهتراست به مطالبات احمدی نژادومنتقدانش بپردازیدوبه حاشیه نپردازید
تاهمه چیزبرای مردم روشن شود
جالبه که هرکی رو زورمون بهش نمیرسه ی طوری میخایم سبک عقل جلوه بدیم!!
ترامپ....احمدی نژاد....
توطئه برای نابود کردن یک انسان خدوم چقدر؟؟؟؟؟
چرا هیچکس جرات نداره ایشون رو تو یه دادگاه علنی محاکمه کنه؟؟؟ یا تبرئه بشن یا مجازات!!
آفرین بلاخره رفتید سراغ متخصص برای فهمیدن انچه نیاز به تخصص داره.البته بماند که ما ایرانیها همه در همه چیز تخصص داریم واصولا" تخصص" کاغذ پاره هست همچنان که "قانون" کاغذ پاره بود یا "مدارک دانشگاهی "کاغذ پاره بودند ویا" تحریمها" کاغذپاره بودند ویا "دلار"امریکا یک تکه کاغذ پاره بود.اصولا از وقتی معجزه هزاره بزمین نازل شد بیشتر علوم زمینی کاغذ پاره شدند وعلوم آسمانی وماورایی در اداره کشور نقش پیدا کرد.
خیلی خیلی تابلوئه که اطلاعاتی داره که نمیتونن دست بزنن بهش!
گر حکم شود که مست گیرند! آقا بی انصاف نباشید..! بهترین ژنرال های جنگ دوم جهانی را جمع کنید..! کسانی که در شجاعت، جسارت و فرماندهی آس بودند..! بهترین ها را..! قول می دهم در شش ماه با این بلبشو و نبوغ بعضی از ما ایرانی ها در منطق ، عقلانیت ، سیاست ، انصاف، فهم و استدلال دیوانه می شوند..! تا سی صد ساله دیگه همین بحث ها و همین احمدی نژادبازی ها ادامه دارد..! چپ و راست زلزله و بلا از آسمان و زمین می بارد ما کجاییم..؟ بگید برای آینده چه فکری دارید..!
هرچی که هست نمیتونن کاریش کنن!!!!! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! .....
خیلی باید مراقب خودش باشه.... فعلا" دارن میگن مجنونه......!!!
تابناک هر اندازه در مورد دکتر احمدی نژاد دروغ پردازی کنی کاری از پیش نمیبری فقط دکتر احمدی نژاد را محبوب تر میکنی دست بردار از این مقاله ها
میدونم که پست منو نمیزاری
بزرگراه محمود احمدی نژاد!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما فعلا سوژه مسکن مهر را از دست ندهید که وقاحت را از رو برده اید
درهر دو مرحله اقاي احمدي نژاد توسط رهبري تأييد شده جاي نگراني ندارد حالا عده معدودي فرصت طلب هرچه ميخواهند بگويند زمان نشان خواهد داد .
رفتارها و اقدامات اخیر احمدی‌نژاد؟؟؟؟ مارو گرفتید یا خودتونو؟؟؟ کدوم رفتارش عوض شده؟؟؟ ایشون همون آدم سال 84 هست
بهتر است بپرسند این ادم در عرض 8 سال با درامد700 میلیارد دلار درامد نفت چه کارخانه ای.اتوبانی.ووووووووو در کشور راه اندازی کرد؟!!!!!!!!!!
اگر راست میگویند اجازه دهند در انتخابات آینده تایید صلاحیت شود مردم جواب خواهند داد که او مجنون است یا خدمتگذار ملت مطمئن باشیدحداقل ۳۰ میلیون رای دارد
محبوب دلها فقط احمدی نژاد!
چرا از احمدی نژاد می ترسید.ایا چیزی دارد که شما رو به وحشت می اندازد. اون که نه رسانه آیی داره نه کاری با کسی داره چرا مدام بهش هجوم می برید.اا؟
حالا نظر مارو نذار..

با سانسور:
42 سال پیش به این افراد می گفتند انقلابی ..الان می گن روانی
چقدر خوب فارسی حرف میزد علیرغم موطن واقعیش
تقوا داشته باشيد
احمدی نژاد از ابتدا هم ظرفیت پست ریاست جمهوری را نداشت اینگونه مسولیت شخصیت همه جانبه و فوقالعاده می خواهد او تصور میکرد هوش سرشاری دارد وبراحتی همه مشکلات را می تواند حل کند انگار که دیگران نمی فهمند و او از تواناییهای خاص بر خوردار است هنوز هم در نامه به رهبری از شایط موجود انتقاد میکند و بگونه ای سخن می گوید که القا کند اگر مسولیت داشت همه مشکلات را حل میکرد بپذیریم که توانست بسیاری را بفریبد مراقب باشیم دیگر اشتباه نکنیم خسارات بسیار بزرگی به کشور وارد شد تلاش کنیم تبعات آن را به حداقل برسانیم او باید محاکمه شود
با نام خدا .

با سلام .

احتراما" جناب آقای احمدی نژاد برای این کشور زحمت کشیده است . درست است اختلاس هایی شده است . آیا واقعا" این شخص این کار ها را کرده است ؟ مگر وزارت اطلاعات نبوده است ؟ مگر دستگاه قضا نبوده است ؟ ایشان برای تمام روستا ها در ایران آب آشامیدنی و برق و راه آسفالت و گاز رسانی را انجام داده است در دولت وقت
والا حدود ۳ سال ساکت بود به کسی هم کاری نداشت…
اما اقایون شروع به برخوردهای سیاسی کردند و قضایای اقای بقایی و نحوه رد صلاحیت و...
اتفاقا برخلاف گفته‌های این روانشناس ‌‌های خانواده کار‌های اقای احمدی نژاد مبتنی بر عقلانیته.
شما صحبت‌ های ایشون و استدلال‌هاشون در مورد کیفرخواست اقای بقایی و همراهانشون رو بخونید و‌نقد کنید!
کدوم کار ایشون غلطه؟ بسط نشینی؟ انتشار ویدیو و دفاع از عملکرد دولتش؟
ولی من فکر میکنم دلیل این حرف‌ها چیز دیگه‌ایه
روان شناسی باید کاملا علمی باشه. تعیین شخصیت آدم ها بر اساس تست های شخصیتی انجام می گیره. در این موقعیت هر نکته روان شناختی که مطرح بشه نوعی روان شناسی از منظر سیاسی است لذا طرح این مسائل در شرایط کنونی سودی ندارد. اگر ایشان خطا کار است نهادهای حقوقی و قضایی رسیدگی کنند. این نوع داوری ها بدون تشکیل محکمه بی انصاقی است. اگر مجرم است دادگاه صالحه او را محاکمه کند و برایش مجازات تعیین کند.
تنهاادعای مخالفان احمدی نژاداخلاق مداریشان بودکه انرانیزخیلی وقت است به گندکشیده اند
اینطوری خودشیفتگی کسی را نمی سنجند روان شناسان شخصیت و روان شناسان سیاسی در این مسئله بیشتر تبحر دارند در ضمن کسی که صدای اعتراض و نارضایتی مردم را در بزنگاه سیاسی مطرح می کند آنهم به درستی خود شیفته نیست خود شیفتگی معیارهای خاص خودرا دارد زبان اعتراض ملاک قابل قبولی برای برچسب خودشیفتگی نیست اگر تابناک! بخواهی حاضرم در این باره اموزش بدهم از نظر روان شناسی سیاسی ممکن است او به شکلی منطقی و قابل قبول برای گروهی از جامعه دست به خودکشی سیاسی می زند تا بهره ای بزرگ را به دست آورد این مبنای یک تحلیل بر اساس شاخص های روان شناسی سیاسی است تابناک! خواستی برات تحلیل می کنم!!!!! - یک روان شناس سیاسی
اون موقع که مردم احمدی‎نژاد رو انتخاب کردند نظرات این حضرات و بزرگتر از آن‎ها پشیزی ارزش نداشت امروز هم همینطور!(کامنت دوم)
امور این مملکت آن قدر آشفته حال شده که یک رسانه ( ازجمله تابناک) تمام حقوق اولیه ی انسانی را با اطمینان کامل از عدم پیگرد قانونی به مسلخ آورده و ذبح می کند، وجدان های انسانی را بیش از این دردمند و نگران نسازید بالاخره فردا، تاریخ ، قیامت و خدایی وجود دارد . جوانان ایران را درجهنمِ رواجِ بی اخلاقی ها قربانی نکنید، از عقوبت الهی بهراسید، خداوند این ملت را از شرِّ ظلم و ستم شما نجات دهد .
خیلی مسخره بود پزشک خانواده قدواندازه اش چه قدره؟ که درباره سیاستمدارکارکشته نظر میده ؟حرف منطقی بلد نیستین دیگه ،چندروز پیش هم آقای اژه ای باکمال ناراحتی احمدی نژادو لات خطاب میکنه .
دکتر سابقه کمی در امور اجرائی داشت و نباید رئیش جمهور می شد مثلی هست که می گویند در قدیم به شخصی پیشنهاد دادند که بیا شاه شو و قبول نمی کرد گفتند قبول کن گفت نه یک کاری به من بدهید که پیشرفت داشته باشد این کار پیشرفت ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
:)))))
اوذستش پر است
و وظیفه اش را بین 97 تا 99 به بهترین شکل. انجام خواهدداد
از کی تا حالا مشاوره خانواده در مورد شخصیت نظر می دهد؟تیتر نوشته روانشناسان ولی از مشاورا نظر خواستن.
اقای احمدی نزاد یه زمانی از نظر همین اقایان رئیس جمهور محبوب ملت بود ،حال که خرشان از پل احمدی نزاد گذشت او را ، خود شیفته و نوعی بیمار روانی معرفی میکنند.ننگ بر شما که فقط نان بنرخ روز می خورید
هرکه با انگلیس خبیث در افتاد عاقبتش همینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
مرسی توهم ! این مرد حتی نمیدونست انگلیس کجای نقشه جغرافیاست .
مرد نحیفی با زن قلچماق خود به پیک نیک رفت ؛ هنگام رسیدن به یک نهر آب ، زن قلدر از آب گذشت اما شوهرش گفت می ترسد آب او را ببرد ، همسرش گفت بیا روی شانه من بنشین تا از آب رد شویم ، مرد بیچاره با اکراه قبول کرد ، وقتی به وسط نهر رسیدند ، زن قلدر برای اینکه شوهرش دلخور نشود گفت: فکر نمیکردم اینقدر سنگین باشی ، آقا! شوهرش جواب داد: معلومه خانم! واسه اینکه ما مرد هستیم!!
با نام خدا .

با سلام

یک دادگاه بی طرف و علنی بگذارند . مثل ریاست جمهوری که ایشان با جناب آقای محسن رضایی مناظره تلویزیونی داشتند . بگذارید مردم قضاوت نمایند ...............
آمحمود به جدت قسم خودت باش و خودت من بجديت دنبال كار و زحماتم هستم با اين..... به مسخره دلارها و يورها و پوند تو حسابمان را نكشند بالا خارجي ها.
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید!
حرف زدن راجع به فساد نامعقوله!!! اگر اینطور فکر میکنید حرکت حسین بن علی در کربلا هم به شدت نا معقول بود.
احمدی نژاد اگر همه کارهاش اشتباه بوده باشه این یک کارش صحیح هست
متاسفم برای تابناک
من با احمدی نژاد کاری ندارم. چرا روسای جمهور قبلی، ممنوع التصویر یا حصر گردیده اند.
متاسفانه مقامات بالا، زنجیر وار مشکل فساد دارند. و همه محافظه کارانه عمل می کنند.
تفاوت عمده احمدی نژاد با آنها در این است که ایشان محافظه را کنار گذاشته و رک حرف می زند.
هر چند دوره 8 ساله احمدی نژاد فساد و بی عدالتی در اوج خود بود.
اگر هم دیوانه شده /حقداره /کسایی که تا دیروز رفیق گرمابه وگلستان ایشان بودند امزوز دشمن ومنکر ایشانند /حق با شماست دکتر/
عجبا ... این فرد چند تا سئوال مطرح کرد چقدر افترا بهش بستید..لابد اگر یک شهروند معمولی بخواد سئوال کنه ب علاوه بر افترا میره جایی که عرب نی انداخت... پس مشکلات و معضلات کشور چگونه باید تذکر داده بشه؟ لطفا یک نمونه فقط یک نمونه بیارید که کسی انتقاد جدی کرده باشه و بهش افترا نبسته باشن...پس امر به معروف و نهی از منکر چی میشه؟ فقط کارکرد اجتماعی داره؟نصیحة لائمة المسلمین چی میشه پس؟ هر چیزی رو که دلتون بخواد از اسلام قبول می کنید و اونچه که نسبت بهش کراهت دارید فراموش می کنید؟
می گویند در کوچه ی اگر شیشه خانه ی با سنگ شکسته می شود حتما روانشناسی ساکن ان کوچه است و پرتاب کننده سنگ فرزند اوست از کی تا حال سیاستمداران بی عرضه و زالو صفت بدنبال روانشنا سان هستند برای عقده گشایی از حسادت بمیرید چون احمدی نژاد دلاور مرد ایرانیست
احمدي نژاد عشق است ، تو عالم سياست يك نفر مرد باشه ، اون احمدنژاد عزيزه
احمدی نژاد مثل هر فرد دیگری حق داره تا در عالم سیاست به دنبال جایگاهی برای خودش باشه این مردم و سازوکارهای قانونی هستند که حدود او را مشخص می کنند نه اظهارنظرهای رقیبان و مخالفان سیاسی...احمدی نژاد حق داره حرفش رو بزنه حق داره انتقاد بکنه و مردم هم حق دارند او را قبول کنند یا نه..........تهمت زدن به فرد فقط به خاطر انتقاداتش کار بسیار کثیف و در حوزه سیاست مکاکیاولیستی تعریف میشه...لطفا بدون اینکه او را تخریب کنید به تک تک سئوالاتش پاسخ بدین و اگر جرمی مرتکب شده در چارچوب قانون و با ذکر دلیل قانونی و نه عنوان کلی او را به محاکمه بکشید.
ديوانه يا هرچيز من ويديوي حرفاش درباره قوه قضائيه رو ديدم. همه حرفاش و استدلالهاش منطقي بودند. بله احمدي نژاد 8 سال تمام منابع مملكت رو به باد داد ولي خدا وكيلي همش تقصير احمدي نژاد بود؟ مسئله هسته اي دست احمدي نژاد بود؟ مشكلات ما با آمريكا و تحريم دست احمدي نژاد بود؟ همه اين بنيادها و ارگانهايي كه خارج از دولت كارهاي كلان اقتصادي و سياسي ميكردند و همچننان هم ميكنند تقصير احمدي نژاد بودند؟ احمدي نژاد در گذشته هر گندي هم زده باشه الان داره درست حرف ميزنه. اگه راست ميگيد به جاي اينكه بهش بگين ديوونه يا لات با استدلال جواب حرفاش رو بدبد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
زبون درازش که دست خودش بود . هاله نور رو که خودش رویت کرد .
مهم اینه که فتنه گران با طرح اینگونه مسائل دو مطلب را پیگیری می کنند
اول شعار ها یارزشی وانقلابی احمدی نژاد را زیر سؤآل می برند تا دیگر کسی جرئت نکنه حرف انقلاب و شعار های انقلاب بده
دوم با بزرگ نمایی از احمدی نژاد روی جنایت فتنه 88 را بپوشانند
در پایان دارند دایره هجوم به ولایت فقیه را با این مسئله تنگ می کنند
با این چوب که نجسش می کنند سر هر ولایت مداری را خواهند زد
ودیدیم اخیرا به سراغ آقای مصباح رفتند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
مصباح باید پاسخگو باشد.
عقل و خرد ميگه اگه ديوونه اي هم حرفي يا پيامي يا اخطاري رو داد شما هوشيار باشيد. حالا ايشون نه يك چوب داره ميپرسه فلاني چرا زمين خواري كردي اين هم سندش؟ حالا بجاي اينهمه حرف بي ارزش و ضد و نقيض يه كلام برگرد و درست و روشن و مستند جواب ايشون رو بده. متهم كردن به اين چيزا جواب نيست حتي به يك آدم ديوانه. شما جواب سوال رو بده به سوال كننده كاري نداشته باش
تابناک هر چه بیشتر سعی در تخریب شخصیت اخمدی نژاد کنی باعث محبوبیت بیشتر میشه.
مردم احمق نیستند که هر چه شما بگویید و بنویسید باور کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
اتفاقاً چون احمق نیستند دوباره گول این دروغگو را نخواهند خورد .
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
اتفاقا از ایشون راستگو تر تو دنیا وجود نداره.
چرا فرار می کنید؟ احمدی نژاد گیریم اصلا یک فرد دارای مشکلات عدیده ی روانی است که در تمام دوره ی ۸ ساله رباست جمهوریش جز خیانت و قصور و تقصیر هیچ نداشته. آیا این دلیل می شود که به حرف های منطقی اش جواب ندهید؟ به جای تخریب و تهمت و ... بهنر است ایراداتی که به جریانتان وارد می کند را پاسخ دهید
تلاش تابناک برای خوانده شدن با تلاش برای کثیف کردن آب دریا.....!!!!
تابناک ! توجه کردی همه مخالفان دارند از احمدی نژاد حمایت می کنند ؟ حقتونه ! آه مظلوم گرفتارتون کرده .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
آخه مخالفان احمدی نژاد دل پری دارند برای همین در این مورد طرفدار ایشان هستند.دادگاه علنی تنها خواسته مردم است..
نظر این روانشناسهای محترم در مورد آقای روحانی رییس جمهور فعلی رو هم بدونیم بد نیست. احمدی نژاد از نگاه اینا دیوانه است اقای روحانی چی؟
آدم خيلي بديه اين احمدي نژاد كه داره پرونده سازي مي كنه بايد در يك دادگاه صالح به طور علني ادعاهايش را با مدرك ثابت كنه در صورتيكه نتونه ثابت كنه دهنشو گل بگيرند
این اقایی که داری سعی میکنی روانی جلوه بدی ۸ سال این مملکتو با همین اخلاق و منش نابود کرد. اونایی که ایشون رو تایید کردند باید جوابگو باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
باید رسما بگویند اشتباه کردیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
هیچ اشتباهی در کار نبود...در دور اول اگه مرحوم رفسنجانی به ریاست جمهوری می رسید امروز مدیران ما از کانادا به صورت دورکاری کشور را اداره می فرمودند همانطور که الان مدیر بحران استان کرمان از کانادا داره زلزله کرمان رو مدیریت می کنه....پول مملکت که به هر صورت خرج می شد احمدی نژاد حداقل ماهیانه حدود 4000میلیارد تومنش رو برای مردم گرفت اگه این پول برای مردم گرفته نمی شد فکر نمی کنم که به عمران و آبادانی هزینه می شد...دمش گرم که خیلی ها رو خونه دار کرد...دمش گرم که روستاها رو آباد کرد...دمش گرم که دست افرادی را رو کرد...دمش گرم...کل 8سال رفسنجانی و 8 سال خاتمی و این 4 سال و نیم روحانی به اندازه نصف دوره احمدی نژاد نه خانه ای برای محرومین ساخته شد و نه روستایی آباد شد همه چیز به تهران و چند شهر بزرگ ختم می شد پس دم احمدی نژاد گرم خودتان را با دروغ و دغل دلشاد نکنید...طی بیست سال و نیم ریاست؛ تکنوکرات ها در خدمت رسانی به مردم انگشت کوچیکه احمدی نژاد هم نمی شوند
بهتر است اقای اکرمی دولت و خود روحانی را مورد کارشناسی روانی قرار بدهد. ضمن اینکه به نظر می رسد که اکرمی نمی تواند از اقای احمدی نزاد ایرادی بگیرد .
سلام. جالبه که همه فکر میکنن استاد هستن. توهین به یکدیگر هم که عادی شده برای نظر دهندگان. بگذریم. باید به واقعیات رفتار های فردی باهوش چون این آقا توجه کرد. توجه کنید هوش زیاد و مقام دلیل نمیشه که بگیم فرد نرمال هستش. هیتلر و ناپلئون هم بسیار باهوش بودن ولی هر دو باعث نابودی شدند. و خیلی افراد معروف در طول تاریخ همینطور. رفتار ها و حرفهای این فرد مثالی آشکار برای تحقیق روانی کامل هستش. پیشنهاد میکنم با بیماری دو قطبی نوع ۲ شروع کنن مسئولین. چه ضرری دیده میشه که یه تحقیق و آنالیز کامل از این فرد بشه؟ به نظرم خود این آقا بهتره داوطلب بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
هوش زیاد ؟؟؟ شوخی می کنی ! انگلیس کشوری است در غرب آفریقا برادر من !کجایی ؟
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
پیشنهاد خوبیه به شرطی که همه مسیولین آنالیز شوند
مگه احمدی نژاد عضو تشخیص مصلحت نیست! یعنی کسی که احیانا مشکل روانی دارد 8 سال رئیس جمهور یک مملکت بوده و بعد از آنهم عضو تشیخص مصلحت مردم!
اقا چرا به قول شما یه خودشیفته باید مصلحت نظام رو تشخیص بده؟
الان یادتون افتاده این آقا مشکل روانی داشته؟!
من در صداقت گفتار و رفتار و حق ناحق بودن احمدی نژاد بحثی ندارم واین یک بحث جداگانه ای است ولی زدن انواع برچسب از قبیل حلقه انحرافی-فرقه رنبلیه- ناراحتی های روحی و روانی این گونه برچسب زدن ها بجای جواب منطقی و در خواست اثبات ادعا از طرف ایشان در دیدگاه عمومی نشان از درست بودن ادعا های احمدی نژاد است در طول تاریخ انقلای بین مسئولین
اختلاف و تنش وجود داشت ولی دیگه نه تا این حد و با این شرایط. این درست نیست که ما
روزی اطاعت از احمدی نژاد رامهم بدانیم و روزی روانی و انحرافی ....
کاش یکی جرعت داشت یکی از این حرفا را به هاشمی یا خاتمی یا روحانی یا می زد
سلام
بنده هیچگاه به اقای احمدی نژاد اعتقاد نداشتم ولی تحلیل روانشناسهای فوق نیز صحیح به نظر نمیرسد و بیشتر تحلیل سیاسی و نظر سیاسی با چاشنی روانشسانی هست ، یا به عبارتی سعی شده نظرات سیاسی در قلب تحلیل روانشناسی ارایه شود که باعث شده نه تحلیل سیاسی درستی از آب دربیاد نه نظر روانشناختی و تحلیل شخصیت .
مگه دعوای خانوادگی بوده کر رفتین با مشاور خانوواده صحبت کردین؟ نکنه این مشاورها هم فرصتی برای دیده شدن پیدا کردن؟
تا زمانی که ایشان عضو مجمع تشخیص مصلحت نباید مورد اهانت قرار بگیرند .
اگر کسی را بخواهند در روز روشن در کوچه و پس کوچه ی خفه کنند این بنده خدا باید سکوت کند یا دادو بیداد کند؟, احزاب چپ و راست الان می خواهند احمدی نژاد را خفه کنند و این بنده خدا نیز دادو بیداد می کند, بعد چند نفر به اصطلاح روانشناس نظر روان شناسانه می دهند. خنده خنده.......
تا زمانیکه بگم بگم این اقا حل نشه مشکلی حل نمیشه اول بابد اقایونی که احتمال میدن ندارکی ازشون دست احمدی نژاد هست کاری مردانه انجام بدن بیایتد رد مال بکنن و ...و یا بقول رندی همین الان عفو عمومی اعلام کنید تا حرفهای تهدید امیزش بی اثر بشه بخاطرنجات ایران کاری بکنید چون توی دوره ریاست جمهوری نتونستکاملا موفق بشه. کسی که بنام مسئولین و از خارج از شمول سکه میگیره پس بنام مردم بدبخت و یارانه و کمکهای بلاعوض چه کارهایی کردند. شما را بخدا فکری بحال مردم ایران بونبد
احتمالا جناب احمدی نژاد مدارکی علیه عده ای دارد که دست به دامان روانشناس شده اند تا به ایشان انگ روانی بزنند و فردا بگویند حرف ها و مدارک فرد مجنون از نظر قانون پذیرفته نیست.

ملت شما ها را خوب شناخته اند و حنایتان برای مردم دیگر رنگ ندارد.

ایشان هیچ چیز که نداشته باشند حداقل جسارت دارند .درود بر ایشان
احمدی نژاد چه ترس وحشتناکی انداخته تو وجودتون که حتی دارین دنیا و اخرتتونم میفروشینو بهش میگین دیوونه
علنا تمام سایتا و رسانه ها یه پارچه دارن تخریبش میکنن
ولی شک نکنید نمیتونید اونو از قلب کسایی که دوسش دارن خارج کنید
کاش یه نظرسنجی واقعی بذارین و میزان محبوبیتشو بسنجین نه نظرسنجیای ساختگی همیشگیتون
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و تبعیض
یه بار حمله کرد به رفسنجانی بازم میخواد حمله کنه و عوامفریبی
کم کم اعتراف می کنید 8سال کشور را به چه کسی داده اید که خودتان می گویید باید پیش روان شناس برود
چرا هر کس بر خلاف میلتون حرف میزنه، و حقسقت رو میگه، و شجاعتی که در مردم ما مرده رو داره، سریع انگ بیمار روانی بودن یا چیزهای دیگه بهش میزنین، همین شخص یه زمانی رئیس جمهور بود
شب دراز و قلندر بیدار ...
زمانی دیوانگی محمود محرز شد که8قطعنامه بین المللی را علیه ملت رقم زد و شما او را عاقل عاقل حساب کردید
ضرب المثلی هست که میگه: حرف راست را یا از بچه بشنو یا دیوانه... همچنین مولانا علیه الرحمه می فرمایند:سخن راست تو از مردم دیوانه شنو...به عاقلان بفرمائید جواب این دیوانه را بدهند ...در جواب این دیوانه جز تهمت و افترا چیزی نشنیدیم
ذر جامعه ای گه بیش از 80 درصد آن مشکل روحی وروانی دارند. اینهم یکی از این 80 درصد.جامعه ی ما بیمار است .آنکس که اختلاص میکند آنکس که تهمت میزند آنکس توهین میکند آنکس که زور میگوید ...همگی بیمارند.جامعه ی بیمار فرقی ندارد بالا باشی یا پایین...
اون آقایانی که تمام قد ازش حمایت میکردند و به عرش برده بودنش احتمال باید روان شناس ببینه!!۸سال مردم گفتن نه اونا گفتن بله!!
نظرات کارشناسان و روانشناسان بدرد خودشون میخوره بالاخره مشکلات مملکت بهد 40 سال را ما هم داریم میبینیم دایم میبینیم که اختاپوس و مافیای قدرت و پول چه کار ها که سر ملت نیاوردند و چه پولها و وامهای بدون بهره و .....و پروت مردم را به یغما نبردند لذا تنها کسی که میتونه با این سیاسیت ها مبارزه کنه قوه قضائیه است و انهم متاسفانه تا کنون هیچ کاری نکرده شما و کارشناسان شما به ملت بگویند چه کسی باید این مملکت را که از راه خود منحرف شده به راه صراط مستقیم ملت خود بهترین تشخیص دهنده است و الان شما می بینید که مردم میدانند حرفهائی که به اقای دکتر احمدی نژاد منتصب میکنند حرف های توخالی است و ایشان مبرا از این اتهامات هستند خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خامنه ای را نگهدار ومسئول و مدیرات کثیف را بسزای اعمالشان برسان
سلام،بنده نه طرفدار ایشونم و نه مخالف.اما این روش اصلا پسندیده نیست . حالا که پست و مقامی نداره و حتی تریبونی برای دفاع نداره این رفتارهای روانشناسها و انگ زدن به رییس جمهور سابق درست نیست.از رفتار این روانشناسها متعجب شدم.بیچاره مردم و خانواده ها که پایه صحبت اصطلاح کارسناسانه این آقایان میشینن
من سال 84 در جمع همکاران گفتم که به این آدم رای ندهید که شخصیتی پست و حقیر، بی ثبات و مستعد اسکیزوفرنی یا اختلال شخصیت است.
رفتارهای اخیر ایشان هم علامت توهم و هذیان بزرگ منشی و قطع ارتباط با واقعیت است که از نشانه های اسکیزوفرنی است. این فرد زیادی بزرگ شد. ظرفیت این را نداشت.
تابناک خودتو به روانشناس نشون بده قوم ا جوج مجوج به شما ها اطلاق می شود با احترام
احمدی نژاد 8 سال دستش تو جیبش بود و هی میگفت بگم ، بگم چرا نگفت ؟!
بنازم گردش ایام را.........
درود به شرفش خودشو داره فدایه ملت میکنه. این حرف دل خیلیا رو که میترسند داره میزنه
احمدی نژاد یعنی عدالت شجاعت پاکی
فقط کامنتا
فقط مثبت منفی ها
فقط کامنت های غیرقابل انتشار
درود بر احمدی نژاد با غیرت ومردمی
خود شیفته ترین فرد ایران که نه خود شیفته ترین فرد جهان
حرفای ایشان کاملا درست است، همه ی دستگاه ها رو فساد گرفته ، حرفاش رو باید توی یه دادگاه و اون هم ب صورت علنی ب مردم اعلام کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار