بازدید 6662
۳

واکنش هدایتی به افشای بدهی بزرگ بانکی اش توسط نماینده مجلس

این موضوع به پروژه تجاری شهرک صنعتی و میدان صادراتی جنوب کشور مربوط می شود که نیمه کاره مانده بود. من آن ها را خریدم و بدهی آن ها را پذیرفته ام. این پروژه ها کارآفرینی است و در برابر تسهیلات سه برابر وثیقه دارد
کد خبر: ۷۵۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 03 December 2017

در پی انتشار لیستی به عنوان بدهکاران بانک سرمایه ازسوی محمود صادقی نماینده تهران در مجلس، حسین هدایتی یکی از نامبرده شدگان گفت: این نماینده به چه حقی این حرف را زده است؟ نماینده مجلس که نباید دروغ بگوید. اگر یک ریال از بانک سرمایه وام گرفته باشم ثابت می شود وگرنه از محمود صادقی شکایت می کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین هدایتی در گفت وگو با رسانه ها گفت: نه من نه هیچ کدام از خانواده یا شرکت های من از بانک سرمایه وامی نگرفته ایم. اما درباره بدهی لیستی که این نماینده منتشر کرده است. این موضوع به پروژه تجاری شهرک صنعتی و میدان صادراتی جنوب کشور مربوط می شود که نیمه کاره مانده بود. من آن ها را خریدم و ده هزار شغل ایجادکرده و بدهی آن ها را پذیرفته ام. این پروژه ها کارآفرینی است و در برابر تسهیلات سه برابر وثیقه دارد. به طور مثال کارخانجاتی از خصوصی سازی شرکت خریداری کردیم که در زمان دولتی بودن به بانک ها بدهکارند و مسوولیت پرداخت این بدهی ها را هم ما پذیرفتیم.

حسین هدایتی در پایان گفت: شخصا با چک و سفته وام نگرفته ام. وقتی شما یک ملکی را خریداری می کنید که تسهیلات دارد. مسوولیت پرداخت بدهی ها به شما منتقل می شود. یکی از شرکت های ما در پروژه ای ملک هایی را خریده است که مالک قبلی آنها برای این ملک ها از بانک سرمایه تسهیلات دریافت کرده و بدهکار بوده است. اگر ادعای صادقی دروغ باشد از حقوق شهروندی خودم استفاده می کنم و علیه این نماینده اقدام خواهم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حقوق شهربندی ات مبارک آقای هدایتی
مگه بار اول است که گند بدهکاری شما درمیاد !!!
حالا چه فرقی داره شرکت شما یا خود شما یا بدهی شخص ثالث بر عهده شما .... مسئله اینه که چرا باز پرداخت نمی کنید ؟!!! مگه نمیگید بر عهده شما یا شرکتهای شماست !! جواب بدین چراباز پرداخت نمی کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر