بازدید 2836

دولت بزرگ، بزرگ ترین آفت اقتصاد کشور است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی گفت: دولت بزرگ، بزرگ ترین آفت اقتصاد است و رشد اقتصادی منوط به سرمایه گذاری خارجی است.
کد خبر: ۷۵۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 04 December 2017

رییس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی گفت: دولت بزرگ، بزرگ ترین آفت اقتصاد است و رشد اقتصادی منوط به سرمایه گذاری خارجی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران ،اظهار کرد: تحریم های ظالمانه آفت های زیادی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرد، ارتباط بانکی ما با دنیا قطع شد و با مدیریت دنیا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: تحریم های 10 تا 15 ساله آفت‌های زیادی برای ما داشت و اکنون برای بازگشت به وضعیت قبلمان نیاز به زمان زیادی داریم .

خوانساری افزود: دولت بزرگ، بزرگترین آفت برای اقتصاد کشور است .علاوه بر این دولتی که تمام تلاشش کسب درآمد از نفت و مالیات باشد،کمتر موفق به رفع مشکلات اقتصادی کشور خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی تصریح کرد: کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که به رشد اقتصادیِ بدون سرمایه گذاری خارجی نائل آمده باشد.بنابراین معتقدم تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی در کشور ما هم نیازمند سرمایه گذاری خارجی است.

خوانساری بیان کرد: در سال‌های بعد قرار بر این است که همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه را به یک همایش چالشی تبدیل کنیم که قرار است بسته آن، از سال بعد اجرایی شود که البته یارانه حضور در نمایشگاه‌ها هم به صادرکنندگان پرداخت خواهد شد.

خوانساری افزود: در هیات‌های تجاری نیز از صادرکنندگان نمونه استفاده خواهیم کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل