بازدید 16005

زمزمه بازگشت چند خواننده خارج‌نشین

کد خبر: ۷۵۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 04 December 2017

سیدعباس صالحی در پاسخ به این سوال که برخی خواننده‌ها و موزیسین‌ها مانند حسین زمان، آریا آرام‌نژاد و هومن خلعتبری به شدت خواهان بازگشت به کشور و عرصه کار رسمی هستند.


وزیر ارشاد درباره ادامه کار برخی خواننده‌ها و موزیسین‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی در پاسخ به این سوال که برخی خواننده‌ها و موزیسین‌ها مانند حسین زمان، آریا آرام‌نژاد و هومن خلعتبری به شدت خواهان بازگشت به کشور و عرصه کار رسمی هستند. آنها در انتظار موضع رسمی وزارت ارشاد درباره بازگشت به کار خود هستند؛ پاسخ شما به آنها چیست؟ گفت: برخی از اتفاقاتی که برای برخی از هنرمندان افتاده توسط پاره‌ای از مراجعی است که آن مراجع نقطه نظراتی را درخصوص این هنرمندان ابراز کرده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که تجدیدنظر و تغییر دیدگاهی ازسوی این مراجع نسبت به کسانی که در حوزه هنر فعالیت داشته و دارند، صورت بگیرد و در این رابطه، ان‌شاالله ما گفت‌وگوهای متقابلی را ادامه می‌دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که این گفتگوها تا چه اندازه امیدوارکننده است و تا کجا پیش رفته است؟ اظهار داشت: این گفتگوها حتما امیدوارکننده بوده است که ما تلاش می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
پس از پیروزی انقلاب امام ره به همه عفو دادند امثال ملک مطیعی ، ایرج قادری وبسیاری دیگر حتی خواننده های آنچنانی ماندند وزندگی کردند کسی اینان را وادار به رفتن نکرد فکر کنم خیلی از رفته ها داغ برگشت در سینه دارند بعضی آمدند تا در خاکشان بمیرند بعضی منتظرند چندان مهم نیست ایران زمین ایستاد وخواهد ایستاد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
کسی که ایرانیست، هر وقت اراده کند باید بتواند به کشورش برگردد مگر اینکه خیانت کرده باشد.
نظر گرفتن از دیگران معنی ندارد.
چرا کسی مثل هومن خلعتبری با تمام امکاناتی که اونور داره باید به شدت خواهان بازگشت به محدودیت ها و بی برنامگی های وطنی باشد؟
به مراجع چه مربوط که یه ایرانی به کشورش برگرده یانه ایشون یا مجرمه باید محاکمه بشه یا مجرم نیست و به کسی ربطی نداره که ایشون میخواد به مملکت برگرده مگر اینکه مثل قضیه داعش مراجع ایران رو به غنیمت گرفتند.
شما ها که نقد پذیرتون بقول خودتون زیاده از چندتا بیت شعر نمی تونین بگذرین؟
واقعا هلاک این گونه اظهار نظر صریح یک مقام رسمی هستم :
تا جایی که من متوجه شدم برخی اتفاقات برای برخی هنرمندان توسط پاره‌ای از مراجعی افتاده که آن مراجع نقطه نظراتی را درخصوص این هنرمندان دارند!!!!
میتونه جمله سال باشه واقعا
تازه وزیر محترم افرهنگ و ارشاد هم هستند ایشان!!!
همه دارندمیرن اینامیخوان برگردن ؟!!!
آقای حسین زمان از هنرمندان شریف و مؤمن و انقلابی است که هیچگاه از خط امام خارج نشده اند و در داخل کشور به طور قانونی پیگیر رفع ممنوع الفعالیت بودن خود بوده اند. گنجاندن نام ایشان در کنار افراد دیگر که هیچ سنخیتی با آقای زمان ندارند، ظلم آشکار در حق او است که تلویحاً او را در ردیف آنها قرار میدهد.
حتما زده به سرشون ..........
ایرارنی هستند ایران مال انها هم هست .. خیانت به مملکت نکردند .جاسوس نبودند ... مال مملکت را نبردند انچه کردند به خودشان مربوط است باید برگردند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل