بازدید 3976
۱

48 قربانی دیگر زلزله کرمانشاه شناسایی شد

سازمان پزشکی قانونی از افزایش 48 نفری شمار جانباختگان زلزله کرمانشاه و افزایش عدد آن به 569 تن خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸ 04 December 2017

سازمان پزشکی قانونی از افزایش 48 نفری شمار جانباختگان زلزله کرمانشاه و افزایش عدد آن به 569 تن خبر داد.

به گزارش ایسنا، پس از وقوع زمین‌لرزه در کرمانشاه که منجر به کشته‌شدن شماری از هموطنانمان شد، خبرهایی از دفن تعدادی از جانباختگان بدون طی تشریفات و دریافت گواهی فوت منتشر شد که در همین راستا کمیته‌ای تحت عنوان تجسس با حضور نمایندگانی از پزشکی‌قانونی، سازمان مدیریت بحران، استانداری، سازمان ثبت احوال و ... به منظور شناسایی این اجساد تشکیل شد.

این کمیته در آخرین اقدامات خود اقدام به شناسایی ۴۸ جسد دیگر از متوفیان زلزله کرمانشاه کرده که با احتساب این افراد تعداد اجساد این حادثه به ۵۶۹ تن افزایش یافته است.

کمیته تجسس تاکنون موفق به شناسایی ۱۰۹ تن از جانباختگان زلزله کرمانشاه شده است که بدون دریافت گواهی فوت به خاک سپرده شده بودند، فعالیت این کمیته همچنان در مناطق زلزله زده ادامه دارد.

تا کنون برابر آمارها در شهرستان سرپل ذهاب ۵۰۸ تن جان خود را از داده‌اند که یک نفر از آنان مجهول الهویه است. در شهرستان ثلاث باباجانی نیز شمار جانباختگان ۲۳ نفر، در شهرستان کرند و دالاهو ۱۹ نفر، در شهرستان قصر شیرین ۱۶ نفر در شهر کرمانشاه یک نفر، درشهرستان اسلام آباد یک نفر است و شهر محل سکونت یکی از جانباختگان نیز نامشخص است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رونمایی از شیوه جدید اعلام آمار تلفات زلزله!!!! این هم شده مثل کشته های جنگ که بعد از بیست و چند سال هر از چندی تعدادی را می آورند و تشییع میکنند...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان