بازدید 24431
یک نماینده اصولگرا در گفت وگو با «تابناک»؛

احمدی نژاد همه ما را شرمنده کرد!/راه احمدی نژاد از راه رهبری جداست

احمدی نژاد امروز به هیچ عنوان مطیع رهبری نیست و راه خود را از اصولگرایان جدا کرده است. من به عنوان کسی که برای به قدرت رسیدن احمدی نژاد زحمت کشیده ام، این را می گویم که راه احمدی نژاد از رهبری جداست، چون در این روزهایی که ما به وحدت نیاز داریم، او بر طبل تفرقه می کوبد و تلاش دارد در جامعه تشنج ایجاد کند.
کد خبر: ۷۵۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 07 December 2017

رفتار احمدی نژاد متاثر از مشایی و بقایی است/ احمدی نژاد دیگر از رهبری اطاعت نمی کنداز چند هفته پیش که دوباره برخی پرونده های مربوط به دولت های نهم و دهم و برخی از یاران نزدیک احمدی نژاد به جریان افتاده، رفتارهای وی نیز در انتقاد از بعضی مسئولان شکل دیگری به خود گرفته است؛ از بست نشینی در حرم شاه عبدالعظیم گرفته تا انتشار فایل های تصویری برخی چهره های سیاسی کشور.

به گزارش «تابناک»؛ احمدی نژاد و یاران وی در این راه از هیچ کاری دریغ نکردند؛ از توهین و افترا به نمایندگان مجلس در صفحات مجازی گرفته تا اتهام زنی به برخی چهره های سیاسی، از جمله پرداخت سکه و مبالغ کلان نیز دیده می شود.

رفتار این روزهای احمدی نژاد، باعث برخی موضع گیری ها از سوی چهره های سرشناس شده است، به گونه ای که حتی برخی حامیان وی که حتی اطاعت از او را به اطاعت از خدا نسبت می دهند، از وی اعلام برائت می کنند؛ برای نمونه، هفته گذشته بود که سیدرضا اکرمی، پیشنهاد داد، این اقدامات و رفتارهای احمدی نژاد از سوی روانشناسان بررسی و دلایل آن توسط خبرگان این علم و حوزه تشریح و مشخص شود.

اما اینها تنها کسانی نیستند که به این رفتارها واکنش نشان داده اند، بلکه در مجلس شورای اسلامی نیز واکنش های تندی از سوی نمایندگان مجلس به رفتارهای احمدی نژاد دیده شده است. مصطفی کواکبیان در آخرین جلسه مجلس در تذکر آیین نامه ای، وی را خطاب قرار داد و گفت که از این رفتارها دست بردارد و به مجلس توهین نکند.مصطفی ذوالنور، دیگر نماینده ای بود که گفت: رفتار های وی شبیه کسانی است که روانگردان مصرف می کند. 

ضیا اعزازی، نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: من خود از کسانی بودم که برای احمدی نژاد زحمت های زیادی کشیده ام، ولی رفتارهای این روزهای وی ما را شرمنده کرده است. آدم وقتی به آن تجربه های ارزنده و تلاش های بسیاری که در دوره او انجام شده است، نگاه می کند، حیفش می آید این گونه همه را با یک چشم به هم زدن به هدر دهند.

این نماینده مجلس گفت: نمی دانم دلیل این کارهای او چیست؛ اما یک زمانی واقعا عملکرد خوبی داشت و اگر باز هم به آن زمان بازمی گشتیم، من از او حمایت می کردم، ولی رفتارهای اخیر او دیگر جای دفاع ندارد و احمدی نژاد دست به خودکشی سیاسی زده است.

نماینده مردم بناب در پاسخ به اینکه آیا از کرده خود پشیمان هستید، گفت: نه ما پشیمان نیستیم. آن زمان احمدی نژاد این نبود، وقتی به سخنان رهبری در نماز جمعه سال 88 گوش می دهم، بار دیگر درخواهیم یافت که احمدی نژاد تغییر کرده است.

وی در ادامه گفت: اما احمدی نژاد امروز به هیچ عنوان پیرو رهبری نیست و راه خود را با اصولگریان جدا کرده است. من به عنوان کسی که برای به قدرت رسیدن احمدی نژاد زحمت کشیده ام، این را می گویم راه احمدی نژاد از رهبری جداست، چون در این روزهایی که ما به وحدت نیاز داریم، او بر طبل تفرقه می زند و سعی دارد در جامعه تشنج پدید آورد.

این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: این روزها ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت داریم. اوضاع اقتصادی مردم و معیشت افراد جامعه در خطر است و جامعه ما هر روز فقیرتر از هر روز می شود. با ایجاد این نوع تفرقه افکنی ها نمی شود جامعه را کنترل کرد، حال این وسط اگر کسی حرفی هم دارد باید قانونی اقدام کند، نه اینکه اینگونه همه را از بیخ بزند.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه دلیل این رفتارها را در چه می بینید، گفت: به تصور من، افراد ناجوری پیرامون احمدی نژاد هستند و به نظر می رسد، افرادی مانند مشایی و بقایی نفوذ زیادی بر او دارند و احمدی نژاد به این دلیل این گونه به سیم آخر زده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹۷
بیچاره سنگ پای قزوین که اسمش بد در رفته
اگه از 8 سال پیش تا الان قانون عوض نشده این حرف ها جرم هستن .لطفا هر کسی با احمدی نژاد مخالفه مجرم شناخته بشه چون قبلا که اینجوری بود !!! 24 میلیون طرفدارش کجا هستن پس ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
دوست عزیز24 میلون طرفدار امضا ندادن که همیشه طرفدار احمدی نژاد بمونن امروز طرفدار یکی هستن فردا
براسا منافعشون طرفدار یکی دیگه بابا یکم فکر کنید بعد پست بزارید
شاید مواردی که احمدی نژاد نسبت می دهد درست باشد و تهمت نباشد......
حال آقایان از وضعیت پیش آمده برای احمدی نژاد سوءاستفاده کرده و تکذیب می کنند.....
به این جناب اعزازی بگویید شما که می گویید مردم دارند روزبروز فقیرتر می شوند برای چه حقوق مادام العمر برای خود و مدیران تصویب کردید؟؟؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
برای اینکه خودشون فقیر نشن مثل ما
این آقا هیچ تغییری نکرده! نه ادبیاتش و نه رفتارش! تنها تغییر اینه که مخاطبانش رو بیشتر کرده! اون زمانی که به رییس وقت تشخیص مصلحت علناً توهین میکرد مگه جامعه به وحدت احتیاج نداشت!؟ ای کاش با توبه میشد گناه حمایت از چنین فردی از روی دوش امثال شما برداشته میشد! اما خدا خودش گفته که حق الناس بحثش جداست! جوانی نابود شده ی هزاران نفر مثل من رو با توبه هم نمیتونید برگردونید!
اونی که خودشو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد.....جناب نماینده محترم احمدی نژاد از اول همین بود خودتو گول نزن؟؟؟؟؟
با این اوصاف قیمت ماله از دلار باید نوسان بیشتری داشته باشه...
مشکل ما همین شما و افرادی شبیه تفکر شماست. هنوز غرورتون نمیذاره حقیقت رو بیان کنید. آقای نماینده الان دارند خلافهای همان زمانی را که شما از ایشان دفاع می کردید رو رسیدگی می کنند که اینطور خودش رو نشون داد. تازه میگید پشیمون نیستید.
ما مردم اینطور فکر نمیکنیم و همیشه طرفدار این مرد الهی خواهیم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
لطفاً از طرف خودتان حرف بزنید . ما جزو آن مردم نیستیم .
عبدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
الهی به زمین گرم بخوره
سیدیاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
ما و خیلی از انقلابیون خط امام و رهبری جزو این مردمیم و آقای دکتر احمدی نژاد یکی از دلسوزترین و باوفاترین و جان برکف ترن آدم های این نظام و انقلاب هستند. حرف و عملش یکی است. اگر عده اندکی همچون آقای احمدی نژاد زیرساخت هایی رو تدبیر نکرده بودند الان کلاهمون با این مملکت داری آقایون دولتمدار \س معرکه بود.
رسیدگی و خدمات دهد و آبادانی روستا ها و شهر های دور.
مسکن مهر
و...
من قبلا مخالف احمدی نژاد بودم ولی الان بهش امیدوار شدم
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
قطعا برخلاف نظر خیلی ایشون یکی از بهترین یاران رهبری در دوران حاضر است بهتر است رفتارهای مالک اشتر رو در تاریخ برگ بزنید. شما فقط به ابو موسی اشعری ها تکیه کردید تاریخ در حال تکرار است.
احمدی نژاد هیچ تغییری نکرده . شما فریب او را خوردید . هیچ کار مثبتی هم در زمان او انجام نشد . با نفت 140دلاری خیلی کار ها می شد کرد که او نکرد .
اینکه شرمندگی دنیاست و ناچیز با شرمنگی آخرت چه می کنید؟
آقای احمدی نژاد از اول هم اصولگرا نبود و نیست. و این را بارها خودش اعلام کرد آقای محترم
این شرمندگی میدونید چه قیمتی برای کشور و مردم و حتی منطقه خاورمیانه داشت ؟
من تازه احمدی نژاد شناختم و دوسش دارم
شد یک بار به حرفی که مردم می زدند فکر کنید ؟ یا اصلاً حرف مردم را نه شنیدید و نه به آن فکر کردید .
احمدی نژاد تغییر نکرده.
من به ایشون رای نداده بودم ولی اگه کاندیدا بشه رای خواهم داد.الان چون بر علیه اصولگراها شده و حرف حق میزنه ادم بدی شده
با توجه به مدیریت بسیار ضعیف دولت در بخش های اقتصادی، زیست محیطی، حوادث طبیعی، و ...
و با توجه به این که مخالفین احمدی نژاد خواسته یا ناخواسته، او را به عنوان قطب مخالف وضع موجود به جامعه معرفی کرده اند
از دید اکثریت مردم تنها آلترناتیو وضع موجود، فقط احمدی نژاد است.
چطور وقتی احمنژاد در مناظره ها همین تهمت ها و افشاگری برخی خانواده ها می زد اصولگرایان براش هورا می کشیدند حالا که همین رفتار را با خودشون داره به نظر آقایون قرص روان گردان خورده و شده دروغگو و لات و خودشیفته و ....
ما مردمیم که ما را در خانه نشانده اند
و با اینترنت سرهایمان را گرم کرده اند
درود بر أحمدى نژاد حامى مستضعفين
راه احمدی نژاد از سال84تا 92همه کج و غلط بود.چه کسی می تواند از اقتصادی که او تحویل داد دفاع کند؟چه کسی می تواند از شرایط بین المللی که علیه ایران فراهم کرد دفاع کند؟
بیخودی دکتر احمدی نژاد رو به اصولگرها نچسبانید اون بزرگوار خودش از اول گفت من اصولگرا نیستم ایشان فراتر از اصولگراهاست
سلام
این شما هستید که باید رفتارتان را تغیر بدهید نه احمد نژاد
قطعا حامیان تمام قد دیروز آقای احمدی نژاد، امروز باید به شدت شرمنده باشند، اما نه فقط به خاطر رفتارهای این روزهای ایشان، چون رفتارهای امروز آقای احمدی نژاد تفاوت چندانی با رفتارهای دوره هشت ساله ریاست جمهوری اش ندارد. شاید تنها فرقش این باشد که آن روزها اصلاح طلبان را دشمن خود می دید، و امروز حامیان دیروز خود را دشمن خود می بیند. ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد مترادف بود با بلایای عظیمی که بر سر کشور و ملت نازل شد و رهایی از آنها دیگر بعید است با وضعیت فعلی امکان پذیر باشد. تا پیش از به قدرت رسیدن ایشان، کشور با سرعت کم، اما در جهت درست در حال پیشرفت بود، اما ایشان مثلا به قصد میانبر زدن، کشور را به طور کامل از مسیر درست خود خارج کرد و به بیراهه برد.
کاش طرفداران بقیه سیاستمدارها هم وقتی می دیدند کسی که طرفدارش هستند حرفهای ضد و نقیض میزنه و به وعده هاش عمل نمی کنه اظهار شرمندگی می کردند.
ولی منه روستای میگویم این حرفها این بساطی که احمدی نژاد پهن کرده فقط سودش اطرافیان آقای روحانی برای سال 1400 میبرند که دوباره همه چیز از آن خودشون باشه.
رفتاری که احمدنژاد الان در پیش گرفته مسله تازه ای نیست و اتفاقا یکی از دلایل بر روی صحنه آوردن ایشان در انتخابات ریاست جمهوری بود. و البته کم و بیش حامیان ایشان هم مثل خود ایشان فکر می کنند اگر نه مطمنا تا حالا بار ها ایشان به خاطر اینگونه اظهار نظرها محاکمه شده بود. چنین رفتارهایی رویه غالب در عرصه سیاست ایران بوده است و نتیجه اش از روی تجربیات تاریخی مشابه می شود حدس زد.
تا وقتی تیم کارشناسی بی طرف عملکرد دولت ها را بررسی و نتایج را اعلام نکرده است نباید نظری بدهیم. البته که این تیم نباید از دولت کنونی باشد. می تواند از طرف مجمع تشخیص باشد و یا مقامات تعیین کند. انچه ظواهر نشان می دهد و در بررسی های می دانی میبینیم در دوران احمدی نژاد عدالت و رفاه بیشتری بود.
رحمت خدا بر مرحوم هاشمی رفسنجانی که در تاریخ همچون شهید بهشتی مظلوم ماند
امام رضوان الله : بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
دوران احمدی نژاد بسررسید ملت باانتخاب آقای روحانی در سال 92 و96 امیدواربودند وضعیت اسفناک اقتصادی بازنشستگان بهبود خواهدیافت ولی متاسفانه بارفع تحریمها وآزادشدن اموال تملک شده کوچکترین تغییری در وضعیت وخیم اقتصادی اقشارمستضعف بازنشسته نه تنها بوجودنیامد بلکه اوضاع وخیمترشد وفقط قدرت خرید رییس جمهور محترم وهیات وزیران ومدیران بالا چندبرابر اقشارآسیب پذیر گردید
ایشان گفتند ما انقلاب کردیم و این هزینه ها را کردیم قرار بود اینطوری بشود خوب آن هم که در دوران قدیم بود مردم قضاوت کردند شما برای خودت تعبیر کن تعبیر سیاسی و مصادره به میل فایده ندارد احمدی نژاد حرف دل مردم و دغدغه اصلاح طلبان که جرات حرف را نداشتند را گفت
با اينكه اين آقا بيشتر رأي خودشو از روستاها آورد ولي به عنوان يه بنابي به خاطر تفكراتش از خوانندگان و مردم عذر ميخواهم.
اینکه که میگن سیاست گاهی اخلاق را به حاشیه میکشه اما کسی گوشش بدهکار نیست گاهی هم اخلاق را نابود میکنه مثلا شرایط اقتضا کند گاهی هم دروغ مصلحتی بگوییم
دکترروحانی هم پس از نزدیک 5سال ازعمردولتش با عمل نکردن به وعده های انتخاباتی سال 92 اصلاحطلبان را شرمنده نموده ایشان حتی به وعده حداقلی بهبود وضعیت اقتصادی اقشارآسیب پذیر وبازنشستگان هم عمل ننمود وباتوجه رفع تحریمها وآزادشدن اموال بلوکه شده بهانه ای هم نداشتندولی متاسفانه فقط قدرت خرید خودشان ووزرا ومدیران ارشد ورا بهبود دادند و 80درصد بازنشستگان وکارمندان با حقوق اندک یک ونیم میلیونی ودومیلیون تومانی زیرفشاراقتصادی استخوانهایشان هم خرد شده
شايداقاي احمدي نژادبتواند كشور را از نابودي نجات دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
دوست عزیز احمدی نژاد خوب حرف میزنه ولی تجربه ثابت کرده عملش دقیقا مخالف حرفهاشه پس زیاد بهش دلخوش نکن همین که تاریخ اصولگرایان رو جلو چششون میاره کافیه بیشتر از این امید داشته باشی کشور رو به نابودی خواهد کشاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
واضح تر می گفتی تا بهت حواب می دادیم .
اگر تمامي اموال ايران هم در كليه كشورهاي خارجي ازاد شوند و به ايران تحويل داده شوند و
اگر مجددا هم قيمت نفت به بشكه اي ١٤٠ و حتي ١٤٠٠ دلار هم برسد و
اگر ابرهاي باران زا هم ببارند و خشكسالي هم تمام شود و ٠٠٠٠

باز هم شرايط همين است بدون ترديد . چرا ؟!
كشورما هم فاقد مديران لايق است
جمع کنید خودتون رو بابا... شما همیشه نیاز به وحدت دارید هر روزشو! ایشون پس فردا دوباره با توهین و ریاکاری رئیس جمهور بشه, خود شماها دوباره به بهانه همون وحدت زیر علمش سینه میزنین!:)) بهتره با منطق جواب بدید حرفاشو! ایشون فقط مثل طوطی میمدنه که شرح ماوقع میکنه و همه مردم حق طلب 30 ساله دارن این حرفارو داد میزنن!!
باید ارزیابی کرد که ایا مردم حاضرند از گناه برخی اصول گرایان در حمایت همه جانبه از این افراد بگذرند و ایا این دسته از اصولگرایان می توانند مورد اعتماد مردم باشند؟
احمدی نژاد با مردم و مطیع واقعی رهبری است.
درود بر احمدی نزاد مردمی احمدی نزاد از همه ولایت مدار تر است اصول گرا ها و اصلا ح طلب ها بخاطر موقیعتخودشان مردم را فرا موش کرده اند
کدوم حرف احمدی نژاد نادرست است؟
اون از همون اول هم همین حرفها را می زد. اینکه کشور نباید در دست یک طبقه خاص باشد و تفکر خود را بر مردم تحمیل کنند/ اینکه خودشان وام کلان بدون ضمان و برگشت می گیرند اما برای دادن وام چند میلیونی پدر ملت را در می آورند؟ اینکه همه چیز را به بهانه مصلحت این و آن باید فدا نمود و صدایش را بالا نیاورد؟
احمدی نژاد کدام حرفش ناحق است؟
خدمات عمرانی و کارهای زیربنایی و بالابردن سطح علمی کشور ( ده سال زودتر از برنامه مدون ) کارهای کوچکی است؟
دیگران بنشینند فکر کنند که چه کرده اند که احمدی نژاد جسورتر از قبل رفتار می کند. در چهار سال گذشته یک تریبون رسمی به او نداده اند که از عملکرد خود و انتقادهای عمدتا مغرضانه مسئولین فعلی به عملکرد احمدی نژاد دفاع کند چرا واقعا؟
اگر حرف احمدی نژاد ناحق است تریبون بدهید تا حرف ناحقش را بزند و خودش رسوا بشود و اگر چنین نیست پس لابد احمدی نژاد حرفهای حقی برای گفتن دارد و اجازه نمی دهید که بگوید و مجبور است از تریبون مساجد و حسینیه ها داد خود را بزند

آیا جز این است؟

اگر از رای آوردن احمدی نژاد ترس نداشتند تایید صلاحیتش می کردند تا بیاید و تبلیغش را بکند و توسظ مردم حذف شود ! پس قصه چیز دیگری است .
هنوز از حرفهای حق و به جای احمدی نژاد ترس دارند و معلوم است که بهانه می کنند که محاکمه اش کنند!

چرا موسوی و کروبی به علت و اتهام اقدام علیه امنیت ملی و مسبب حوادث و زیان مالی و جانی مردم در سال 1388 محاکمه نشدند؟

دیواری کوتاه تر از احمدی نژاد نیافته اند ! چرا؟ چون احمدی نژاد به علت کارهایش و حرفهایش و اطاعاتش جایگاه و پایگاهی در حکومت ندارد

کمی تدبر و تعقل کنید اگر صدای احمدی نژاد و امثال او ساکت شود چه کسانی بیشترین نفع را خواهند برد؟
ما در زمان احمدی نژاد خود را ایرانی احساس کردیم به دور ترین نقاط هم توجه داشت هرجا هست خدا نگهدار او باشد شما هم هر چه بگوئید و تهمت بزنید ما همواره او را دعای خیر می کنیم همه در حق او جفا کردند. جرم او این است که به کسی باج نداده است و از جنس اشراف زادگان نیست. تفاوت احمدی نژاد با دیگرسیاستمداران این است که او به ملت بخشید و خود نگاه کرد و دیگران خود می خورند و می برند و ملت به آنها نگاه می کنند و فقط آهی از حسرت می کشنداگر یارانه او نبود الان نصف ملت در ذلت و خواری بودند ای مسلمانان تا به حال کسی به اندازه او هم رای نیاورده است فقط شما که او را می کوبید انسانید و 24/5 میلیون و نیم نفر که او را تأیید کردند آدم نبودند؟ کجی فهمی هم حدی دارد چرا این قدر در حق احمدی نژاد جفا می کنید؟
احمدی نژاد خدمات خوبی انجام داد این خدماتو قشر فقیر جامعه در ک می کنند ولی الان داره پشت پا میزنه به اون خدمات. ولی خدمات 8ساله دولت ایشون برابری میکنه یا شایدم بیشتر از دوران اصلاحات وسازندگیو اعتدال.
خس و خاشاک تویی دشمن این خاک تویی
ای بابا....... اینجوری که نمیشه . هر وقت یکی میاد از مسوولین انتقتد کنه، میگن وحدت نابوود میشه
پس همه بشینن هیچی هم نگن تا یه وقت وحدت دچار مشکل نشه
ازش سوء استفاده کردند کمرکش دوره دوم فهمید بی خودی هم به در رو دیوار میزنه ولی خورشیدش از روز اول رو به افول بود هر کس وجدانش را نمیتونه گول بزنه
بيچاره ملت كه بايد با سياست هاى غلط دولتها زيربار فقر خورد بشن
بيچاره ملت كه بايد با سياست هاى غلط دولتها زيربار فقر خورد بشن
ملاک این نماینده محترم اینه ، تا زمانی با ما بود حق بود حتی اگه هزاران اشتباه کرده بود ولی اگه الان برماست پس ناحق است .
9 سال از زندگی ما در راه جنگ تحمیلی تلف شد ، 8 سال هم به خاطر نادانی های دولت نهم و دهم .
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت
دکتر از اول همین بود واین اصولی و اصلاحی ها هستند که برای دنیا دست به انتخاب فرد مناسبشون میزنند و دنبال پست و مقام میگردنداین نماینده از کجا فهمیده که دکتر در خط رهبری نیست؟
به ایشان بفرمائید برای ورود به مجلس چقدر رای آورده اید و رایش را با رای احمدی نژاد درشهرش مقایسه کند بعد اظهار کند و ضمنا به ایشان باید گفت شما کاتولیک تر از پاپ شده اید
بازم از اون حرفا زدید.هرکس با شما نیست معنی اش این نیست که با نظام ورهبری نیست.آقای نماینده دلواپس دیروز
اونهایی که یکزمانی بخاط مسائل سیاسی کشور رجل سیاسیش کردند واقعا چه جوابی برای خدا دارند.بهتر است تا دیر نشده از خداوند ومردم حلالیت بطلبند.
اگریارانه نبودمن ازگرسنگی میمردم خدابگذارش این مردبزرگ را
بعد از مقام معظم رهبری همه روسای جمهور تجدید یا مردود شدند در دوران خاتمی فتنه 78 و آشوب در دانشگاهها و در سال 88 هم فتنه ای با رمز تقلب که 8 ماه طول کشید مرحوم هاشمی هم از سال 84 که شکست خورد کلا عوض شد و همیشه به جای نصیحت و یا راهنمایی مجادله کرد ....تا این که رد صلاحیت شد در دوره احمدی نژاد هم دو سال آخرش را خراب کرد و به حرف مقام معظم رهبری گوش نکرد و در آخر در انتخابات ثبت نام کرد که مخالف رهبری بود و در این چند روز هم در مقابل قوه قضائیه این رفتارها را کرد که به حیثیتش لطمه فراوان زد و همه زحمات خود را به باد فنا داد و آخرین رئیس جمهور هم در حال اجراست تا تاپاین وقت زیادی است که فعلا باید به آینده موکول کرد تا تکمیل شود و همه اینها به نوعی خود بزرگ بینی بود که دچارش شدند و فکر کردند چون رئیس جمهورند صاحب کشور و مردمند غافل از این که چند روزی مستاجر ملتند و دیگر هیچ باید بشوند همانی که ما هستیم و دیگر هیچ این همه غوغاسالاری برای هیچ آن هم برای دنیای فانی که آخرش غیر از عمل صالح هیچ
تمامی اصولگرایان وهمفکران انها مسئول مستقیم نا بسامانی مملکت هستند ..............در اون هشت سال کذایی چشم وگوشتون ایرادی داشته که این همه ...را ندیدین ونشنیدین ..........حالا همه بلبل شدن وافتادن به حرف زدن .......
مُتَنَبّی همی نکو گوید:
و جُرمٍ جَرَّهُ سُفَهاءُ قَومٍ
فَحَلَّ بِغَیرِ جانیهِ العَذابُ:
چه‌بسا بی‌‌خِرَدان قومی، جُرم و گناهی را مرتکب شدند و کیفر گناه به بی‌گناهان رسید!!
احمدی نژاد چشم چراغ این ملت هستن این چرت پرت بدرد خودتان می خورد این حرفها صدتا یک قرن نمی ارزد
اگر فرقه زنبیلیه ظهور نمی کرد الان با1000تومان می شد پر زنبیلی قرمزی که به دست یکی از آنها برد میوه و یانان یا خشکبار و. ..خرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
تازمانی این مملکت دزد اختلاس ووطن فروش دارد این اتفاق نمی افتد
اگر سرنوشت رییس جمهور های ایران این باشه فکر کنید اگر شهید رجایی و باهنر بودند چه سرنوشتی داشتند
طرح های احمدی نژاد ونوع مدیریت او خیلی از رانت خوار ها وفاه طلبها وغرب زده هت وفردگراها را را به چالش کشید طرح مسکن مهر -سهام عدالت - یارانه ها وسیاست خارجی او با سفرهای استانی فاصله قدرت را کم کرد وچون قلبی بود موفق بود ولی انهاییکه الگو برداری کردن نیجه ی عایدشون نشد لذا همکی نیروی خودرا برای تخریب او بکار گرفته اند
مگر داعشی ها همین کار را با سایر موحدین نمی کردند ونمی کنند وانها تکفیر نمیکنند وبا پرویی فقط خودشان را موحد می دانند فرق شما با چیست
اونقدر حرف این بنده خدا رو زیر و رو می کنن تا اینکه یه روز بگویند یا دیونه اس یا خائن و یا ... امان از دست دنیا دوستی امان از سیاست زدگی امان از دست دنیا امان از دنیا زدگی
درود بر احمدی نژاد دزد گیر که با اومدنش همه ی خلافکارهادادشون دراومده و در میاد.
علی جان چقدر جالب نوشتی به همه توصیه میشود کامنت علی را در مورد خدمات احمدی نزاد بخوانند
تابی جون بجای این حرفا یک نظر سنجی تو صفحه اول دررابطه با احمدی نژاد بزار تا یه کم باورت شه که اشتباه میکنی.تشکر
درود خدا بر احمدی نژاد
به نظر من هر انسانی را به تنهایی با خودش می سنجند نه با هیچکس دیگر
ای ملت اصولگرا ها و اصلاح طلبان ازهرکه بدگفتندشما قبول نکنید چون این افراد مشتی مقام پرست هستند
سلام مي كنم به احمدي نژاد بخاطر 1.300.000 مسكن مهر كه ساكنان آن خواب خانه دار شدن را هم نمي ديدند
درود مي فرستم به نيكزاد كه اينهمه زحمت طاقت فرسا كرد.در برابر همانهايي كه ميخواستند تاسيسات هسته ايي را با سيمان پر كنند.
سلام مي كنم به احمدي نژاد كه موشك بالستيك به فضا فرستاد و همه بغير از مردم ايران فهميدند « زمان بزن در رو تمام شده» يعني چه؟
درود مي فرستم به كسي كه تمام سران عرب منطقه دست بوسش بودن و حالا كساني به نمايندگي از مردم ما جلوي آنها زانو مي زنند.
جانانه سلامت مي كنم كه هيچ فسادي نداشتي اما بدخواهان مي خواهند جلوگيري از سهم خواهي نمايندگان را براي تو اختلاس در نظر بگيرند.و سهم خواهي نمايندگان را قانون بدانند.
شما از اول که اورا پذیرفتید خودرا فریب دادید چون بدون شناخت وارد دینای تاریکی ها شدید
با این روندی که همه مسئولین در برابر مردم در پیش گرفته اند راهشان از راه مردم جداست.
2
اگر لازم باشد من جانم را برای احمدی نژاد عزیز، تقدیم خواهم کرد.
احمدی نزاد از اول مریض بود ما شناخت نداشتیم خدا همه مریضهارا شفا بدهد
اصولگرایان هر کاری کنند نمیتوانند این ننگ را ازدامن خود پاک کنند . احمدی نژاد شناسنامه اصولگرایان است .
تمامی اصولگرایان وهمفکران انها مسئول مستقیم نا بسامانی مملکت هستند ..............در اون هشت سال کذایی این همه ...را ندیدین ونشنیدین ..........حالا همه بلبل شدن وافتادن به حرف زدن .......
اگر مسکن مهر ویارانه آقای احمدی نژاد اوضاع مردم بسیار نابسامان بود
به نام خدا اقای اعزازی ما عادت داریم کارهای به زعم ما نادرست بزرگان را به گردناطرافیان انها بگذاریم .کارهای اقای احمدی نژاد را به گردن اطرافیان او می گذاریم . در حقیقت اینها را تحقیر می کنیم ..نخیر کارهای خوب یا بد این بزرگوران را از خودشان بدانیم و اینقدر اینها را تحقیر نکنیم. . والسلام
به نظر لازم بود شما هم در مجلس يه چند كلمه اي صحبن كني حرفي غير اين هم نداشتي
احمدی نژاد را دوست داریم و حرف های این نماینده محترم و همفکران آن، در بین مردم جایی ندارد.
یک عده فقط میتونن مسخره کنن و حرف نادرست و ناجور بزنن. حرف های زشت و ضد اخلاق: حلقه انحرافی، فرقه زنبیلیه، اتهامات مالی و سیاسی و .... در حالی که دروغ است و فقط به قصد کامیابی و قدرت طلبی صاحبان زر و زور
احمدی نژاد از مردم است و با مردم.
درود بر ایشان.
درود بر این مرد بزرگ .
چطور میشود بعد از این به نظرات اصولگرایان اعتماد کرد؟بعد از اشتباهی به این سنگینی که خود نیز به آن معترفند!
سرنوشت ملتها در دست خودشان است
اگر نظم حاکم باشد و مردم نظم را یک الگوی بسیار مهم در زندگی شخصی قرار دهند
اگر همه به قانون پایبند باشند و همه در مقابل قانون برابر باشند
اگر مردم بهترین را انتخاب کنند و به دولت اعتماد داشته باشند
اگر فساد ریشه کن شود
اگر درگیری جناحی مدیران لایق را برکنار نکند
اگر دانشمندان در کشور بمانند و با تکیه بر خود باوری به کشور خدمت کنند
اگر مردم اصلاحات را از خودشان شروع کنند و منتظر نباشند تا یکی بیاید و نجاتشان دهد
ان موقع مردم دولت را اداره خواهند کرد نه دولت انان را
احمدنژاد تغییری نکرده.‍
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر