بازدید 3361

فولاد در تبریز یخ زد،تراکتور به استقلال رسید

کد خبر: ۷۵۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 06 December 2017

فولادِ رده سومی در تبریز مقابل تراکتورسازی متوقف شد تا از پارس جنوبی رده دومی فاصله بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی،‌ تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی یک - یک رضایت دادند.

صابر حردانی در دقیقه 66 برای فولاد خوزستان و محمدرضا مهدی‌زاده در دقیقه 74 برای تراکتورسازی گلزنی کردند.با این نتیجه، فولادِ رده سومی شمار امتیازاتش را به عدد 27 رساند تا به احتمال زیاد نیم‌فصل نخست را با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده‌بندی به اتمام برساند.حامد لک با دو مهار توپ عالی در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه اجازه نداد شاگردان گل‌محمدی به خواسته خود برسند و برابر تیم سابق خود نمایش خوبی داشت تا فولاد با 10 بازی بدون باخت متوالی نیم‌فصل را به پایان برساند.

تراکتورسازی هم هفدهمین امتیاز خود را گرفت و فعلاً با استقلال هم امتیاز شد. شاگردان گل‌محمدی باید منتظر نتیجه دیدار استقلال - سپاهان باشند. کار قضاوت این دیدار برعهده اشکان خورشیدی بود. او به هیچ‌کدام از بازیکنان دو تیم کارت زرد یا قرمز نشان نداد.

شرح گل

تراکتورسازی 0 – فولاد 1 (دقیقه 66: صابر حردانی): ناصری به زیبایی منطقه بازی را به سمت چپ زمین عوض کرد که توپ به حردانی رسید و او با حرکت در عرض و شوت روی پای تماشایی از فاصله 25 متری به کنج دروازه تراکتورسازی گل اول مسابقه را برای فولاد به ثمر رساند.

تراکتورسازی 1- فولاد 1 (دقیقه 74: محمدرضا مهدی‌زاده): ارسال خوب ابراهیمی از روی ضربه آزاد میانه زمین به مهدی‌زاده رسید که او بعد از مهار توپ با سینه و یک چرخش گل تساوی را برای تراکتورسازی زد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان