بازدید 1649

نُجَباء: یهودی سازی قدس لکه ننگی بر پیشانی اتحادیه عرب است

سید هاشم الموسوی، سخنگوی جنبش نجباء عراق تاکید کرد: یهودی سازی قدس و به رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، لکه ننگی بر پیشانی اتحادیه عرب است.
کد خبر: ۷۵۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 07 December 2017

سید هاشم الموسوی، سخنگوی جنبش نجباء عراق تاکید کرد: یهودی سازی قدس و به رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، لکه ننگی بر پیشانی اتحادیه عرب است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی نجباء، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا پیرامون اعلام قدس به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی اظهار داشت: بر امت اسلام است که در صورت اجرای این تصمیم به هدف قرار گرفتن مقدساتشان پاسخ دهند.

بر اساس این گزارش، «سید هاشم الموسوی» با بیان اینکه انتقال سفارت آمریکا به قدس یک اقدام خصمانه است، تصریح کرد: دشمن با این نقشه شوم، اسلام و مسلمانان را هدف گرفته است.

وی افزود: یهودی سازی قدس و به رسمیت شناختن آن بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، لکه ننگی بر پیشانی اتحادیه عرب است که به آمریکا این امکان را دادند چنین تصمیمی انخاذ کند.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء همچنین خالی کردن قدس از هویت فلسطینی آن را به معنای خالی کردن امت از هویت اسلامی آن در مقابل رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با آن دانست.

الموسوی با انتقاد از سیاست‌های خصمانه ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا فردی تندرو و دشمن اسلام است و زبانی جز زبان پول و زور برای ایجاد بحران‌های سیاسی در جهان را نمی‌فهمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نُجَباء از جهان اسلام می‌خواهد دست به اقدام عاجل و فوری بزنند تا زورگویی‌های واشنگتن در حق فلسطینیان و قدس شریف را متوقف سازند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر