بازدید 2169

واکنش شدیدالحن پاکستان به تصمیم ترامپ درباره بیت القدس

وزارت خارجه پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد که اسلام آباد تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می کند.
کد خبر: ۷۵۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 07 December 2017

وزارت خارجه پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد که اسلام آباد تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می کند.

به گزارش خبرگزار مهر به نقل از «جیُ»، وزارت خارجه پاکستان در واکنش به تصمیم شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارتخانه واشنگتن از تل آویو به این شهر اعلام کرد: اسلام آباد نگرانی خود را از این اقدام آمریکا اعلام و آن را قویاً محکوم می کند.

در بیانیه وزارت خارجه پاکستان در این خصوص آمده است: اسلام آباد نگران تبعات این تصمیم در امنیت و صلح بین المللی به ویژه در خاورمیانه است.

این بیانیه می افزاید: واقعیت این است که درخواست های جهانی بیشتر به دلیل انتخاب فردی در برابر ضرورت توسط دولت آمریکا نادیده گرفته شده و این امر بسیار نگران کننده است.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه خارجه پاکستان در این باره آمده است: اسلام آباد این موضوع را نقض قطعنامه های بین المللی دانسته و از شورای امنیت سازمان ملل می خواهد تا بر اساس منشور ملل متحد گام های مناسبی را بردارد.

لازم به ذکر است، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شب گذشته اعلام کرد که بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و قصد دارد سفارت این کشور را از تل آویو به قدس تغییر دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار