بازدید 2846

الحوثی: آمریکا در اشغال فلسطین شریک است

رهبر جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه از مردم این کشور خواست که در حمایت از ملت فلسطین فردا جمعه در شهر صنعا تظاهرات کنند.
کد خبر: ۷۵۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ 07 December 2017

رهبر جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه از مردم این کشور خواست که در حمایت از ملت فلسطین فردا جمعه در شهر صنعا تظاهرات کنند.

به گزارش مهر، عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در بیانیه ای که در واکنش به تصمیم اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صادر کرد، به تداوم مقاومت علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی و تحریم کالاهای آنها دعوت کرد.

وی موضع اخیر دولت آمریکا در مورد بیت المقدس اشغالی را اقدامی تجاوزکارانه دانست که با هماهنگی رژیم های عربی اتخاذ شده است.

الحوثی بر موضع ثابت یمن در حمایت از مقدسات و ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: همبستگی و تلاش امت اسلامی برای مقابله با دسیسه ها و حمایت از ملت فلسطین امری ضروری است.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: این تصمیم آمریکا در قبال بیت المقدس عجیب نیست، چرا که واشنگتن اصولا در اشغال فلسطین شریک و حامی تروریسم و جنایت است و این موضعگیری بار دیگر خصومت رهبران این کشور با اسلام و مسلمانان را ثابت کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا به قوانین و توافق های بین المللی و انسانی احترام نمی گذارد و موضع اخیر آمریکا خیانت برخی رژیم های عربی مثل عربستان و امارات را آشکار کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر