بازدید 4806

کشته شدن سارق حرفه ای در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از کشته شدن سارق حرفه ای محتویات درون خودرو در تعقیب و گریز با پلیس در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۷۵۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰ 07 December 2017

فرمانده انتظامی دزفول از کشته شدن سارق حرفه ای محتویات درون خودرو در تعقیب و گریز با پلیس در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ علی الهامی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه پس از تماس و گزارش یکی از شهروندان مبنی بر مشاهده دو سارق در حال سرقت از محتویات درون یک خودرو در یکی از خیابانهای سطح شهر، ماموران گشت نیروی انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: این دو سارق به محض رسیدن نیروی انتظامی به همراه محتویات سرقت شده باخودروی پراید خود پا به فرار گذاشتند و قصد داشتند متواری شوند.

فرمانده انتظامی دزفول عنوان کرد: در حین این تعقیب و گریز، نیروهای پلیس چندین بار به شکل های مختلف از جمله تیر هوایی به دو سارق دستور توقف می دهند اما آنها بی توجه به فرمان ایست با سرعت و شتاب خطرناکی به راه خود ادامه می دهند.

سرهنگ الهامی با بیان اینکه این سارقان در حین فرار به دلیل سرعت زیاد به چند خودرو در مسیر برخورد کرده و خساراتی را برای چند شهروند به بار آوردند، گفت: سرانجام نیروهای پلیس مطابق با قانون به سمت خودرو شلیک کردند که این تیر به راننده اصابت کرد و خودروی سارقین متوقف شد.

وی با بیان اینکه سارق مجروح شده بلافاصله به بیمارستان منتقل و سارق دیگر نیز دستگیر شد، تصریح کرد: پس از اعزام سارق به بیمارستان، وی به دلیل شدت جراحت فوت کرد.

سرهنگ الهامی ادامه داد: سارق دستگیر شده نیز در بازجویی های خود به بالغ بر هفت فقره سرقت محتویات داخل خودروها اعتراف کرد و با اثرانگشت و تحقیقات ماموران آگاهی مشخص شد هر دو سارق دارای سوابق متعدد سرقت بوده اند.

وی با تقدیر از اطلاع رسانی به موقع شهروند مورد نظر به مرکز پلیس ۱۱۰ ، گفت: در بسیاری از ماموریت های این چنینی، اطلاع رسانی به موقع شهروندان و حضور به موقع و سریع نیروهای پلیس باعث موفقیت در به دام انداختن سارقان شده که لازم است این همکاری و همراهی بین مردم باپلیس دزفول بیش از این تداوم و افزایش یابد.

فرمانده انتظامی دزفول به صاحبان وسایل نقلیه هشدار داد: مالکان خودروها و موتورسیکلت ها حتما باید وسائل نقلیه خود را به قفل و تجهیزات ایمنی مجهز کنند. از رهاکردن بدون قفل و زنجیر موتور در اماکن و خیابانها خودداری کنند. در خودروهای خود را حتی برای دقایقی کوتاه باز نگذاشته و رها نکنند چرا که سارقان از کوچکترین غفلت ها و موقعیت ها نیز استفاده می کنند.

سرهنگ الهامی اضافه کرد: شهروندانی که در هنگام شب خودروی خود را به دلایل مختلف در خیابان پارک می کنند باید بیش از همه نسبت به تجهیز وسیله نقلیه خود به موارد امنیتی توجه کنند تا گرفتار سارقانی که منتظر چنین موقعیت هایی هستند نشوند.

فرمانده انتظامی دزفول در ادامه تاکیدکرد: نیروی انتظامی شهرستان دزفول با به کارگیری تمام توان و تجهیزات شبانه روز در راستای رفاه و افزایش ضریب امنیت شهروندان تلاش کرده و خواهد کرد و در این راه از فداکردن جان خود نیز دریغ نخواهد کرد.

سرهنگ الهامی بابیان اینکه خط قرمز ما نا امنی است، افزود: نیروی انتظامی دزفول با هیچکدام از مخلان نظم و امنیت در این شهرستان سر سازش نخواهد داشت و با هر کسی که بخواهد به آرامش و امنیت مردم خدشه وارد کند با قاطعیت و بر اساس مقررات برخورد خواهد کرد چرا که هدف ما تامین امنیت پایدار برای مردم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر