بازدید 10853

هشدار جنگی پاکستان به آمریکا

فرمانده نیروی هوایی پاکستان گفت:پهپادهای آمریکا در صورت تجاوز به حریم هوایی کشورمان، هدف قرار می گیرند.
کد خبر: ۷۵۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸ 08 December 2017

فرمانده نیروی هوایی پاکستان گفت:پهپادهای آمریکا در صورت تجاوز به حریم هوایی کشورمان، هدف قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری' دیلی پاکستان'، ژنرال سهیل امان فرمانده نیروی هوایی پاکستان به طور رسمی نیروهای نظامی آمریکا را به واکنش جدید تهدید کرد.

وی ادامه داد: اسلام آباد برای دفاع از خاک خود آماده بوده و در صورتی که پهپادهای آمریکایی حریم هوایی ما را نقض کنند، بدون ملاحظه‌ ساقط می شوند.
ژنرال سهیل امان با حساس خواندن اوضاع منطقه گفت:کشورها باید تکیه بر ظرفیت‌های خود به صورت جدی علیه تروریسم اقدام کنند تا بتوانند امنیت و آسایش را به مردمشان هدیه کنند.


فرمانده نیروی هوایی پاکستان همچنین از حمله تروریستی به پایگاه کامره به عنوان تلخ‌ترین رویداد تاریخ نیروی هوایی این کشور یاد کرد و گفت:با جدیت بیشتر با تروریست‌ها جنگیدیم و قدرت خود را بیش از پیش افزایش دادیم.
فرمانده نیروی هوایی پاکستان به استفاده نیروی هوایی کشورش از نیروهای بومی تاکید کرد و گفت:برای تعمیر هواپیماهایی که در حادثه تروریستی پایگاه هوایی کامره آسیب دیدند، کشورهای غربی 287 میلیون دلار پول مطالبه کردند ولی جوانان نیروی هوایی پاکستان با صرف تنها 25 میلیون دلار آنها را به صورت کامل تعمیر و راه اندازی کردند.

به گزارش ایرنا، پاکستان همواره به حمله پهپادهای آمریکایی اعتراض کرده و آن را نقض حاکمیت خود تلقی کرده است.
اما با این حال آمریکا تاکید می کند که این هواپیماها جنگجویانی را که در مناطق بی قانون قبایلی، هم مرز با افغانستان مخفی شده اند، نابود می کنند؛ جایی که ارتش پاکستان چندان رغبتی به فرستادن نیروهای نظامی برای مقابله با آنها ندارد.
در حمله یک فروند هواپیمای بدون سرنشین به منطقه قبایلی 'کرم اجنسی' در ماه سپتامبر(شهریور) نیز سه نفر کشته و دو تن زخمی شدند.
مقام های رسمی پاکستان همچنین، دوشنبه شب 24 مهرماه امسال اعلام کردند که دست کم چهار موشک در حمله پهپادها در منطقه ' کرم اجنسی' در نزدیکی مرز افغانستان شلیک شده است.
بر اساس اعلام یک منبع آگاه، 5 تن در این حمله به خانه یک مظنون به ستیزه جویی - که در مناطق بی قانون قبایلی- هم مرز با افغانستان مخفی می شوند- کشته شده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان