بازدید 4454

فتح‌خواستار‌اقدام‌مسلحانه‌علیه‌رژیم‌صهیونیستی‌شد

شاخه نظامی جنبش آزادی‌بخش فلسطین در بیانیه‌ای خواستار اقدام مسلحانه علیه دشمن اسرائیلی شد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شاخه نظامی جنبش آزادی‌بخش فلسطین در بیانیه‌ای خواستار اقدام مسلحانه علیه دشمن اسرائیلی شد.
کد خبر: ۷۵۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶ 08 December 2017

شاخه نظامی جنبش آزادی‌بخش فلسطین در بیانیه‌ای خواستار اقدام مسلحانه علیه دشمن اسرائیلی شد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شاخه نظامی جنبش آزادی‌بخش فلسطین در بیانیه‌ای خواستار اقدام مسلحانه علیه دشمن اسرائیلی شد.

به گزارش فارس، بنا بر اعلام شبکه المنار، شاخه نظامی جنبش آزادی بخش میهنی فلسطین (فتح) در اعتراض به اعلام قدس به عنوان پایتختی فلسطین اشغالی از سوی دولت آمریکا، خواستاز از سرگیری مقاومت مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی شد.

شاخه نظامی فتح همچنین همه نیروهای خود را به حالت آماده باش درآورد و از دولت خودگردان فلسطین و سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) خواست دیگر اسرائیل را به رسمیت نشناسند.

در این بیانه که به صورت زنده قرائت شد، فتح از سازمان همکاری فلسطین، اتحادیه عرب و کشورهای اسلامی خواست قدس را به عنوان پایتخت فلسطین به رسمیت بشناسند و سفرای آمریکا و رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.

این جنبش همچنین از همه نیروهای خود و مقاومت فلسطین خواست به هر نحوی که می‌توانند با دشمن صهیونیستی دست به مبارزه مسلحانه بزنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان