بازدید 10493

قاتل اهورا به مرگ محكوم شد

کد خبر: ۷۵۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 09 December 2017

پدرخوانده جنايتكار كه متهم است پس از تعرض به اهورا، پسربچه سه‌ساله را به قتل رسانده است به قصاص، 180 ضربه شلاق، زندان و تبعيد محكوم شد.


به گزارش جوان، بيست و دوم مهرماه امسال، مأموران پليس شهرستان رشت از مرگ مشكوك پسربچه سه‌ساله به نام اهورا در بيمارستان پورسينا باخبر و راهي محل شدند. بررسي‌ها نشان ‌‌داد، كودك خردسال پس از انتقال به بيمارستان از سوي ناپدري‌اش، بر اثر خونريزي شديد از ناحيه سر و بيني به كما رفته است. پزشكان همچنين متوجه شدند كه اهورا ابتدا به خاطر آزار شديد، مورد ضربه مغزي قرار گرفته است.

با انتقال جسد به پزشكي قانوني، كارآگاهان پليس در نخستين گام از تحقيقات خود دريافتند مجتبي، ناپدري 28 ساله از مدتي قبل با مادر اهورا كه از شوهرش طلاق گرفته بود در فضاي مجازي آشنا شده و سپس ازدواج كرده است. مجتبي هم در حالي كه صاحب دختري دو و نيم ساله بود همسرش را طلاق داده و سرپرستي دخترش را هم به همسر سابقش سپرده بود.


مجتبي در اولين تحقيقات اتهام قتل و كودك آزاري را انكار كرد و مدعي شد كه اهورا هنگام رفتن به دستشويي به زمين خورده و دچار آسيب شده است. مادر اهورا وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، گفت: من در محل كارم بودم كه مجتبي تماس گرفت و گفت كه اهورا بيمار شده و او را به بيمارستان برده است. وقتي خودم را به بيمارستان رساندم از مرگ او با خبر شدم.

مجتبي اما در تحقيقات بعدي پليس لب به اعتراف گشود و جنايت‌سياه را فاش كرد. او گفت در نبود همسرش وسوسه شده و پس از آزار كودك، سر او را به ديوار كوبيده است. با اعترافات تكان دهنده مرد جنايتكار، پرونده با درخواست قصاص از سوي اولياي دم، به شعبه سوم دادگاه كيفري يك استان گيلان فرستاده شد. در جلسه رسيدگي به پرونده كه در دو بخش علني - اتهام قتل - و غيرعلني - اتهام تعرض - برگزار شد بعد از قرائت كيفرخواست از سوي نماينده دادستان، اولياي‌دم گفتند خواسته‌اي جز قصاص ندارند.

در ادامه بعد از آخرين دفاع متهم، هيئت قضايي بعد از شور رأي خود را صادر كرد. احمد سياوش‌پور، رئيس كل دادگستري استان گيلان گفت: مجتبي به اتهام قتل عمد به قصاص، به اتهام رابطه غيراخلاقي به 100 ضربه شلاق و دو سال تبعيد محكوم شد. متهم همچنين به اتهام كودك‌آزاري به شش ماه حبس و پرداخت ارش و به اتهام شرب خمر به 80 ضربه شلاق محكوم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی