بازدید 4316
گزارش

جلسه تمدیدپرسپولیس بابرانکو بازهم بدون نتیجه قطعی تمام شد

اعلام شد با توجه به ادامه روند مثبت مذاکرات، درباره کلیات ادامه همکاری تفاهم لازم صورت گرفته است و در حال حاضر دو طرف روی بهترین برنامه‌ریزی برای آینده بهتر تیم متمرکز هستند
کد خبر: ۷۵۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 10 December 2017

در پایان نشست امروز یکشنبه سرپرست باشگاه پرسپولیس نتیجه جدیدی حاصل نشد و سرمربی قرمزها فعلا در جزییات با مقامات باشگاه توافق قطعی نکرد. در همین حال به رسانه ها اعلام شد با توجه به تفاهم درباره کلیات ادامه همکاری، تمدید قرارداد در روزهای آینده صورت خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ امروز یکشنبه پس از کنفرانس خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان در محل ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا با حمیدرضا گرشاسبی درباره ادامه همکاری خود با باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو داشته باشد.

در این نشست، دو طرف در ادامه گفتگوهای قبلی خود برای طراحی برنامه‌های آینده باشگاه که باید در مورد آنها توافق شود به آنالیز مسائل گوناگون فنی و حقوقی در دو سال و نیم گذشته پرداختند و برنامه‌های آتی باشگاه برای حضور پر قدرت در لیگ برتر، جام حذفی و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا مورد گفتگو و بررسی دو طرف قرار گرفت. آنها همچنین درباره وظایفی که هر یک به تفکیک برای اجرای برنامه‌ها بر عهده خواهند داشت با یکدیگر صحبت کردند.

در پایان این جلسه اعلام شد با توجه به ادامه روند مثبت مذاکرات، درباره کلیات ادامه همکاری تفاهم لازم صورت گرفته است و در حال حاضر دو طرف روی بهترین برنامه‌ریزی برای آینده بهتر تیم متمرکز هستند و ظرف روزهای آینده تمدید قرارداد نهایی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان