بازدید 6057

20هزارتماشاچی به تماشای فیلم صفرتاسکو نشستند

کد خبر: ۷۵۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 10 December 2017

با شروع یازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت، شاهد اکران عمومی صفرتا سکو فیلم مستند بلند سحر مصیبی به تهیه کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی در سینماها هستیم.

به گزارش تابناک ورزشی، این فیلم که برنده نشان فیروزه ای دوره قبل این جشنواره و کاندید تمام رشته ها در جشنواره فجر سال قبل است به زندگی خواهران منصوریان قهرمانان ووشوی جهان می پردازد. صفر تا سکو بعد از تهران انار ندارد دومین فیلم مستندی است که موفق شد تا به اکران عمومی برسد. اما تهران انار ندارد پیش از تشکیل گروه هنر و تجربه به نمایش درآمده بود.
این فیلم با وجود در اختیار داشتن سالن های کم در سینماها با حمایت بی سابقه مردم مواجه شد و در دوهفته آغاز بیش از بیست هزار نفر به تماشای این فیلم نشستند. مهتاب کرامتی درباره این شرایط این روزهای اکران فیلمش گفت : در طول یکسال گذشته از جشنواره سینما حقیقت تا امروز صفر تا سکو اتفاق مبارکی برای سینمای ما و سینمای مستند بوده. بسیار خوشحالم که موفق شدیم در روزهای پیش از شروع جشنواره امسال فیلم را به اکران عمومی در بیاوریم،از گروه بسیار خوب و همدلی که داریم تشکر می کنم که این امکان را برای ما فراهم کرد،حمایت هنرمندان و ورزشکاران و استقبال بی نظیر مردم برای ما بسیار ارزشمند است.”

مدیر تبلیغات و رسانه : شیوا آباء
روابط عمومی :نسیم چراغلو،طراحی پوستر : محمد حسین هوشمندی
مجری طرح : موسسه فرهنگی هنری اندیشه پردیس جم
پخش از بامداد فیلم

20هزارتماشاچی به تماشای فیلم صفرتاسکو نشستند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار