بازدید 4700

ظریف: غیرقابل اعتمادبودن آمریکا قابل پیش‌بینی است

کد خبر: ۷۵۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶ 11 December 2017

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن یادآوری بدعهدی های آمریکا در قبال تعهدات بین المللی، از اروپا خواست با همراه شدن با آمریکا در تضعیف برجام اشتباه گذشته خود را تکرار نکند.

به گزارش مهر، محمد جواد ظریف با انتشار یادداشتی در روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز»، ضمن یادآوری بدعهدی های آمریکا در قبال تعهدات بین المللی از جمله برجام و توافقنامه آب و هوایی پاریس، از اروپا خواست با همراه شدن با دولت آمریکا در تضعیف برجام اشتباهات گذشته را تکرار نکند.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، در بخش هایی از این یادداشت آمده است: متاسفانه طی یازده ماه گذشته، پاسخ دولت ترامپ به حسن نیت ایران تنها خشم و قهر بوده است. اما غیرقابل اعتماد بودن آمریکا- از توافق پاریس درباره تغییرات آب و هوایی گرفته تا بیت‌ المقدس- کاملا قابل پیش‌بینی است.

وزیر خارجه ایران در ادامه با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در گذشته و همراهی کشورهای اروپایی پس از اقدام داوطلبانه ایران در توقف غنی‌سازی هسته‌ای به عنوان یک اقدام اعتمادساز، اعلام کرد امیدوار است اروپا این بار اشتباه گذشته خود را تکرار نکند و با آمریکا همراه نشود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر