بازدید 1796

حزب حاکم ونزوئلا خود را پیروز انتخابات شهرداری‎ها معرفی کرد

رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که حزب حاکم سوسیالیست تا پایان شمارش آراء، موفق به کسب ۳۰۰ حوزه از مجموع ۳۳۵ جایگاه مورد رقابت در انتخابات شهرداری‎ها خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 11 December 2017

رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که حزب حاکم سوسیالیست تا پایان شمارش آراء، موفق به کسب ۳۰۰ حوزه از مجموع ۳۳۵ جایگاه مورد رقابت در انتخابات شهرداری‎ها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، حزب سوسیالیست وابسته به «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا، با کسب دست‌کم ۹۰ درصد از ۳۳۵ جایگاه مورد رقابت، پیروزی در انتخابات سراسری شهرداری‎ها را از آن خود کرد.

این پیروزی می‎تواند شانس وی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ ونزوئلا را بیش از پیش افزایش دهد حال‌آنکه وی خطاب به مردمی که در میدان «بولیوار» شهر «کاراکاس» جمع شده بودند، گفت: بیایید خود را برای ۲۰۱۸ آماده کنیم.

طبق آخرین نتایج اعلام شده از سوی هیات انتخابات، سوسیالیست‎ها از مجموع ۴۲ حوزه شهرداری، پیروزی در ۴۱ شعبه را از آن خود کرده‌اند حال آنکه به گفته مادورو، با پایان شمارش آراء، نتیجه احتمالی رقابت در ۳۳۵ حوزه، کسب پیروزی در بیش از ۳۰۰ حوزه خواهد بود.

پیروزی حزب سوسیالیست درحالی رقم می‌خورد که ۳ حزب اصلی اپوزیسیون ونزوئلا، حضور در انتخابات شهرداری‎ها را تحریم کرده بودند.

این ‌درحالی است که مادورو در اعتراض به این اقدام گفت: احزابی که انتخابات را تحریم کرده‌اند باید از حضور در سایر انتخاب‎های آتی نیز محروم شوند.

گفتنی است اپوزیسیون غربگرای ونزوئلا، به دلیل ضعف اقتصادی دولت مادورو، خواهان برکناری وی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس