بازدید 3029

فاز دوم طرح ریجستری تلفن‌همراه آغاز شده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه فاز دوم طرح ریجستری آغاز شده که شامل تمامی مدل‌های گوشی‌های تلفن همراه می‌شود، گفت: از محل اجرای طرح ریجستری حداقل یک هزار میلیارد تومان عاید دولت می‌شود.
کد خبر: ۷۵۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 11 December 2017

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص اجرای طرح ریجستری گوشی‌های تلفن همراه، اظهار داشت: فاز دوم طرح ریجستری آغاز شده که شامل تمامی مدل‌های گوشی‌های تلفن همراه می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای طرح ریجستری ادامه پیدا می‌کند، گفت: اجرای این طرح به نفع مصرف کننده و کشور است، در این میان عده‌ای دلال در صدد آشفته کردن بازار بودن که در حال حاضر قیمت‌ها متعادل و به میزان قبلی خود بازگشته.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از محل اجرای طرح ریجستری حداقل یک هزار میلیارد تومان عاید دولت می‌شود، ادامه داد: در این طرح حق‌وحقوق دولتی پرداخت می‌شود و در این میان دیگر دلالان حضور ندارند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه فواید و عواقب مثبت اجرای طرح ریجستری برای مصرف کننده و دولت است، خاطرنشان کرد: در گذشته گوشی‌های نامرغوب به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شدند که در حال حاضر با اجرای طرح ریجستری واردکنندگان ملزم به واردات گوشی‌هایی با کیفیت بالا و دارای شناسنامه از طریق گمرک هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر