بازدید 6537

واکنش عجیب بدن قدوس به قرعه بازی باآرسنال

شکست دادن مردان آرسن‌ونگر کار ساده‌ای نیست اما در عین حال غیرممکن هم نیست. باید تا قبل از بازی با آنها حسابی تیم حریف را آنالیز کرده و مطیع دستورات کادرفنی باشیم.
کد خبر: ۷۵۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ 11 December 2017

آرسنال تیم بزرگی است اما این میدان بزرگی خواهد بودستاره ایرانی تیم فوتبال اوسترشوند سوئد پس از روشن شدن تکلیف قرعه‌کشی لیگ اروپا گفت: حالا که حریفمان مشخص شده باید حسابی تلاش کنیم، در تعطیلات هم نشد آرام باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سامان قدوس لژیونر ایرانی تیم فوتبال باشگاه اوسترشوند پس از شنیدن خبر رویارویی تیمش با آرسنال گفت: فکر می‌کردم در تعطیلات آرامش داشته باشم اما باید بگویم اینجا هم نشد آرام باشیم. کار بسیار سختی داریم و باید بگویم وقتی نتیجه قرعه‌کشی مشخص شد خیس عرق شدم.با تمام قدرت باید برای صعود به مرحله بعدی تلاش کنیم و از نام حریف هراسی نداشته باشیم.

قدوس در ادامه به SportBladet گفت: آرسنال تیم بزرگی است اما این میدان بزرگی خواهد بود برای درخشش من و هم‌تیمی‌هایم. ما باید در خاک انگلیس مقاومت کنیم و در خاک خود به پیروزی فکر کنیم. شکست دادن مردان آرسن‌ونگر کار ساده‌ای نیست اما در عین حال غیرممکن هم نیست. باید تا قبل از بازی با آنها حسابی تیم حریف را آنالیز کرده و مطیع دستورات کادرفنی باشیم.

واکنش عجیب بدن قدوس به قرعه بازی باآرسنال

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل