بازدید 8323

نوبخت: شاید بنزین بیش از ۱۵۰۰ تومان شود

سخنگوی دولت از احتمال افزایش قیمت بنزین به بیش از ۱۵۰۰ تومان در سال ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ 12 December 2017

سخنگوی دولت از احتمال افزایش قیمت بنزین به بیش از ۱۵۰۰ تومان در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در باره افزایش عوارض خروج از کشور که در بودجه سال 97 به آن اشاره شده است، اظهار داشت: در بودجه اقدامات متنوعی در نظر گرفته شده است از جمله برنامه اشتغالزایی، فقرزدایی و همچنین برای اینکه بتوانیم از امکانات بخش غیردولتی برای توسعه کشور استفاده کنیم مدل مشارکت عمومی-خصوص مطرح است.

وی ادامه داد: به همین جهت بودجه سال 97 حداقل 8 موضوع و ویژگی جدید دارد، در یکی از ردیف‌ها یک عددی پیش بینی شد که در فرآیند رسیدگی مانند سایر پیشنهادات دیگر در مجلس و کمیسیون‌ها بررسی می‌کند و بهترین تصمیمات گرفته می‌شود.

 

سخنگوی دولت در خصوص افزایش قیمت بنزین تا 1500 تومان، توضیح داد: درقانون بودجه سال جاری و لوایح گذشته همیشه ظرفیتی برای اصلاح قیمت حامل‌های انرژی در نظر گرفته می‌شود، در بودجه سال 96، دولت اجازه دارد تا سقف 48 هزار میلیارد تومان نسبت به اصلاح قیمت حامل‌های انرژی اقدام و درآمدی کسب کند، در حال حاضر بر اساس قیمت‌های موجود چیزی حدود 32 هزار میلیارد تومان کسب کرده ایم.

نوبخت با اشاره به اینکه 16 هزار میلیارد تومان فاصله تا سقف تعیین شده وجود دارد، بیان داشت: با قیمت کنونی بنزین نمی‌توان به سقف برسیم، بنابراین قیمت بنزین حتی می‌تواند به عددی بالاتر از عدد مطرح شده افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه درآمد 48 هزارمیلیارد تومان ظرفیت قانون است، گفت: قطعاً برای هرگونه اصلاح قیمت باید برنامه‌ریزی صورت گیرد و اگر قرار بر این باشد که اصلاح قیمتی صورت بگیرد تا دولت کسری بودجه خود را جبران کند روش مناسبی نیست، چرا که ما از مسیر دیگری زیان خواهیم دید، به همین جهت همه امور چه در لایحه و چه در قانون فعلی بستگی به آن دارد که از منبعی که می خواهیم درآمدی بدست می آوریم چه مصرفی می‌خواهیم داشت.

نوبخت که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، تاکید کرد: هر اقدامی در این زمینه در جهت برخوردار از ظرفیت‌های قانونی حتماً اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی دولت در ادامه به اعلام کنگره آمریکا در خصوص پایبندی ایران به برجام، اظهار داشت: سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایبندی ایران به برجام را تایید کرده‌اند.

نوبخت ادامه داد: اما موضع آمریکا که کاملا غیرمنطقی،خصمانه، تشنج آفرین و در واقع ناآرام کننده منطقه است قبلا تکرار شده بود و از نه تنها از سوی جمهوری اسلامی حتی از سوی همپیمانان آمریکا نفی شده است.

وی تاکید کرد: قطعاً جمهوری اسلامی ایران آن را به شدت محکوم خواهد کرد و متقابل از همه ظرفیت‌هایی که منافع ملی ما را تامین کند، دفاع و حفظ خواهیم کرد./

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۳
یک دفعه هم باید 50% اضافه کننین نه کمتر در توانتون نیست؟!!!!!
بله بایدبشود چرانشود؟دیگر انتخاباتی حداقل برای دولت شما درکارنیست !!!!!
من یک آرزو دارم ای کاش آلمان متولد میشدم
عجب حکایتی. طبق قانون قیمت آزاد بنزین بایستی ۹۵ درصد فوب خلیج فارس باشد که کمی کمتر از ۱۰۰۰ تومن فهلی است. چرا باید ما پولی بیشتر از ۱۰۰۰ تومن پرداخت کنیم.
تا انتخابات است همه وعده و وعید می دهند که ارزانی می شود ، فلان می شود...
دستتون درد نکنه
بعد که شد1300 مردم بگن خدا پدرشونو بیامرزه
به مرگ بگیرید که به تب راضی بشیم
واقعا" مردم رو چی فرض کردید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
متوجه نشدی 1300 در کار نیست. 1500 میشه عزیزم
حذف یارانه،افزایش مالیات،افزایش عوارض خروج کشور،گرانی بنزین و گازوییل در جهت فقرزدایی!!!
این اقای نوبخت نمی داند که اگر بنزین هزارو پانصد تومان شود بر همه چیز تاثیر خواهد گذاشت؟!!!
دور دوم همه رییس جمهورها همین داستانه..
چه می کند این دولت دبیرو امید
مردم از کجا بدهند
کسب و کار که خوابیده
شغل که ایجاد نشده
تورم تک رقمی!!!!! تورم خدمات دولتی 100 تا 300 درصد
آنوقت آقای نوبخت عزیز تورم چند درصد میشه حتما میگید 5 درصد !
این هم از عاقبت یارانه دکتر . خداییش آقای روحانی هم کم نمیگذاره برای ما . چیزی کم از دکتر محمود نداره .
این همه گرانی مثل عوارض خروجی،افزیایش پلاک خودرو وقیمت حامل های انرژی از 35 تا 45 ویا 50 درصد ان وقت افزایش حقوق بازنشسته ها 10 درصد؟!! ...
حقمونه ...
حقوق من 1900 با اضافه کاریه 2 تومن قسط میدم بخدا اوضاعمون بدتر میشه
آ؟یا حقوق ها هم همین قدر افزایش داره؟
امیدوارم ۱۵۰۰ بشه
مردم هنوز بیشتر از اینا جا دارند
روحانی مچکریم!!!!
خدایا این سال 97 رو هیچ وقت نیار.....
نوبخت همیشه با لبخند خبرهای بد میده
اخه چرا؟ چه دلیلی برای این افزایش قیمت هست؟
چرا دولت به جای اینکه از یه عده بخصوص که بیشترین سرمایه مملکت دستشونه مالیات بگیره اونو از جیب ملت می زنه ؟ می فهمین چه قیمتی و برای بنزین تو مملکتی که حقوق پایه کارمند دولت 3 ملیونه دارین تعیین می کنین؟ ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
حقوق پايه سه ميليون؟؟؟؟؟؟؟
منتظر تاوانش باشيد
2500 تومن خیلی بهتره کی به کیه
دست آقای روحانی دردنکنه
ممنون . سلام و مراتب تشکر ما را به اطلاع رییس جمهور برسانید .
یک دفعه ۵۰۰تومان روحانی مچکریم ...
اعلام می کنند که تورم کمتر از 9درصد است بعد خودشان بنزین را 50 درصد افزایش می دهند.
درآمد ملت هم شايد بيشتر از 50 درصد رشد كند ....
فقط به خاطر پول دارهه ببنید چه به روز فقرا می اورید
کاش بفکر مردم هم بودند
پول ندارید،سفر نروید
چرا که نه باید هم گران شود.وقتی حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان ایرانی برابر با کشورهای همسایه و بالاتر از میزان جهانی چرا نباید بنزین و....هم قیمت جهانی بشه.خیلی خوبه به خدا مزد به ریال و خرج به دلار.اقای مسئول محترم قیمت گذاری کمی هم به پایه حقوقهای اعلام شده در قانون نگاه کنید و بعد تصمیم کارشناسی بگیرید.
روحانی معترضیم ...
ببخشید!ولی بنده دیگر غلط می کنم که در انتخاباتی دیگر شرکت کنم!
برای من خیلی جالبه وقتی به اطرافم نگاه میکنم میبینم که همه اون کسایی که طرفدار روحانی و ایده هاش بودند حالا شدن منتقد سرسخت. عجبا از مردم این مملکت که فقط تابع احساساتشونن
تورم: 10 درصد. پس مردم به یارانه نیاز ندارند و حذف می شود. بنزین هم ارزان است باید گران شود. درآمد دولت کم است پس باید مالیات افزایش پیدا کند. تورم 10 درصد . پس حقوق کارکنان دولت 5 الی 10 درصد افزایش پیداکند. کلا با این تورم 10 درصدی وضع مردم زیادی خوب شده پس باید همه چی یهویی گران شود. . به قول بچه های فضای مجازی من و دولت و گرانی همه چی ، یهویی
ای کاش این گرانی ها که انجام میشد در جهت برنامه ریزی و رفاه و اشتغال زایی صورت میگرفت. افسوس و 100 افسوس که برای مردم خرج نمیشه.
همیشه راه حل این دولتها، راه حل آخر یعنی جیب مردم است!
اداره مالیات میگه من کاری ندارم چطوری درمیاری! درآمد امسال تو رو میزنم 100 میلیون تومان برو یجوری دربیار مالیاتشو بده! این موضوع باعث دزدی، خیانت در امانت، گرانفروشی و.... میشه که فرد بتونه فعلاً مالیاتش رو بده،
با اینجور وضع قوانین فقط مردم رو به جون هم میندازین، بجای اینکه که به مردم فشار بیارین، مالیات و عوارض و هزینه بنزین و ... کافیه یک دهم از این اختلاسها رو برگردونین!!! بودجه تا 10 سال آینده هم تامین میشه!!!
وضع این قوانین و فشار بر مردم برای نظام و کشور خطرناکه!! دیگه از الان به بعد از مدیران دلسوز و باوجدان .... استفاده کنید و... ممکنه با کمی فشار یر زندگی مردم و کمی هم تحریک خائنین به کشور، این مردم منفنجر بشن!!
کاش بنزین را سهمیه بندی کنند
یادم هست سال 92 چقدر مردم خودشان را سرزنش کردند که با رای ندادن در سالهای قبل تر باعث روی کار آمدن تندروها شدند الان با عملکرد این دولت که به مراتب فاجعه بارتراز دولت اصولگرا هست مشخص شد تحریم انتخابات درگذشته کاملا هم درست بوده و بین این جناحها هیچ تفاوتی نیست.اینکه رئیس جمهور روحانی باشد یا احمدی نژاد و در مجلس دکترعارف باشد یا کوچک زاده هیچ فرقی به حال مردم ندارد
در بدو تصدی دولت آقای روحانی در سال 92 بنزین لیتری 400 تومان بود. الان بعد از قریب 5 سال، ظاهرا قصد اینست که بنزین بالای 1500 فروخته شود.
خدا شما رو هم آقای نوبخت و امثالهم به روز مردم بنشونه
آقای روحانی ازطلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت کرده ومارامس کنید
احمدی نژاد کجایی لااقل تو بهتر بودی
اینجور که زلزله ها زیاد شده شاید تقدیر خدا اینه که در سال 97 از دست این دولت انقدر عذاب نکشیم با یه زلزله 8 ریشتری همه مون راحت میشیم.
شخصی الاغی داشت وهمیشه به او کاه یونجه وشبرد میداد الاغ کار خود را انجام میداد بعد از مدتی صاحبش یونجه را از جیره اش کم کرد الاغ همچنان به کارش ادامه میداد مدتی بعد شبدر نیز از جیره الاغ کم شد ولی الاغ همچنان به کارش ادامه میداد تا جایی الاغ کار کرد واز ضعف مرد ؟؟.....!!!!!
صدرحمت به احمدی نژاد
خدا مگه خودش بهمون رحمکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر