بازدید 7354
۴
فرماندار تهران خواستار شد؛

تعیین مکانی در تهران برای تجمعات و اعتراضات

فرماندار تهران در جلسه مشترک مسئولان استانی با اعضای شورای شهر تهران خواستار در نظر گرفتن یک پارک یا مکان دیگری مخصوص تجمعات و اعتراضات مردمی در این شهرستان شد.
کد خبر: ۷۵۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸ 13 December 2017

 فرماندار تهران در جلسه مشترک مسئولان استانی با اعضای شورای شهر تهران خواستار در نظر گرفتن یک پارک یا مکان دیگری مخصوص تجمعات و اعتراضات مردمی در این شهرستان شد.

به گزارش مهر، عیسی فرهادی شامگاه سه شنبه در جلسه مشترک مسئولان استانی با اعضای شورای شهر تهران، طی سخنانی گفت: نیم درصد از عوارض شهرداری تهران مربوط به ساخت و ساز کتابخانه‌های عمومی باید اختصاص یابد.

وی افزود: متاسفانه در سال ٧٠ میلیارد از حساب شهرداری برداشت و در سطح کشور هزینه می‌شود، اما شهرداری این نیم درصد را برای ساخت و ساز کتابخانه در اختیار انجمن قرار نداده است که امیدواریم شورا این پرداخت‌ها را انجام دهند.

فرماندار تهران با اشاره به وجود ۳۰۳ هزار و ۷۰۰ هکتار بافت فرسوده در تهران، گفت: ۱.۵ میلیون نفر جمعیت شهرستان تهران در بافت فرسوده سکونت دارد، زلزله ها نیز ایرانگردی را شروع کرده و همه جای ایران زلزله داریم، باید برای پیشگیری از خسارات زلزله شورای شهر نوسازی بافت فرسوده را در برنامه خود بیاورد، تا در ۴ سال این شورا ۱۰ یا ۲۰ درصد از این بافت فرسوده نوسازی شود.

فرهادی در بخش دیگری از سخنان خود به ساختمان پلاسکو و انتظارات برای بازسازی آن اشاره کرد و گفت: انتظار داریم در صدور پروانه های ساخت پلاسکو با همکاری شهرداری تهران با سرعت بیشتری انجام شود.

وی به مشکلات شهرک زیتون تهران اشاره کرد و گفت: سال ۷۲ و ۷۴ وزیر وقت مجوزی برای ساخت این شهرک داده است که بعد از آن در منطقه ممنوعه و ریه تهران قرار گرفته است، پیشنهاد می کنم، صفر تا ۱۰۰ این شهرک در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد، تا یک پارک بزرگ در آن احداث کند و سپس از اعتبارات شهرداری به تدریج مالکان این شهرک را از آن مکان نجات دهند.

فرماندار تهران گفت: پیشنهاد می دهم یک محل یا پارکی برای اعتراضات و تجمعات تهران در نظر گرفته شود، که هرکس قصد اعتراض دارد به آن پارک برود و مدیر مربوطه را نیز به آن محل دعوت کنیم، این اتفاق برای تخلیه اعتراضات مردمی ضرورت دارد و در بسیاری از کشورهای دنیا انجام شده است.

فرهادی افزود: ۱۳۵ مدرسه در منطقه ۲۲ شهر تهران کم داریم، برای این کاستی ها باید چاره اندیشی کنیم.

وی به بحث متکدیان و معتادان متجاهر تهران اشاره کرد و افزود: این افراد یک جمعیت ۳۰ هزار نفری دارند، باید برای این افراد فکری کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۴
بسیار کارعالی است البته جایی باشد که محل رفت امد مسئولین باشند تا ببند مردم به انها اعتراض دارند ... تا جوابگوی این مردم و خواستهایشان باشند البته در نا کجا اباد نباشد .......عاری از هرگونه نیروی انتظامی باشد ..نه بخواهند یک جا محصور شده با کنترل صد در صد باشد ...
برا چی محل برای اعتراض تعیین کردند.مگه کسی ناراحته از سیاستهای حاکم.بی خود مسئولان خودشون رو زحمت ندن.کسی از چیزی ناراحت نیست که بخواد اعتراض کنه و اونا الان می خوان محل برای ابراز اعتراض تعیین می کنند.البته شاید ممکن باشه توریستهایی که هر روز میلیون میلیون از کشورهای دیگه وارد میشن بخوان علیه سیاستهای مسئولان خودشون در کشور ما اعتراض کنند لذا جایی باید باشه که بتونند این کار رو بکنند .اگه منظور اونان پس ایراد نداره یه جایی در نظر گرفته شه....
این هم از کرامات شیخ ماست.محل اعتراض همیشه جایی است که نسبت به عملکرد آن مردم معترض هستند.مثلا برای اعتراض به مجلس باید جلوی مجلس اعتراض نمود.نه اینکه محلی که کسی صدای اعتراضات را نشنود.معلوم است از نارضایتی عمومی بسیار وحشت زده اید که از حالا به فکر مکان اعتراض هستید.
از انگلیس میخوان تقلید کنن؟! اونا هاید پارک رو دارن که برای همین منظوره، فکر خوبیه البته، ولی مثل کرس های آزاد اندیشی نباشه؟!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر