بازدید 6479
۱

پیشنهاد فرماندارتهران برای تجمعات اعتراضی

کد خبر: ۷۵۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 13 December 2017

 

فرماندار تهران با اشاره به زلزله‌های اخیر در کشور از اهمیت توجه به بافت فرسوده در تهران گفت: حدود یک‌ونیم میلیون نفر از جمعیت تهران در مساحت 3700 هکتار بافت فرسوده زندگی می‌کنند و امیدواریم در پایان چهار سال فعالیت شورا بتوانیم از رشد مشخصی در زمینه اصلاح بافت فرسوده صحبت کنیم.

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی در جلسه استاندار، فرمانداران و اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش به عوارض شهرداری مربوط به کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و خواستار پیگیری این مساله شد.

وی به شورایاری‌ها اشاره کرد و گفت: خواهش ما این است که این مساله سریعتر قانونی و موضوع تشکیل شورایاری‌ها نیز حل شود.

فرماندار تهران همچنین خواستار تعیین‌تکلیف وضعیت ساختمان پلاسکو شد و گفت: انتظار می‌رود سریعتر کار این ساختمان دنبال شود و پروانه آن صادر شود.

حل مشکل ساکنان شهرک زیتون از موارد دیگر مورد اشاره فرماندار تهران بود و وی همچنین پیشنهادی نیز برای تجمعات ارائه کرد و گفت: خوب است محلی را برای تجمعات مردم در تهران تعیین کنیم تا هر کسی که خواست اعتراض کند به آنجا برود و مسوولان هم آنجا در جمع مردم حاضر شوند.

فرهادی کمبود مدارس در تهران را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و در این رابطه گفت: تنها در منطقه 22، 135 مدرسه کم داریم که باید به این موضوع توجه شود.

رسیدگی به وضعیت متکدیان، معتادان، سد معبر و موضوع کودکان کار از دیگر مواردی بود که فرهادی در این جلسه به آنها اشاره کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
وسط بیابونهای کهریزک خوبه؟؟/
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر