بازدید 2552

آمادگی نیروهای الحشد الشعبی برای انجام عملیات جدید در شمال عراق

نیروهای الحشد الشعبی به زودی عملیاتی گسترده در مناطق شمالی عراق برای مقابله با گروهک های تروریستی تازه تأسیسی چون انصار السنه و «رایات البیض» آغاز خواهند کرد.
کد خبر: ۷۵۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 13 December 2017

نیروهای الحشد الشعبی به زودی عملیاتی گسترده در مناطق شمالی عراق برای مقابله با گروهک های تروریستی تازه تأسیسی چون انصار السنه و «رایات البیض» آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «الاخبار»، «ابو رضا النجار» فرمانده نیروهای الحشد الشعبی در محور شمال عراق اعلام کرد که به زودی عملیات پاکسازی کوه های منتهی به شهر «طورخورماتو» آغاز خواهد شد.

بر اساس این خبر النجار ضمن تأکید بر اینکه روستاهای ترکمانی هر از گاهی شاهد حملات مختلف هستند تأکید کرد که در طول چند روز آینده عملیات گسترده ای با همکاری نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراقی برای پاکسازی کوه های منتهی به روستاهای ترکمانی در شهر طوزخورماتو انجام خواهد شد.

قرار است در این عملیات گروهک تروریستی تازه تأسیسی به نام «پرچم های سفید» مورد هدف قرار بگیرند، بعد از شکست داعش در عراق و سوریه گروه های موازی و مشابه ای تأسیس شده اند مانند گروهک «انصار السنه» که عناصر این گروه را اعضای باقیمانده از تروریست های داعش و جبهه النصره و القاعده تشکیل می دهند اما هنوز نهادهای امنیتی نتوانسته اند اطلاعات زیادی در خصوص گروه «رایات البیض» یا پرچم های سفید به دست بیاورند.

این فرمانده نیروهای الحشد الشعبی اعلام کرد که نیروهای الحشد الشعبی حمله به مواضع تجزیه طلبان را نیز آغاز کرده است که اولین گام از این عملیات برای پیشروی در عمق مناطقی است که از آن به سوی غیر نظامیان حملاتی صورت می گیرد.

بر اساس این خبر محور عملیاتی نیروهای امنیتی عراقی و نیروهای الحشد الشعبی مناطق تجمع تروریست های پژاک، انصار السنه و گروه پرچم های سفید خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار