بازدید 3629

قرائت لیست نیازمندی‌های زلزله‌زدگان استان کرمان

نماینده مردم کرمان در مجلس خطاب به دولتمردان درخواست تشکیل جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران کشور به ریاست رییس‌جمهور جهت تدبیر برای زلزله کرمان و راور داد.
کد خبر: ۷۵۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 13 December 2017

محمدمهدی زاهدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: زلزله کرمان و راور منطقه را گرفتار لرزش پیوسته و بدون انقطاع، ترس مستمر مردم و تعطیلی مدارس کرده است.

 به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: زیبنده و شایسته دولتی که ادعای خدمتگزاری دارد نیست که هیچ وزیر و مقام عالیرتبه‌ای در کرمان حضور نیابد. ستاد مدیریت بحران با همت استاندار به صورت مستمر تشکیل جلسه می دهد اما بدون همکاری ملی امکان رفع مشکلات نیست.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس سپس به قرائت لیستی برای اختصاص نیازمندی ها به مناطق زلزله زده جنوب استان کرمان از جمله اختصاص حداقل 200 میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی، حداقل 300 میلیارد تومان برای بازسازی، حداقل 150 میلیارد تومان برای هزینه‌های مورد نیاز، تامین خودروهای امدادی برای هلال احمر و اورژانس استان، احیای قنوات آسیب‌دیده و رفع آسیب خطوط انتقال آب شهری و روستایی، بهسازی راه‌های روستایی آسیب دیده پرداخت.

نماینده مردم کرمان در مجلس مشکلات بازنشستگان فولاد و ذوب‌آهن کرمان را محور تذکرش به علی ربیعی اعلام کرد و افزود: تا کی ظلم به این قشر مستضعف؟ آنان در اعمال تونل‌ها و معادن ذغال سنگ کار می‌کردند و حالا در این سن دچار ناراحتی‌های ریوی و سرطان هستند. نه به موقع به آنان حقوق می‌دهید و نه آنان را تحت پوشش نظام بیمه‌ای مناسب قرار می‌دهید. این بی‌عدالتی محض را کنار بگذارید. شما و دولت اقدام عاجل کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی