بازدید 3846

سعه‌صدر نظام درباره احمدی‌نژاد شامل «رییس‌جمهوری با رفتار متمایز» هم بشود

فرج‌الله رجبی
کد خبر: ۷۵۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 13 December 2017

ترامپ در یک حماقت آشکار بیت‌المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد و با این اقدام خود سلسله‌ای از اقدامات و اتفاقات مهمی را در خاورمیانه رقم می‌زند. از سوی دیگر حاکمان بلندپرواز عربستان و رژیم صهیونیستی در تلاش مضاعف برای ایجاد تفرقه و تنش و درگیری به منظور تفوق نظامی و سیاسی هستند در حقیقت خاورمیانه عرصه شطرنجی است که بازیگران اصیل آن آمریکا و جمهوری اسلامی ایران هستند.

در چنین شرایطی که اقدامات منطقه باید حساب شده، دقیق و توام با دوراندیشی باشد از همه مسئولان و صاحبان تریبون‌های رسمی، مقامات لشکری و کشوری، ائمه جمعه و افراد موثر درخواست می‌کنم در اظهارنظرها و اقدامات‌شان مصوبات شورای امنیت ملی را مدنظر قرار دهند و از هرگونه رفتار و گفتار احساسی، ناهماهنگ، شتاب‌زده و خدای نکرده پرهزینه بپرهیزند.

اقدامات ترامپ رویارویی ایرانی - عربی را به رویارویی اسلامی – آمریکایی مبدل کرده است. مقابله با توطئه‌های آینده آمریکا و تبدیل تهدیدها و فرصت‌ها به مثابه حرکت مهره‌های شطرنج است و خدای نکرده غفلت موجب فرصت‌سوزی می‌شود.

داستان احمدی‌نژاد و دوستانش تازه آغاز شده است و یقینا به اینجا ختم نخواهد شد. بر خلاف آنان که حال فعلی وی را متفاوت از قبل می‌دانند، معتقدم احمدی‌نژاد از ابتدا این چنین بوده است و دوستان دیر متوجه ماجرا شدند. ماجراجویی‌ها و بی‌تدبیری‌های احمدی‌نژاد سال‌هاست کشور را ملتهب کرده و همچنان همه ما نمایندگان مجلس شاهدیدم که حاصل دوران ریاست جمهوری وی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چالش‌های بزرگی در ابعاد ملی برای کشور بوجود آورده است.

اکنون خود(احمدی‌نژاد) و دوستانش بعد از آن همه تخلف، از نظام و انقلاب طلبکارند و حتی تهدید به افشاگری می‌کنند و دست آخر «بست‌» می‌نشینند و می‌دانیم که بست‌نشینی در حرم حضرت عبدالعظیم معنی تاریخی کاملا روشنی دارد البته آنان همچنان به رفت و آمد و تشکیل جلسه ادامه می‌دهند و مانعی ندارند.

خویشتن‌داری و سعه‌صدر نظام و قوه قضاییه نسبت به احمدی‌نژاد را نقطه قوت آن می‌دانیم اما چه خوب بود این تسامح و تساهل درباره همه افراد و جریان‌های سیاسی وجود داشت و یکسان عمل می‌شد.

رییس‌جمهور دیگری با رفتار، منش و شخصیتی کاملا متمایز از احمدی‌نژاد از حضور در برخی از مراسمات فرهنگی و سیاسی و مجالس با دوستانش منع می‌شود حتی وقتی در انتخابات شرکت می‌کند و رای می‌دهد و در دفاع از نظام و رهبری سخن می‌گوید برایش سر تکان می‌دهیم و گله‌مندیم که چرا تعدادی از نمایندگان با وی دیدار کرده‌اند حتی اگر در آن جلسه جز در تایید نظام و تبعیت از رهبری کلامی به میان نیامده باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل