بازدید 3160

قانون تعزیرات نقص‌های جدی دارد و باید اصلاح شود

مدیرکل تعزیرات استان تهران با تاکید بر اینکه قانون تعزیرات نقص‌های بسیار جدی دارد، گفت: این قانون حتما باید اصلاح شود.
کد خبر: ۷۵۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 13 December 2017

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جایگاه و اهمیت تعزیرات حکومتی اظهار کرد: فلسفه وجودی تعزیرات مبنی بر این است که در موضوع نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری و ارائه خدماتی که مرتبط با سفره مردم است، فعالیت کند که ساز و کاری هم برای آن طراحی شده است. در عین حالی که نظارت می کند اگر متوجه تخلفات موضوع قوانین مرتبط مانند قانون نظام صنفی، قانون تعزیرات و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شود، در صورت لزوم برخورد لازم را داشته باشد.

وی افزود: سیستم کاری تعزیرات بر مبنای گزارشاتی است که بازرسان مربوطه به شعب ما ارائه کرده و شعب ما هم رسیدگی می کنند و در اینباره جدی تصمیم گیری می کنند، در اینباره این هدف وجود دارد که کار به نحو احسن انجام شود.

اسفنانی با اشاره به موضوع اصلاح قانون تعزیرات تصریح کرد: خود من از جمله کسانی هستم که معتقدم قانون تعزیرات نقص‌های جدی دارد و حتما باید اصلاح شود. در این راستا هم با ریاست سازمان تعزیرات و وزیر دادگستری حتما اقدامات لازم را انجام می دهیم تا اصلاحی که صورت می گیرد در راستای اصلاح کلی روش‌ها باشد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات تعزیرات استان تهران در خصوص مراسم شب یلدا تاکید کرد: قطعا نظارت‌ها جدی‌تر خواهد شد که مشکلی برای مردم پیش نیاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها