بازدید 4052

عباس جديدي باسند دنبال لغومجمع انتخابات فدراسيون كشتي

کد خبر: ۷۵۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 13 December 2017

عباس جديدي كانديداي رياست فدراسيون كشتي شده درحاليكه سال‌ها قيد ورزش را زده بود و در شوراي شهر فعاليت مي‌كرد. حالا او تصميم گرفته دوباره به ورزش بازگردد هرچند كه دلش در گرو دنياي سياست است.

به گزارش تابناک ورزشی، او در گفت‌و گويي با روزنامه قانون خطاب به فدراسيون كشتي گفته: «بلايي سر تيم قهرمان جهان آورده‌اند كه در حال حاضر در رتبه نهم قرار دارد. اين ظلم به كشتي است».«رسول خادم قهرمان كشتي بوده و من نمي خواهم درباره او صحبت كنم اما ظرفيت او همين است. كارنامه فدراسيون نشان مي‌دهد كه توانايي اداره درست كشتي را ندارند و بايد تغييراتي صورت بگيرد».

 «تيم ملي اما با همين فدراسيون به عنوان قهرمان جهان نيز دست پيدا كرده، جديدي در اين باره گفته: «اين عملكرد محصول دوره‌هاي قبلي است نه اين دوره، در آينده متوجه مي‌شويم چه بلايي بر سر كشتي آمده است». «من همواره سياست‌هاي خودم را دارم و در هر جايگاهي باشم از آن استفاده مي‌كنم. بدون شك نمي‌توان درباره آينده نظر قطعي داد اما شايد دوباره به سياست بازگردم. من در شوراي شهر نيز در هيچ حزب، گروه و دسته‌اي نبودم. تنها عضو مستقل شورا بودم و از همين ناحيه نيز آسيب ديدم».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل