بازدید 3860
فتح الله زاده:اگر 70میلیون داشتم،جای مومن زاده خود عابدینی را می‌خریدم!

داستان استقلالی نشدن مهدوی کیا وعلی کریمی

کد خبر: ۷۵۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 13 December 2017

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که به بمب ترکاندن مشهور شده و این واژه را به دایره واژگان فوتبالی کشور اضافه کرده، در گفت وگویی یاد کری های قدیمی فوتبال باشگاهی اریان را زنده کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، علی فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که در دوران مدیریتش حسرت عدم جذب چه بازیکنانی را می‌خورد، گفت: خیلی دوست داشتم علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را جذب کنم که نشد. در قوانین آن زمان، برای قراردادهای داخلی ارزشی قائل نمی‌شدند. وقتی حرف می‌زدیم و قرارداد داخلی امضا می‌شد، به یک باره می‌دیدیم بازیکن تیمش را عوض کرده است. در مجموع من از عابدینی جلوترم و هر بازیکنی که اراده کردم، جذب شد. خدا کمک کرد و معاونان خوبی مانند امیری‌ها، کامران منزوی، علی نظری جویباری، امیر علوی و اسدی هم به من کمک کردند تا بازیکن بگیریم. اگر تاریخ نقل‌وانتقالات را مرور کنیم، می‌بینیم شاه مهره نقل‌وانتقالات هاشمی‌نسب بود که او را گرفتیم. اگر می‌گویند پروین هاشمی‌نسب را نخواسته، بهتر بود کریمی را هم نمی‌خواست تا او هم الان استقلالی می‌شد!

فتح‌الله‌زاده در رابطه با اینکه بازیکنی بوده که با وجود پرسپولیسی بودن به استقلال پیوسته است، تصریح کرد: به‌هرحال بازیکن جایزالخطاست و اگر بازیکنی به اینجا می‌آمد، استقلالی‌اش می‌کردیم. وی در خصوص اینکه عابدینی گفته او با 70 میلیون تومان احمد مؤمن‌زاده را جذب کرده است، گفت: آقای عابدینی هنوز مصاحبه‌های 20 سال پیش را می‌کند. او به تازگی از خارج از کشور آمده و هنوز در حال و هوای دلار است! چطور ممکن است بازیکنی در سطح هاشمی‌نسب قراردادش 100 میلیون باشد و یک بازیکن دیگر را با 70 میلیون بگیریم؟ اگر این پول را داشتم، خود عابدینی را می‌خریدم! من و عابدینی رفاقت دیرینه داریم و همان‌طور که گفتم این کُری‌خوانی‌ها برای این است که مردم لذت ببرند. امیدوارم مدیران فعلی ساکت نباشند و نگویند با این حرف‌ها حاشیه ایجاد می‌شود. اگر می‌خواهیم حاشیه نداشته باشید، به وزارت علوم و دیگر ارگان‌ها بروید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر