بازدید 3374

ایران – ترکیه؛ در تورنمنت چهارجانبه دوحه

کد خبر: ۷۵۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 14 December 2017

تورنمنت چهارجانبه دوحه که قرار است اواخر سال جاری برگزار شود زمینه دو بازی تدارکاتی مهم برای تیم ملی را فراهم خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از تیم هایی که ممکن است به عنوان حریف تدارکاتی مقابل ایران قرار بگیرد ترکیه نام دارد که مذاکرات برای انجام این بازی از مدت ها پیش در دستور کار سران فوتبال دو کشور قرار گرفته؛ اما هنوز منجر به توافق نهایی نشده است.

در شرایطی که روسای فدراسیون فوتبال برای انجام مذاکرات پیرامون میزبانی لیگ قهرمانان آسیا راهی دوحه شدند تا نشستی با روسای فوتبال قطر داشته باشند علاوه بر این موضوع قرار است در خصوص تورنمنت چهارجانبه دوحه در فیفادی های اسفند و فروردین 97 هم مذاکراتی داشته باشند که گفته می شود محوریت اصلی این مذاکرات در راه دعوت از ترکیه خواهد بود.

تورنمنت چهارجانبه دوحه با شرکت ایران، قطر یک تیم از آمریکای جنوبی(احتمالا اروگوئه) و تیمی سرشناس از اروپا برگزار خواهد شد که گفته می شود هم قطر هم ایران برای انتخاب تیم اروپایی مشترکا روی ترکیه نظر مثبت دارند از همین رو هیچ بعید نیست شاهد رویارویی ایران و ترکیه در این تورنمنت به عنوان یکی از بازی های تدارکاتی بزرگ تیم ملی در راه آماده سازی جام جهانی باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار