بازدید 3085

برانکوقبل ازبازی حذفی با بادران:قشقایی هنوز از یادم نرفته

کد خبر: ۷۵۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 14 December 2017

سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری اعلام کرد با قدرت کامل به مصاف حریف خود خواهند رفت تا بار دیگر دچار شگفتی و غافلگیری نشوند.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس که در فصل گذشته جام حذفی با شکست مقابل تیم دسته دومی قشقایی شیراز از این رقابت‌ها کنار رفت، اکنون بادران دسته اولی را پیش روی خود می‌بنید. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری این دیدار با اشاره به بازی فصل گذشته مقابل قشقایی شیراز یادآور شد هرگز حریف را دست کم نخواهد گرفت و با قدرت کامل به مصاف شاگردان محمد ربیعی خواهد رفت. سرمربی کروات سرخپوشان در این باره گفت: ما تنها تیمی هستیم که در تعطیلات هم مسابقه می‌دهیم. بازی خیلی خطرناکی پیش روی ما است و هنوز قشقایی از یاد ما نرفته است. ما هنوز حذف‌مان در جام حذفی را به یاد داریم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به حریف خود در بازی فردا گفت: بادران خیلی خوب بازی می‌کند و در رده دوم جدول لیگ یک قرار دارد. ما با تیم‌های دیگر مثل سیاه جامگان و سپیدرود هم که در انتهای جدول هستند با تمام وجود بازی کردیم پس برای ما فرق نمی‌کند و باید تلاش کنیم که پیروز شویم. این را پنهان نمی‌کنیم که گزینه برد، ما هستیم. مطمئنم بازیکنانم حریف را دست کم نمی‌گیرند. همین بازی می‌تواند برای ما خیلی خطرناک باشد. همه آماده هستیم و بازیکنان در حال رقابت برای بازی کردن هستند.

برانکو ایوانکوویچ کری خوانی حریف را نیز یک امر عادی دانست و در خصوص اظهارات چند روز اخیر حریف مبنی بر اینکه قادر خواهند بود همانند قشقایی پرسپولیس را از پیش رو بردارند گفت: او مدیرعامل باشگاهش است و هر مربی و مدیری باید به تیمش ایمان داشته باشد و حق خوش بینی هم دارد. هیچ چیز بدی این‌جا نمی‌بینم و این خودش می‌تواند یک هشدار اضافه برای تیم من باشد. 
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود او در این دیدار بیشتر به نفرات ذخیره تیمش میدان خواهد داد یا تصمیمی غیر از این دارد گفت: ما بازیکن رزرو نداریم. همیشه یک عده روی نیمکت هستند. تیم اول ما ۲۲ بازیکن به اضافه دروازه‌بانان است و تفاوتی بین آنها نیست. فردا خواهیم دید که چه کسی بازی می‌کند.

برانکو ایوانکوویچ در مورد حضورش در در امارات و تماشای دیدار دو تیم رئال مادرید و الجزیره و اینکه تماشای این دیدار چه کمکی به او برای شناخت الجزیره کرده است گفت: از این بازی خیلی راضی بودم. در کنار آن هم بازی الجزیره را دیدم و حتی فوتبال امارات. بازی خوبی بود، الجزیره با افتخار بازنده شد. البته ۲ گل رئال را قبول نکردند. رئال ۳۷ موقعیت داشت که ۱۵ تای آن در چهارچوب بود اما وقتی که بازی یک بر صفر به سود رئال بود بازیکنان الجزیره به یک موقعیت خوب دست یافتند که در نهایت مهاجم الجزیره در موقعیت آفساید قرار گرفت، الجزیره هم تیم خوبی است.
سرمربی پرسپولیس در مقابل سوال عجیب خبرنگاری در خصوص اینکه آیا از روابط خوبش با رئال مادرید برای برگزاری یک دیدار دوستانه با پرسپولیس سود خواهد برد گفت: برنامه رئال مادرید بسیار شلوغ است اما باید ببینیم در این باره چه می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل